חיפוש

איך תעשו סדר בכספים עם הר הביטוח

ריכוז המידע על כלל הביטוחים שקיימים לכל מבוטח בביטוחים השונים בארץ הוא בהחלט הצעד הראשון והחשוב ביותר בדרך לחיסכון בהוצאות והגנה על האינטרסים של המשפחה.

אבל מה הצעד הבא? הנה כל הפרטים

הר הביטוח הוא אתר אינטרנט שמאפשר לכל אחד ואחת להזין פרטים על מנת לקבל מידע קונקרטי בהתאמה אישית. ספציפית בהר הביטוח, המידע שמתקבל הוא כלל הביטוחים שקיימים לכל מבוטח בביטוחים השונים בארץ. המידע כולל את כל החברות והוא תקף לכל סוגי הביטוחים, מה שגם הוא עדכני ורלוונטי. אז בעידן שבו מידע שווה כוח, אסור לוותר על היתרונות של הר הביטוח ועוד יותר חשוב לדעת מה לעשות איתו.

 

כך מנהלים את כספי הביטוח

ריכוז המידע על כלל הביטוחים שקיימים לכל מבוטח הוא הצעד הראשון והחשוב ביותר בתהליך של הגנה על האינטרסים של המשפחה. אם רוצים מצד אחד לצמצם את עלויות הביטוח ולחסוך בהוצאות אך מצד שני עדיין להשיג את הכיסוי הביטוחי האופטימאלי, צריך להתחיל באיסוף מידע על מה שקורה בתיק בהמשך, משתמשים במידע הזה על מנת לנהל את כספי הביטוח ולקבל החלטות נכונות.

 

התאמת התיק הביטוחי לצרכים של קהל היעד

הדרך לעשות סדר בכספים היא להשתמש במידע שיש בהר הביטוח ולבדוק למי ועל מה משלמים. ברוב המקרים, סקירה כללית מן הסוג הזה תספיק על מנת לזהות כפילויות. מיד אחרי שמזהים כפילות – כמו למשל תשלום על אותו ביטוח בשתי חברות ביטוח שונות, או המון סעיפים מקבילים עבור הפוליסה של ביטוח בריאות פרטי לעומת הפוליסה של ביטוח בריאות בקופות החולים – צריך ליצור קשר עם החברה הרלוונטית ולבטל את התשלומים המיותרים.

 

מעקב אחר כספי הביטוחים לאורך זמן

עוד דרך טובה לעשות סדר בכספים עם הר הביטוח היא לעקוב אחר האופן שבו הם נגבים. כאן נכנסים לתמונה היתרונות של הר הביטוח בהקשר של ריכוז כל המידע בצורה מסודרת, במקום להשקיע זמן בניסיון לאסוף אותו מכל חברת ביטוח בנפרד. אם רוצים, אפשר לאחר מכן להציף את המידע הזה מול הנציגים של חברת הביטוח. כך למעשה מקבלים עוד כלים למשא ומתן על גובה הפרמיה, על תנאי הביטוח ועל הסעיפים של הפוליסה.

 

השוואה בין סוגי ביטוחים

הדרך הנכונה לחסוך בהוצאות בלי להתפשר על היקף הביטוח של המשפחה היא לבדוק מה הכי מייצג את האינטרסים שלה גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. בין היתר, זה אומר שאין ברירה אלא להשוות בין סוגי ביטוחים. זו אמנם פעולה שרבים נמנעים ממנה משום שהיא נחשבת מסורבלת ומורכבת, אבל בעזרת אתר אינטרנט כמו הר הביטוח רואים שזה ממש לא ככה. לכן, הצעד הבא צריך להיות שימוש במידע שיש באתר הר הביטוח וניצול שלו מוקדם.

 

כספים

אולי תאהבו גם את