חיפוש

יום הרווקים הסיני – מה שלא ידעתם

יכול להיות שכבר שמעתם על יום הרווקים הסיני אך לא הבנתם מהו בדיוק ואיך זה משפיע על עולם הקניות אונליין. במאמר זה נסביר מה מקורו של חג הרווקים הסיני ומדוע זו ההזדמנות שלכם לרכוש את כל מה שרציתם בהנחות גדולות ברשתות האונליין הגדולות כגון אלי אקספרס, איהייב, שיין ועוד.

יום הרווקים הסיני

מדי 1.11 חל יום הרווקים הסיני אשר החל בשנות התשעים באוניברסיטאות ברחבי סין כגימיק למשוך קהל צעיר לאירועים שהיו על בסיס היכרויות ובליינד דייט לסטודנטים הרווקים. עם התגברות הפופולאריות של היום המיוחד של הרווקים החליט ג'ק מא בתחילת שנות האלפיים להפוך את היום המיוחד ליום של הנחות גדולות ומבצעים ברשת שייסד, אלי אקספרס, ולאחריו החלו כל הרשתות הגדולות לאמץ את יום הרווקים ליום של חגיגת קניות.

יום הרווקים הסיני - מה שלא ידעתם

מחירים חסרי תקדים שכדאי לנצל

בדומה לבלאק פריידי המתאפיין בירידה חדה של מחירים ומבצעים מיוחדים שחלים רק פעם אחת בשנה, כך גם ביום הרווקים הסיני. רשתות האונליין מציעות מחירים חסרי תקדים ומבצעים שלא נראים לאורך השנה כדי לעודד קנייה ולעיתים ניתן למצוא הנחות עד 90% של מוצרים נחשקים.

 

מה מומלץ לקנות ביום הרווקים הסיני?

ביום זה מומלץ לרכוש מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, ביגוד וגאדג'טים של מותגים סינים כגון לנובו, שיאומי, וואווי ועוד מותגים רבים שפחות מוכרים לקהל הישראלי אך הם נחשבים פופולריים מאוד במזרח.

 

רשתות המשתתפות ביום הרווקים הסיני

כיום כמעט כל רשתות האונליין הבינלאומיות המוכרות משתתפות ביום הרווקים הסיני וביניהן ניתן למנות את:

  • אלי אקספרס  Ali Express
  • שיין Shein
  • בנגגוד Banggood
  • טומטופ Tomtop
  • זאפול Zaful
  • גיקביינג Geekbuying

 

כיצד לרכוש חכם ביום הרווקים הסיני?

להלן מספר טיפים שיאפשרו לכם לרכוש בנוחות וביעילות ביום הרווקים הסיני:

הרשמו מראש – על מנת לנצל את המבצעים והמחירים המיוחדים של יום הרווקים הסיני הרשמו לאתרים המובילים שדרכם תרצו לקנות מראש, באופן זה תחסכו זמן מיותר משום שהמוצרים הנחשקים ביותר נחטפים במהירות מסחררת.

התחילו מוקדם – יום הרווקים הסיני נכנס לתוקפו על פי שעון ישראל ביום ה 11.1 בשעה 10:00 בבוקר ויימשך עד ה- 13 בנובמבר בשעה 9:59. התחילו מוקדם והבטיחו שהמוצר הנחשק יהיה עדיין במלאי כשתזמינו.

עקבו אחרי הפרסומים – רוב הרשתות הגדולות מתחילות לפרסם ולעדכן אודות המבצעים הקרבים כשבוע לפני יום הרווקים, לכן כדאי מאד לבחור את הרצוי לכם ולהכניס מראש לסל הקניות.

העדיפו אתרים גדולים ומוכרים – השוק הסיני מוצף אתרים אונליין אך כדי לוודא שאכן תקבלו את המוצר לישראל, העדיפו רשתות אשר ידוע כי המשלוחים שלהם אמינים.

 

לסיכום

יום הרווקים הסיני מתאפיין בהנחות ומבצעים חסרי תקדים, לעיתים עד 90%, ברשתות האונליין הסיניות, וגם באלו המערביות ניתן למצוא הנחות מיוחדות למותגים סינים.

יום הרווקים הסיני

אולי תאהבו גם את