חיפוש

פרטנר TV | חבילות, מבצעים, הטבות למצטרפים

החלטתם שעכשיו, כשיש לכם קצת יותר זמן פנוי וכשאתם בבית, אתם רוצים לטפל בכל נושא התקשורת במשרד או בבית הפרטי? נדמה לכם שעד היום שילמתם לא מעט כסף על העניינים האלה? אם כך, כדאי שתדעו שיש מה לעשות בנידון. השוואת מחירים מהירה ובדיקה של כל המבצעים הכי חמים שיש לחברת פרטנר זו האופציה הנכונה לחסוך, אז למה אתם מחכים?

 

מה הכוללת חבילת הטריפל של פרטנר TV והאם זה כדאי?

כמו שעשו הרבה חברות אחרות, ניתן לראות שגם חברת פרטנר TV מציעה היום לא מעט חבילות מעניינות הכוללת טלוויזיה ועוד. למעשה, אחת מהחבילות הכי טובות שיש לחברות כאלה היא חבלת טריפל שכוללת טלוויזיה, אינטרנט וטלפון. כדאי לבחור באופציה כזאת כי כך תחסכו לא מעט כסף,  אז למה להמשיך ולשלם ביוקר על תקשורת? במקרה של חבילות טריפל שמציעה חברת פרטנר TV אנחנו רואים שיש אופציה לבחור בין טריפל רגיל שעולה 139 ₪ בחודש, טריפל פייבר שכולל חבילה גדולה יותר ועולה אותו הדבר ובין טריפל סיבים 500MB שאומנם עולה 149 ₪ לחודש אך גם מציע ללקוחות יותר בתמורה. הטריפל הכי יקר וגדול שמציעה החברה הינו טריפל סיבים של 1,000MB והוא עולה 159 ₪ לחודש, כך שאם אתם רוצים להבטיח שיש לכם את הטוב ביותר – זו החבירה הנכונה עבורכם.

 

האם יש הטבות למצטרפים?

אם אתם מצטרפים חדשים ולא רק מחפשים לעבור מחבילה אחת לשנייה, כדאי שתדעו ששווה לבדוק את העניין הזה לעומק, כי לא פעם יש גם הטבות מיוחדות למצטרפים חדשים. מה שכן, אפילו אם החברות השונות, כמו חברת פרטנר TV והמתחרות שלה, מציעות לכם הטבות, חשוב מאוד לקרוא גם את הפרטים הקטנים ולהבין כמה הכול יעלה לכם. כלומר, יש חברות שאומנם מציעות בהתחלה מחירים נמוכים יותר אך בהמשך הן מעלות בצורה משמעותית את העלות. לעומת זאת, יש חברות שמציעות הטבות של ממש למצטרפים שכן מי שמצטרף מקבל חודש או חודשיים בחינם.

 

האם באמת כדאי לבדוק כל כמה חודשים מה משתנה בחבילות ובמבצעים של החברות השונות?

התשובה היא בפירוש כן. זה לא משנה אם עד היום הייתם לקוחות של חברה X ואתם חושבים לעבור לחברה אחרת, כי אתם יכולים להיות בטוחים שכל החברות, ללא יוצא מן הכלל, יוצאות במבצעים שונים. זה לא משנה אם מדובר על מבצע חדש שיוצא לכבוד החג או על כל חבילה אחרת שנראית לכם אטרקטיבית. מה שבטוח זה שאם תהיו עם היד על הדופק ואם תתעדכנו בכל כמה חודשים בשינויים, תמיד תהיה לכם אפשרות לחסוך לא מעט כסף. הגיע הזמן שכולנו נשלם מחירים סבירים על שירותי התקשורת ולכן כדאי להשוות בעזרת אתר יעיל ומהיר כמו אתר Smartcut.co.il ולמעשה עושה את העבודה עבורכם.

 

אולי תאהבו גם את