חיפוש

7 משחקי הוידאו שאתם חייבים לנסות

חולים על משחקי וידאו לקונסולות ולמחשב? יש לנו חדשות טובות בשבילכם! כיום אפשר לקנות משחקי וידאו בקלות ובמהירות ישירות למחשב או לקונסולה המועדפת עליכם מבלי לצאת מהבית! ואם כל זה לא מספיק – בשביל לעזור לכם לבחור את משחק הוידאו הבא שלכם, הכנו רשימה של 7 משחקים שאתם פשוט מוכרחים לנסות!

 

איפה הכי שווה לקנות משחקי וידאו?

אם בעבר היינו צריכים ללכת לחנויות בשביל לרכוש דיסקים של משחקים לקונסולות או למחשב במחירים מופקעים, כיום ניתן לעשות את זה הרבה יותר חכם! אקסון היא חנות משחקי וידאו המוכרת עותקים דיגיטליים של המשחקים החמים ביותר לקונסולות המובילות ולמחשב, כך שתוכלו להוריד ולהתקין את המשחק שרכשתם באופן מיידי מבלי שתצטרכו לצאת מהבית. למטה, תוכלו למצוא רשימה של כמה מהמשחקים המומלצים ביותר על ידינו למי שמעוניין לפנק את עצמו במשחק חדש:

  • Minecraft: אם מעולם לא שיחקתם במיינקראפט, עכשיו זה הזמן! מיינקראפט אמנם נראה כמשחק פשוט ממבט ראשון, אבל למען האמת מדובר באחד המשחקים המורכבים והמעניינים ביותר אי פעם. מיינקראפט רץ על קוד ג'אבה פשוט יחסית, הזורק את השחקן לעולם רנדומלי ואין סופי המכיל שלל מפלצות והרפתקאות, המאפשר לנו לחקור את העולם ולבנות מבנים מורכבים במיוחד.
  • Elden Ring: המשחק שנבחר כמשחק השנה על ידי מגזין Game Spot הוא לא אחר מ- Elden Ring. משחק זה הוא Open World RPG המתרחש בעולם פנטזיה אפל במיוחד, בו תיתקלו במגוון בוסים ומפלצות קשוחים. יש לציין שהמשחק הזה מתאים במיוחד להרפתקניים שבינינו, כיוון שהוא ידוע בתור אחד המשחקים הקשים ביותר שיצאו בשנים האחרונות.
  • Call of Duty – Modern Warfare 2: מותג משחקי היריות מגוף ראשון סוף סוף חזר ובענק עם הכותר החדש ביותר בסדרה! הביקורות מהללות, והקהילה הולכת וגדלה מיום ליום ונראה שהמשחק החדש של קול אוף דיוטי מסתמן כמשחק היריות המוביל ביותר של השנה!
  • Dragon Ball Z: Kakarot: כל אחד שגדל על הגיבורים של דרגון בול חייב לתת לעצמו את ההזדמנות לשחק בדרגון בול: קאקרוט. במשחק הזה, תזכו לשחק בלא פחות מאת כל הסדרה של דרגון בול זי ואף מעבר לה, ולחוות מחדש את הסצנות עליהן גדלנו ממש כאילו אתם שם!
  • It Takes Two: משחק הזוגות האולטימטיבי עכשיו זמין גם למחשב! המשחק הזה מיועד לזוג שחקנים בלבד, ומתבסס על שיתוף פעולה ברמה הגבוהה ביותר.
  • Red Dead Redemption 2: אין הרבה משחקים שיצרו הדים כמו Red Dead Redemption 2. המשחק הזה הוא משחק עולם פתוח של המערב הפרוע, בו תוכלו לחוות את חיי ה- Outlaw האמריקאי בצורה הטובה והמהנה ביותר!
  • Forza Horizon 5: אם אתם אוהבים משחקי מרוצים ולא שיחקתם במשחק הזה, אתם חייבים את זה לעצמכם. Forza Horizon מביא לנו עולם פתוח של מרוצים ואפשרות לנהוג שעות ומרחקים במכוניות השוות ביותר בעולם.

חנות משחקי וידאו

אולי תאהבו גם את