חיפוש

איך קונים ציוד משרדי ברשת ?

כמו כמעט בכל תחום אחר בעולם המודרני, ניתן למצוא את הבזקי החדשנות גם במהפכת הקניות והצרכנות הגלובלית.

העידן שבו היינו מכינים רשימת מכולת, נכנסים לאוטו ונוסעים לרשת כל בו וקונים בדיוק מה שאנו צריכים, משתנה במהירות, והמהפכה הגיעה גם לעולם הציוד המשרדי, שבהדרגה עובר מהעולם שבחוץ אל שטחי האינטרנט.

בעולם המודרני, השגרה האלמותית של "להגיע ולהחתים כרטיס ב8 כדי ללכת ב17:00" כבר לא תקפה עבור חלק לא קטן מהעובדים. גם העצמאים בעלי המוניטין אך גם השכירים בחברות הגדולות בתחילת דרכם, יודעים שעל מנת להתקדם באופן קונסיסטנטי בעבודה, עליהם לבלות בה שעות רבות, להתמיד ולהשקיע, ובכך בעצם הופך המשרד לבית השני שלהם, ועל כן יש להשקיע בו בהתאם.

 

השקעה לטווח ארוך או הבלחה בטווח הקצר ?

כשמדובר על רכישת ציוד משרדי, חשוב לעשות הפרדה בין שתי קטגוריות חשובות: הראשונה היא הציוד המשרדי ה"קשיח". מדובר במגוון מכשירים חשמליים ונייחים כגון טלפון משרדי, מחשבים נייחים למשרד, סורק, פקס, וכל אביזר טכנולוגי אחר שעולה בראשכם שיוכל לשמש אתכם לטווח הארוך, מה שאומר שהזמנה שלו צריכה להתבצע אחת לתקופה ארוכה. הקטגוריה השניה היא הציוד ה"מזדמן". לא מדובר בהזמנה של ציוד ללא כל התחשבות, והכוונה היא לציוד כגון: כלי כתיבה, יומנים, לוחות מחיקים, סמני לייזר וכל אביזר אחר שעולה בראשכם בו אתם משתמשים באופן קבוע. ציוד מסוג כזה תצטרכו להזמין אחת לתקופה, כיוון והוא נמצא בסיכון לבלאי, ולא תרצו למצוא עצמכם במצב של חוסר ציוד שיכול לפגוע בשטף העבודה.

 

מכרזים לבדיקת השוק או ספק קבוע ?

במקרה של ציוד משרדי, יש צורך רב בליצור קשר איכותי עם ספק או חברה מסוימת, שאתם יודעים מבעוד מועד את אמינותה, וישנן חוות דעות רבות ומגוונות שיכולות להעיד כי תוכלו לקבל מהם את הציוד בזמן, באיכות טובה, ובמחירים טובים. ההמלצה לחפש את המחירים הזולים ביותר בשוק היא אמנם נכונה, שכן אם מזמינים ציוד רב מדובר בחסכון של אלפי שקלים ויותר בשנה, אך חשוב גם להיעזר בחכמת ההמונים כדי לדעת שאתם נמצאים בידיים טובות.

 

קונים ברשת ? מה לא נלך לראות ?

כבעלי עסק ומנהלי משרד, תמיד תזכרו שהזמן זה משאב לא מנוצל וחשוב להשתמש בו בצורה נבונה. בהחלט מומלץ ללכת ולראות מקרוב את הציוד אותו אתם מזמינים, בדגש על הציוד הקשיח, כי אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להזמין מחשב או פקס ולגלות שהם לא תואמים את רצונכם. לעומת זאת, בציוד כמו לוחות שעם או כלי כתיבה, ניתן לאחר יצירת קשר מהימן עם הספק שלכם, לתת בו אמון כי הוא ידאג לכם לציוד טוב ואיכותי.

מוזמנים להתרשם מציוד משרדי טוב ואיכותי בחנות לציוד משרדי שם תוכלו למצוא אביזרים לפי מבוקשכם וצרכי המשרד שלכם. מקווים שעזרנו !

 

כיסא מרופד

אולי תאהבו גם את