חיפוש

שעון יד לגבר: דיגיטלי או מכני ? מה עדיף

אחת ההתלבטויות הנפוצות ביותר שבאות לידי ביטוי בקרב גברים רבים נוגעת לבחירה של שעון יד. שכן, יש מי שמעדיפים להישאר עם השעון המכני, הפשוט, בעוד אחרים חושבים אולי לנסות להתקדם ולהרוויח שעון מתקדם מבחינה טכנולוגית. יצאנו לבדוק מה מהשניים עדיף וחזרנו עם מסקנה שאתם צריכים להכיר מקרוב.

 

תכירו את המומחים שסייעו לנו להגיע לבחירה

אנחנו מוכרחים להודות שאין לנו החלטה בנוגע להתלבטות שלשמה התכנסנו היום. אם אתם תוהים מדוע, נציין בפניכם שאנחנו פשוט לא מסוגלים לענוד שעון. ובכל זאת, החלטנו לצאת לבדוק את הנושא, בגלל שקיבלנו מספר רב של פניות מצד קוראים קבועים שלנו שביקשו לדעת מה עדיף להם.

כדי שנוכל להציג בפניהם ובפניכם את המסקנות, היינו צריכים לפנות אל מי שמכירים את העניין מקרוב – אנשים שעונדים שעונים דיגיטליים ואנשים שעונדים שעונים מכניים. ביקשנו לדעת למה הם בחרנו בשעונים האלה וכך, הגענו למסקנה. אנו רוצים להודות לכל מי שסייעו לנו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, הצלחנו להגיע למסקנה המיוחלת.

שעון יד לגברים

שעון יד דיגיטלי – למה?

מעל ל – 60 איש ציינו שהם בחרנו לקנות שעון יד לגבר שהוא דיגיטלי בלבד. לדבריהם, מדובר בשעון נוח הרבה יותר לקריאה מאשר שעון רגיל. התברר לנו שיש מי שפשוט לא מסוגלים להסתכל על שעון מחוגים, בגלל שהוא, לדבריהם, גורם להם לבחילה. מדובר בתופעה מוזרה שמסתבר שקיימת. בנוסף לכך, היו מי שאמרו שהם רכשו לאחרונה שעון חכם והשאירו מאחור את השעון המכני, בגלל שהם לא מסוגלים לשמוע את התקתוק של המחוגים.

 

שעון יד מכני – למה?

אלו שבחרו בשעון היד המכני ציינו בפנינו כי הם בחרו בו בגלל שהם אנשים שאוהבים דברים של פעם. יש להם בבית למשל את כל הדברים הבאים:

  • מכשיר DVD
  • רדיו עם מקום לקלטת
  • טלפון מחוגה

מדובר ב – 30 איש לערך שאמרו שהשעון המכני הולך איתם עד לקבר. פשוט בגלל שהם לא יכולים לחשוב על שעון אחר שיגרום להם לנסות ולהבין איך מתפעלים אותו.

שעון יד לגברים

מה המסקנה שלנו מהמדריך?

המסקנה שלנו מהמדריך הנוכחי היא שכל אחד צריך לבחור מה שנכון לו. אנחנו לא יכולים להחליט עבורכם מה עדיף מבין השניים. שכן, יכול להיות שאתם מסוג האנשים שרגישים לרעשים של המחוגים, כך שאי אפשר לומר לכם – תבחרו בשעון דיגיטלי וההפך. אז ההמלצה שלנו היא שתעצרו לרגע ותשאלו אתכם מה נכון לכם.

האם אתם אנשים שמעדיפים שעון דיגיטלי או מכני? רק לאחר שתענו על השאלה באופן מקיף וכנה, תצאו לבחור את השעון הבא שלכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איזה שעון עדיף עבורכם. סביר להניח שעכשיו, כבר יש לכם תשובה בנושא, כך שנותר לכם רק לבחור חנות מומלצת לבצע בה את הרכישה. שיהיה בהצלחה!

שעון יד לגברים

אולי תאהבו גם את