חיפוש

אילו מוצרים נהוג למכור בדרופשיפינג ואיך תשיגו ספק טוב

דרופשיפינג היא שיטת מסחר אינטרנטית נפוצה שבה היזם משמש כמתווך בין הקונים לבין הספקים באמצעות חנות ווירטואלית, הקיימת בפני עצמה, או בתור זירת מסחר באיביי, אמזון, וכדומה. כאשר אנו מעוניינים להתחיל לעבוד בשיטה זו, אנחנו מבקשים לעבוד עם ספקים רווחיים, חזקים, ואמינים.

נכון להיום ממלכת הייצור הבלתי מעורערת היא עודנה סין, ומיד אחריה ארה"ב. גם במדינות מזרח אירופה קיימים ספקים רבים. במאמר זה נבקש לעזור לכם להבדיל בין ספקים שיתאימו לצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר

.

Made In China

היתרון המובהק ביותר של ספקים מסין הוא העובדה שהם הזולים ביותר בעולם. בסין ניתן לייצר כמעט כל מוצר במחירים זולים להפליא. בכדי להוזיל את עלויות המוצר עד כמה שאפשר, מומלץ לייצר אותו בכמויות גדולות, כך שגם הרווחים יגדלו. החיסרון הוא שהסינים רחוקים מכולם, במיוחד מהקונים העיקריים, הנמצאים בארה"ב ובאירופה. בעיית המרחק גורמת לעלויות משלוח גבוהות וזמני המתנה ארוכים.

חשוב להדגיש כי שמה הרע של הסחורה המיוצרת בסין כבר לא מצדיק את עצמו. לא כל מוצר סיני הוא בהכרח איכותי פחות. מספיק להביט סביב ולראות איך מוצרים סיניים רבים בביתכם מחזיקים כבר שנה ויותר.

 

ספקים מזרח אירופאיים

מזרח אירופה עדיין לא זולה כמו סין, אך היא עדיין זולה מאוד, והמשלוחים ממנה לחלקים המערביים ביבשת וגם לארה"ב זולים ומהירים יותר מאלה המגיעים מסין. בנוסף, במדינות אלה קיים פיקוח וסטנדרט מחייב – ולכן לקוחות רבים רואים במוצרים המיוצרים במדינות אלה כאיכותיים יותר.

החיסרון הגדול של עבודה עם ספקים מזרח אירופאיים הוא שהם "משופשפים" פחות מאלו העובדים כבר שנים רבות בסין ובארה"ב, וגם קשה יותר לאתר ולמצוא אותם.

 

אמריקה – זירת המסחר העולמית

אמריקה נמצאת בלב העשייה המסחרית העולמית, ואמריקאים רבים (המהווים נתח גדול מהקונים) מעדיפים לקנות מוצרים שיוצרו בארצות הברית. כמו כן, המשלוחים קצרים יחסית בתוך המדינה, ומגיעים בצורה מהירה, יעילה, ופשוטה בהשוואה לספקים ממדינות אחרות. החיסרון העיקרי הוא המחיר – ספקים אמריקאיים יהיו לרוב יקרים יותר מהמזרח אירופאיים ומהסינים. לכן תצטרכו לשאול את עצמכם מה משתלם יותר – מוצר זול ומשלוח יקר, או מוצר יקר ומשלוח זול?

 

מה מוכרים?

לאחר שתחליטו על ספק לאור השיקולים שהובאו לפניכם – חשוב שתשאלו את עצמכם מה למכור בחנות שלכם. לאור השפע הרב המצוי במרחב זה, אנו ממליצים להתמקד בנישה מסוימת, ולא להעמיס את האתר ב"כל טוב". במקרה זה, כל המוסיף גורע, ובכדי ליצור תדמית מקצועית מומלץ להתמקד בנישה אחת שאתם מתחברים אליה. דוגמאות לנישות שכאלה הן מוצרי ילדים ותינוקות, מוצרי ספורט, אופנה, ועוד.

 

לסיכום

דרופשיפינג היא שיטת מסחר המאפשרת פרנסה ראויה לאלו המתמידים בה ושואפים להתמקצע בה. חשוב לבחור ספקים טובים ואמינים, ובמקביל להתמקד בנישה מקצועית אחת ולייצר מעמד של חנות איכותית.

בהצלחה!

ספקים מסין

אולי תאהבו גם את