חיפוש

כל הדרכים לבחירת המדף הנכון עבורכם בדיגיטל

עיצוב הבית שלנו נחשב בעולם המודרני למשימה חשובה הן מבחינה פרקטית והן מבחינת מראה הבית. עיצוב טוב של הבית משלב את המראה שהייתם רוצים להעניק לחלל יחד עם פונקציונליות המתאימה לאורח חייכם. משום מה, כשאנשים עוסקים בעיצוב הבית הם מזלזלים ושוכחים את המדפים.

 

למה המדף טוב?

הדרך הטובה ביותר לבחור את המדף המתאים לכם ביותר הוא ראשית להבין מהי המטרה הפונקציונלית של המדפים שלכם.

במדפים ניתן להשתמש לאחסון של תבלינים, כלי מטבח וספרים. אך מהצד השני, המדפים גם יכולים להיות מיקום מושלם לשים בו עציצים וכלי נוי אחרים אשר ישדרגו את עיצוב החלל שלכם בקלות.

 

מיקום הוא הכל

לעומת רהיטים גדולים, מדפים יכולים תיאורטית להיות מותקנים על כל קיר, בגבהים שונים ובכל חלל שרק תרצו. אך, חשוב מאוד לזכור כי המיקום שתבחרו ישפיע על הפונקציונליות של המדף וגם על העיצוב.

בנוגע למיקום ישנם שני אספקטים, ראשית המיקום בחלל. למשל מדף התבלינים צריך להיות קרוב לכיריים ולמשטח העבודה שלכם.

האלמנט השני הוא כמובן הגובה של המדפים, למשל מדף בחדר ילדים, המיועד לילדים עצמם צריך להיות תלוי נמוך, אחרת הם לא יוכלו להגיע אליו. מנגד מדף עם פרטי נוי יכול להיות ממוקם גבוה יותר מגובה הישג היד שלכם (אם כי, חשוב שתוכלו להגיע לשם לנקות מדי פעם).

 

מגוון

הבעיה הגדולה ביותר בבחירת מדפים הינו המגוון האין סופי באונליין, אך הבעיה הזו יכולה להפוך גם ליתרון העיקרי שלכם. המגוון הרחב שקיים בשוק מאפשר לכם להתאים את המדף שהכי מתאים לכם מבחינה עיצובית ופרקטית. למשלבאתר פלנטר תוכלו למצוא סגנונות שונים של מדפים התאימים לכל מטרה. בנוסף לכך, קיים שם גם מגוון של מדפים ומעמדים המיועדים במיוחד לצמחים ועציצים.

 

ההחלטה

עכשיו אחרי שהבנתם מהי המטרה של המדף שלכם, מהו המיקום בו תרצו אותו וגם איפה כדי לחפש מדפים, נשאר רק להחליט מה המדף הטוב ביותר. והנה כמה טיפים ודרכים לעשות את זה נכון.

ראשית התאימו את החומר ממנו עשוי המדף למטרה שלו ולעיצוב הכללי של החלל. אם אתם רוצים מדף לצמחים, חשוב לוודא שחומר יכול לספוג טיפות מים ללא פגיעה ושהוא קל לניקוי. לעומת זאת, לצורך אחסון ספרים חשוב שהמדף יהיה עשוי מחומר חזק ועמיד.

מבחינה עיצובית חשוב למרות שהמדפים הם מוצר קטן יחסית הם יכולים להוות שבירה משמעותית לעיצוב שלכם. לכן חשוב מאוד בבחירת המדף להתייחס לצבעים הכללים של החלל, זאת בנוסף גם לעיצוב הכללי של החלל. למשל בעיצוב מודרני יתאימו מאוד מדפים עושיי מתכת. לעומת זאת, לעיצוב כפרי יתאימו מדפים עשויי עץ ומסיבים יותר.

 

אל תפחדו לשנות

היתרון העיקרי של מדפים בשל היותם קטנים וניידים הינה העובדה שניתן לשנות את המיקום שלהם בכמעט כל עת. לכן החלפת מדף בחלל החדר יכולה לשנות את העיצוב כולו ולהעניק לכם אווירה חדשה ומעניינת, ללא השקעה רבה.

מדפים

אולי תאהבו גם את