חיפוש

איך להזמין וילונות לחדר השינה דרך האינטרנט

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים עוברים להזמין דברים דרך האינטרנט. מאוכל, בגדים, נעליים ועד לרהיטים ואפילו וילונות. רוצים להזמין וילונות לחדר השינה דרך האינטרנט ומפחדים שהם יגיעו קטנים\קצרים\שקופים\לא בצבע שרציתם? ריכזנו לכם את כל המידע על איך להזמין וילונות לחדר השינה דרך האינטרנט, אלו דברים כדאי לבדוק טרם ביצוע ההזמנה כדי שכשהוילונות יגיעו, לא יהיו לכם הפתעות.

 

מה הדבר הראשון שצריך לעשות?

קודם כל חישבו אילו וילונות לחדר השינה אתם רוצים שיהיה לכם, איך אתם מתאימים אותם לחדר השינה שלכם. נסו לחפש השראות לוילונות ברחבי האינטרנט, לראות מה הקו העיצובי שאתם רוצים בחדר השינה שלכם. ברגע שתהיו ממוקדים ומכוונים איזה וילון אתם רוצים, הקנייה תהיה הרבה יותר פשוטה ולא מסובכת.

 

עיצוב וצבע

לאחר שחשבתם על סגנון הוילונות שאתם רוצים בחדר השינה שלכם, חישבו על צבע ועיצוב הוילון. האם חלק או אולי מקושקש? האם בצבעים ניטרליים כמו שמנת, לבן, אפור, בז', חום או אולי בצבעים בוהקים כמו כתום, ורוד, אדום, סגול? ברגע שתחליטו על הצבע והעיצוב של הוילונות בחדר השינה שלכם, תוכלו להתמקד רק בוילונות המותאמים לכם.

 

מטרת הוילונות בחדר השינה

לאחר מכן חישבו מה מטרת הוילונות בחדר השינה. האם להחשיך את החדר ולתת הרגשה רומנטית וכיפית בערב? במצב כזה כמובן שמומלץ לבחור בוילון אטום, או שאולי להאיר את החדר בבוקר ולהרגיש את קרני השמש החודרות מעבר לוילון? אז כמובן שמומלץ לבחור בוילון שקוף על מנת שהבוקר יוכל להאיר לכם את החדר.

 

גודל הוילונות

חישבו אילו גודל וילונות אתם רוצים לחדר השינה שלכם. האם קצרים או שאולי ארוכים ונשפכים. כמובן שחשוב קודם כל למדוד את החלונות בחדר השינה שברצונכם לתלות שם וילון. עליכם למדוד מארגז התריס (הקופסה שנמצאת מעל התריס) ועד לאיפה שאתם רוצים שיסתיים הוילון. כשאתם מודדים לרוחב קחו עוד 2.5 סנטימטר מהמידות שיצאו לכם על מנת לתת תחושה של וילון יפה ומלא בד.

חשוב לבדוק בצורה מדויקת את מידות החלון, מאשר להזמין ולהתבאס שהוילון קצר מדי\ארוך מאוד.

 

ניקיון

כשבוחרים וילונות, חשוב לבדוק מאיזה בד הם עשויים, האם הם ניתנים לכביסה במכונה\ביד או שאולי זה בד המצריך ניקוי יבש. אם אין לכם זמן ועצבים להתעסק עם ניקיונם בחרו וילונות שעשויים מבד שאין בעיה לכבס בבית.אם אתם אנשים מאוד נקיים וקשה לכם שמצטבר אבק ולכלוך, בחרו בוילונות שאינם מגיעים עד לרצפה, על מנת שלא תצטרכו לנקות אותם כל הזמן. דברים שבאים במגע עם הריצפה צוברים המון לכלוך.

 

וילונות לחדר השינה

לסיכום, ברגע שתבדקו את כל הפרמטרים לפני, תראו מה חשוב לכם ותהיו מדויקים בצבעים, בסגנון, באורכים ובמידות תוכלו להזמין בקלות וילונות לחדר השינה דרך האינטרנט. בהצלחה וקנייה מהנה וטובה.

איך להזמין וילונות לחדר השינה דרך האינטרנט

אולי תאהבו גם את