חיפוש

5 דברים שאסור לפספס בטיול באנגליה

כמעט שלוש שנים עברו מאז הסגר הראשון, והדיווחים של חברות התיירות והתעופה מפתיעים גם את המומחים בתחום. הישראלים חוזרים למלא את המטוסים, ורחובות לונדון, אנקרה, ברצלונה ובנגקוק מלאים בתיירים דוברי עברית.

בשלוש השנים הללו היעדים האהובים הללו עברו "מתיחת פנים" משמעותית. בטקסט שלפניכם אנחנו נתמקד בטיול באנגליה, ומה אסור לפספס בו.

 

למי מתאים טיול באנגליה

טיול באנגליה מתאים למעשה לכולם. החל מטיול רומנטי לזוגות, דרך טיול לפני צבא וטיולים למשפחות, ועד טיולים לקבוצות מאורגנות לגיל השלישי. אנגליה היא ארץ כל כך עשירה, מגוונת ומפותחת – שקשה לחשוב על קהל יעד שטיול באנגליה לא יתאים לו.

טיול באנגליה לא מסתכם רק בלונדון. טיול באנגליה יכול לכלול סיור בליברפול בעקבות להקת הביטלס, טיולים נהדרים באזור הכפרי, למשל באזור האגמים (Lake District) או ספורט ימי במחוז קורנוול.

למי מתאים טיול באנגליה

5 דברים שאסור לפספס בטיול באנגליה

כמו שכבר ציינו, אנגליה היא ארץ עשירה בפעילויות ואטרקציות. בחרנו 5 תחומים שיכולים להתאים לכמה שיותר אנשים שרוצים לטייל באנגליה. ברשימה תוכלו למצוא המלצות כמו רכישת כרטיסים לליברפול למשחקי כדורגל, מוזיאונים ייחודיים כמו The Shell Grotto ועוד.

 

 1. מוזיאונים

אנגליה הייתה המרכז של האימפריה הכי גדולה בעולם. כתוצאה מכך, זרמו לאנגליה עשרות יצירות אומנות, חפצים היסטוריים וייצוגים לתרבויות מכל רחבי העולם. כל האומנות הזו מוצגת במוזיאונים ברחבי אנגליה.

בין המוזיאונים שאי אפשר לפספס באנגליה תמצאו את המוזיאון הבריטי, השל גורטו (The Shell Grotto) והטייט (The Tate).

 

 2. אצטדיונים ומשחקי כדורגל

כמו שכל אוהד כדורגל יודע, הכדורגל המודרני התפתח והופץ על ידי האנגלים. הליגה האנגלית נחשבת הליגה הטובה בעולם, וצפייה במשחק של אחת הקבוצות הגדולות היא חוויה ייחודית.

מלבד קניית כרטיסים למשחק של ליברפול, מנצ'סטר יונייטד או טוטנהאם, אנחנו ממליצים לחובבי הכדורגל שבינכם להשקיע זמן גם במוזיאון של הקבוצה. מרבית המוזיאונין נמצאים באצטדיון, וסיור בו יאפשר לכם להכיר לעומק מקומות כמו אולד טראפורד, אנפילד ו-וומבלי.

 

 3. מוזיקה

אנגליה הייתה מולדת ללא מעט להקות, זמרים וזמרות שצברו פופלריות אדירה בעולם. במנצ'סטר, ליברפול ולונדון תוכלו למצוא סיורים בעקבות להקות כמו קווין או זמרים כמו אלטון ג'ון.

 

 4. תרבות

לונדון הייתה במשל שנים המרכז התרבותי הגדול בעולם. כיום עדיין ניתן למצוא בה סצנות תרבות חיות ומשמעותיות. אנחנו מזמינים אתכם ללכת למחזמר באחד התיאטראות הגדולים, למשל הברביקן (Barbican) או הלונדון קולוסיאום (London Coliseum).

 

 5. טיולים

לונדון מתאימה גם למי שמחפש טיולים מחוץ לעיר. המצוקים הלבנים בדרום אנגליה מהווים כר פורה למסלולים ותצפיות. אנחנו ממליצים גם על מחוז האגמים (Lake District) למסלולים עוצרי נשימה.

5 דברים שאסור לפספס בטיול באנגליה

סיכום

לסיכום, אנגליה מתאימה לכל אחד. בין אם אתם מחפשים כרטיסים למשחקי כדורגל, ובין אם אתם רוצים לחיות שבוע בסירה – אנגליה יכולה להציע חופשה מהנה לכל אחד.

5 דברים שאסור לפספס בטיול באנגליה

אולי תאהבו גם את