חיפוש

העתיד כבר כאן – יתרונות בסרטון תדמית אנימציה

ביכולתם של סרטוני אנימציה טובים לספר לנו סיפורים מורכבים בשפה פשוטה שכולנו מבינים, לתמצת רעיונות גדולים לכדי תמונה ברורה שתיחקק בזיכרון למשך זמן רב ולעורר נפילת אסימון בקרב הצופים. במידה וגם אתם מתלבטים האם ליצור סרטון תדמית אנימציה, בהחלט הגעתם למקום הנכון.

 

סרטוני תדמית

היום חברות נמדדות במידה רבה לפי היכולת שלהן להתאים את עצמן ללא הרף למציאויות משתנות ולצעוד בנתיבים לא מוכרים. היצירתיות הנדרשת מחברות בימינו באה לידי ביטוי בין היתר גם במאמצי הפרסום והשיווק, אשר ישפיעו במידה רבה על רצונם של לקוחות פוטנציאלים לצרוך את המסרים השיווקיים. על מנת לחדש ולהטמיע את המסרים בזיכרון, חברות רבות פונות בימינו לעזרתו של סטודיו לאנימציה.

 

סרטון תדמית אנימציה

רוב האנשים מוצאים את עצמם נהנים מאד מסרטוני אנימציה – הדמויות המצויירות כמו גם מגוון האפקטים שאינם יכולים להתקיים במציאות מאפשרים ריחוק מסוים שהופך אותנו לקשובים ונגישים יותר למסרים. אפשר לומר שבאנימציה המציאות אינה מציבה מגבלות ולכן אפשר ליצור סיפורים מזמינים שקל להתחבר אליהם.

 

אז למה בעצם סרטוני תדמית אנימציה?

סקירת מחקרים שיווקיים מצביעה על כך שמדובר באחד הכלים הכי מניעים ומגייסים ביותר לפעולה במערך כלי השיווק הדיגיטליים, לכן על מנת לקדם מותג מסוים ברחבי או מחוץ לרשת, אין שני לשימוש בסרטוני אנימציה. מדובר במשב הרוח המרענן של עולם הדיגיטל בין היתר מכיוון שלאנימציה יש אופן על זמני, היא מותאמת גם לכל גיל וגם לכל תקופת זמן, ויש אפשרות להתאים אותה למגוון רחב של קהלי יעד.

 

תפקיד סרטוני תדמית האנימציה

בשורה התחתונה, נמדדת האנימציה של סרטוני התדמית על פי יכולתה לשמר את קשב קהל הצופים לאורך זמן, להעביר את התוכן באופן ברור ובמיוחד לאפקט נפילת האסימון בקרב הצופים – גילוי דבר מה חדש שיש לו ערך ואף נותן מענה לצורך. כל אלה, בשונה מסגנון העיצוב של האנימציה או ייחודיותה.

 

חשוב להדגיש

תפקידו של סרטון האנימציה אינו למכור, והוא אינו משמש תחליף לאנשי מכירות. במידה והאנימציה תנסה למכור בכוח, היא מסתכנת באובדן צופים (לקוחות פוטנציאליים) שנמאס להם משיווק אגרסיבי. אנימציה של סרטון תדמית צריכה להיות מצחיקה כדי להוביל אנשים להתעכב עליה, ובלי לפגוע בהעברת המסר המדויק באופן ברור.

 

אם כך, לאילו מטרות מתאימה אנימציה?

סרטוני תדמית אנימציה מתאימים לרוב לפרסומות למען ערוצי התקשורת השונים, למודעות ממומנות ברשת, לקידום קמפיינים ברשתות החברתיות, בתור תוספות איכותיות לדפי הנחיתה או עמוד הבית באתר העסק, ובמקרים בהם לא רוצים להציג דמויות אמיתיות – כמו לדוגמה במקרים של טיפול בילדים.

 

לסיכום

אנחנו בפיל אנימציה מזמינים אתכם לספר סיפור חזק באמצעות סרטוני האנימציה שלנו יחד איתנו. ההתמחות שלנו היא בהפקת סרטוני אנימציה לעסקים – עבור סיפור המותג, המוצר או השירות – תוך העברת מסרים בדרך חדשנית ויצירתית. יש לציין שהשירות שלנו כולל את כל מכלול היצירה, כלומר גם קריאייטיב, תסריט, עיצוב, בימוי, קריינות, ומוזיקה – נוסף לאנימציה עצמה. ללא ספק,בעזרת השירות שלנו העסק שלך יהנה מיתרון משמעותי.

סרטון תמונה מונפש

אולי תאהבו גם את