חיפוש

איך לרכוש מחברות כריכה קשה אונליין בתקופת הקורונה?

הדפסת מחברת כריכה קשה בהדפסה מותאמת אישית היא אחת הדרכים הטובות ביותר לשמור על שם החברה שלך בפני לקוחות קיימים ופוטנציאליים. כמו שלט חוצות מיניאטורי, מחברת מותאמת אישית תציג שוב ושוב את המסר השיווקי שלך, שיעזור לשמור על העסק שלך בראש המשתמשים בה במשך שבועות, חודשים או יותר.

 

החשיבות של מחברות כריכה קשה מעוצבות

לא רק שמחברות כריכה קשה בהתאמה אישית מאוד חסכוניות להפקה, ניתן להדפיס אותן כמעט עם מסר פרסומי שתרצו להעביר – שם החברה, הלוגו, סיסמת המותג, פרטי הקשר, תמונות וכן הלאה. הוספת לוגו, תמונות או גרפיקה בצבע מלא עוזרת ליצור רושם איכותי.

בנוסף, מחברות כריכה קשה עמידות למדי וקלות מאוד להפצה, מה שהופך אותן למתאימות היטב למסירה בתערוכות או לנציגי מכירות לחלוקה ללקוחות בהווה ובעתיד.

 

היתרונות של מחברות מעוצבות

מחברות כריכה קשה בהדפסה מותאמת אישית מציעות יתרונות רבים:

מספקות חשיפה מתמשכת

רוב מקבלי המחברות ישמרו עליהן בהישג יד וישתמשו בהן כמעט מדי יום. פירוש הדבר ששם ופרטי יצירת הקשר של העסק שלך יוצגו תמיד באופן בולט. שום סוג אחר של שיווק אינו מציע חשיפה חוזרת כזו עבור כל כך מעט השקעה.

 

מעודד הדדיות

אנשים אוהבים לקבל מתנות ודברים בחינם. למרות שהם מופצים ללא התחייבות, הענקת מתנה ללקוח פוטנציאלי בונה מוניטין ומשאירה רושם חיובי. מה שמגדיל את ההסתברות שהוא יאהב אותך, יזכור אותך ויעשה איתך עסקים.

 

פרקטי ושימושי

בנוסף להיותם כלים יעילים לקידום ומודעות למותג, מחברות מעוצבות משרתות מטרה מאוד פרקטית ושימושית עבור המקבל. כמעט כולם מעריכים מחברת נוחה ועמידה לשימוש בבית או במשרד. בנוסף, בהשוואה לפריטי קידום מכירות אחרים, האופי הפשוט יחסית של המחברת פירושו שהיא לא תישבר, לא תזדקק להוראות או תדרוש סוללות.

 

משתלם מאוד

מחברות בהדפסה מותאמת אישית הן בעלות ערך גבוה אך עדיין משתלמות במיוחד. למעשה, מחברות הן אחד מדרכי קידום המכירות המשתלמים ביותר שניתן לקנות, ובוודאות תהיה הבחירה החסכונית ביותר. בנוסף, מחברות ניתן לכווץ לתוך חבילות קטנות, כמו חבילות של 5 מחברות, היא דרך משתלמת למזער נזק ולהקל על ההפצה.

 

ניתנות להתאמה אישית לחלוטין

ניתן להדפיס מחברות עם כל הודעה, תמונה או פריסה שתבחר. אתה יכול להדפיס אותן בצבע מלא, צבע אחד או שניים, או בדיו שחור רגיל. הן יכולות להיות בכריכה קשה או בצורת פנקס.

 

איך לרכוש מחברות?

על מנת לקנות מחברות יש פשוט להיכנס לאתר "מחברות" ולבצע את ההזמנה של המוצר המבוקש. תצטרך להחליט לפני כן מה העיצוב אותו אתה מעוניין להדפיס על המחברת, ותוכל גם להתייעץ עם המומחים של "מחברות" כדי להפוך אותה למושלמת.

 

מחברת

אולי תאהבו גם את