חיפוש

איך למצוא מהנדס אינסטלציה דרך האינטרנט

מים הם כידוע מקור החיים. אז לגמרי לא נגזים אם נקבע שאין חשוב ממערכת אינסטלציה טובה ומתפקדת. כשאין כזו, או שהיא חלילה משתגעת – אין בית. נסו לדמיין את החיים בלי זרם מים בברזים, או ההפך, חלילה – עם הצפה של מים ברצפה, בתקרה, בקירות. סיוט, לא? לכן בבואנו לבנות או לשפץ בית – חובה למצוא מהנדס אינסטלציה מומחה שידאג לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

 

מה עושה מהנדס אינסטלציה ולמה זה חשוב?

נתחיל מהבהרה חשובה  – מהנדס אינסטלציה ואינסטלטור הם שני מקצועות שונים! אינסטלטור זה טוב ויפה כשיש לכם סתימה בכיור, והוא כמובן נחוץ ומכובד. מהנדס לעומת זאת, הוא בעל תואר בהנדסת בניין, שתפקידו תכנון מערכות מים וביוב, עם התמחות וניסיון רלוונטיים – בין אם מדובר בבניין פרטי, מבנה ציבורי וכו'.

כמה מהעבודות שעושה מהנדס אינסטלציה, למשל – קביעת המיקומים של קווי הצנרת בתוך המבנה, איתור פגמים ונזילות, קביעת מד לחץ מים במערכת כיבוי האש, קביעת המיקום של שוחות הביוב, תוך כדי תכנון מקיף וקשר רציף עם הרשויות השונות.

 

הצטיידות נכונה לקראת שיפוץ או בנייה

בין אם אתם בונים בית חדש מאפס, או משפצים נכס קיים – עבודות האינסטלציה ידרשו מכם לעיתים לבצע כמה רכישות חדשות. חנויות אינסטלציה ברחבי המרשתת מחזיקות במגוון רחב של מוצרים, וכדאי להציץ ולהשוות לפני שרוכשים. בין אם אתם זקוקים לצינורות חדשים, אסלה חדשה, כיור בצבע שיעורר לכם את האמבטיה – סיבוב קצר באינטרנט יסדר לכם מטבח או חדר מקלחת חדש ומהמם, בכלום זמן!

 

השאירו את העבודה למומחים

לרצות להתקין צינורות לבד זה טוב ויפה, אך גם אם יש לכם ידי זהב – עדיף שתשאירו את ההתעסקות לאנשי המקצוע. מומחה יוכל להעריך נכון את גודל הבית, ולפיו לקבוע את היקף העבודה הנדרשת. מומחה ידע בדיוק אילו היתרים ורישיונות צריך להגיש לגורמים המדוברים (עירייה, מועצה מקומית, תאגיד המים, לדוגמא).

מומחה ידע לעבוד בהרמוניה עם שאר אנשי המקצוע העומלים על הפרויקט – יועצי בטיחות, יועצי פיתוח, האדריכלים, וגם פועלי הבניין. יש המון גורמים להתחשב בהם, שאדם ללא השכלה ייעודית בתחום לאו דווקא ידע לצפות, וחבל. בדקו באתרים השונים מה כל חברה או עסק מציעים לכם, השוו, ובחרו את מהנדס האינסטלציה שלכם.

תחשבו כמה נעים יהיה להיכנס למקלחת חמה ומפנקת בסוף יום עבודה ארוך. לא מגיע לכם אחת אחרי שתכננתם את בית החלומות שלכם כל כך קשה? לגמרי מגיע. עבודה צמודה עם מהנדס אינסטלציה, בנוסף לצוות המומחים שהבאתם איתכם לבניית או שיפוץ המעון שלכם – תבטיח לכם עוד מיליון מקלחות שכאלה. אז צאו לקרוא קצת, ובחרו מומחה שיעבוד היטב עם החזון שלכם על בית. מים, כמו בשיר, הם לגמרי בששון, לא?
מהנדס אינסטלציה

אולי תאהבו גם את