חיפוש

מה היתרונות בצילום קו ביוב

אין כמעט משק בית שלא מכיר בעיות בביוב. הדבר הכי מאתגר בתקלות בביוב הוא שלא יודעים היכן התקלה: אנחנו יודעים טוב מאוד שיש תקלה כי משהו בצנרת שלנו לא עובד, יש ריח לא נעים או שיש סתימה אבל אנחנו לא יודעים למצוא את התקלה שכן כל המערכת נמצאת מתחת לפני השטח.

בדיוק בגלל בעיה זו פותחה טכנולוגיית צילום קו ביוב, ובמאמר זה נרחיב מעט על טכנולוגיה זו והיתרונות שלה.

 

קודם כל – מה זה בכלל צילום קו ביוב?

צילום קו ביוב הוא סוג של צילום תת קרקעי הנעשה על ידי מערכת צילום מתקדמת שמצלמת את תשתית הביוב בצורה ברורה וחדה לכל אורך קו הביוב. באמצעות צילום קו הביוב ניתן למצוא את מקור התקלה בביוב וכך להבין היכן לחפור כדי לתקן את הבעיה ומה זה ידרוש מאיתנו.

 

מהם יתרונות צילום קו ביוב?

לצילום קו ביוב ישנם שני יתרונות עיקריים:

מקל על העבודה:

בעבר, כאשר היתה תקלה כלשהי בתשתית הביוב, אנשי המקצוע היו צריכים לחפור לכל אורך קו הביוב ולאתר את התקלה באופן פיזי. מטבע הדברים, תהליך זה הוא יקר, לוקח זמן ועושה הרבה בלגן. צילום קו ביוב חוסך את כאב הראש הזה ומאפשר לנו להתמקד במיקום הספציפי בו קרתה התקלה ולפתור אותה בלי להפוך את כל הקו.

 

תיעוד של קו הביוב:

באמצעות צילום קו ביוב נוכל לתעד לא רק את מקום התקלה הספציפית הזו, אלא גם את הדרך אל התקלה, המעברים השונים והמצב הכללי של תשתית הביוב והצנרת. הצילום יוצר סרטון אותו ניתן לשמור בפורמט המועדף עלינו ולעשות בו שימוש עתידי – למשל, לשלוח לעירייה עבור שיפור מצב הצנרת.

 

מה נוכל לגלות בעת צילום קו ביוב?

בסופו של דבר, המטרה של צילום קו ביוב הוא לגלות תקלות במערכת הביוב כדי שנוכל לתקן אותן. דוגמאות למספר תקלות שנוכל להיתקל בהן בצילום:

  1. חפצים או גופים מסוימים שתקועים בצנרת כגון אבנים ומתכות, ומפריעים לזרימת המים באופן שעלול לגרום לסתימה.
  2. צנרת בעלת שיפוע ניטרלי או שיפוע הפוך באופן שמקשה על המים לזרום לכיוון הנכון. בעיה כזו נוכל לתקן ככל הנראה רק על ידי החלפת הצנרת.
  3. שורשים שחדרו לצנרת בשל התקנה בעייתית של מערכת הביוב.

 

היכן ניתן לקבל שירות צילום קו ביוב?

מומלץ לפנות לאינסטלטור מומחה עליו יש לכם המלצות עבור צילום קו ביוב. חשוב לקחת לעבודה את הטובים ביותר, שכן אינסטלטור שיעשה עבודה חובבנית יאלץ אתכם לעשות שוב תיקונים בעתיד.

אחת החברות המומלצות לדבר היא אלעד פלג אינסטלציה. מדובר בחברה המתמחה בפעולות אינסטלציה שונות ומגוונות כולל צילום קו ביוב. החברה עושה שימוש בציוד המתקדם ביותר כדי לקבל את התוצאות המיטביות, ועם אלעד פלג אינסטלציה אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים של בעלי המקצוע המסורים ביותר עבור מחירים שווים לכל כיס.

 

צינור באדמה

אולי תאהבו גם את