חיפוש

בירת העסקים העולמית – טיול עסקי לדובאי

רבים ממהרים לבקר בדובאי על שלל האטרקציות שיש בה, גם בתור תיירים וגם למטרות נסיעות  עסקים. בדובאי ישנו פוטנציאל כלכלי אדיר, בין היתר על ידי השתלבות בשוק הנדל"ן על ידי רכישת נכסים בהם. לפי נתוני אתר הנדל"ן המוביל באמירויות, "פרופרטי פיינדר", שווי  עסקאות הנדל"ן הגיע במאי 2021 ל-3 מיליארד דולר – שיא של ארבע שנים. אם גם אתם מתלבטים לפני טיול עסקי לדובאי, המדריך הבא נועד במיוחד בשבילכם.

 

שוק הנדל"ן

ניתן לחוש בשנים האחרונות זרם השקעות ישראליות בנדל"ן מחוץ לגבולות הארץ. זאת בין היתר בעקבות מחירי הנדל"ן הגבוהים בישראל, בשילוב צורך בהשקעה עם תשואה בטוחה וגבוהה. אז, לאן אפשר לטוס בשביל טיול עסקי? תופעת שוק הנדל"ן המתרחב מורגשת בין היתר בעיר דובאי, בהמשך להסכמי אברהם עם האמירויות. כעת, יותר ויותר ישראלים רוכשים בדובאי נכסי נדל"ן.

 

הנדל"ן בדובאי

לא במקרה, הפכה דובאי להיות יעד תיירותי מבוקש. חשוב לציין ולהדגיש שדובאי מושכת לא תיירים בלבד אלא גם משקיעי נדל"ן זרים לא מעטים – זאת מכיוון שבדובאי ישנה הזכות להחזיק בנכס גם ללא אזרחות מקומית. גל ההשקעות הזרות הוביל וממשיך להוביל תנופת בנייה, שהיא מכלול הזדמנויות נוספות ורבות להשקעה בדיור.

 

מדוע דווקא בדובאי?

דווקא בדובאי כי דובאי היא איזור פטור ממס רכוש. נסביר – פטור המס שיחק תפקיד משמעותי מאז נפתח בדובאי שוק הנדל"ן לזרים בשנת 2002. כמו כן, בתנאי שההשקעה עומדת על מיליון דירהם (המטבע באמירויות) לפחות, רוכשי נדל"ן זכאים לוויזת תושב. תקופת הזכאות לויזה מתרחבת ככל שעולה ערך הרכישה.

למשל, עבור חמישה מיליון דירהם, תקופת הויזה תהיה תקפה למשך כ-5 שנים. בהמשך לכל אלה, הפכה דובאי להיות יעד מרכזי להשקעות נדל"ן. ביחס להשקעה, אחוזי התשואה עבור השקעה בנכסי נדל"ן בדובאי גבוהים מאד, כאשר ביחס למקומות מבוקרים אחרים ברחבי העולם מחירי הנכסים בדובאי למ"ר זולים בפער.

 

יתרון משמעותי

מדיניות המיסוי באמירויות נוחה עבור משקיעים כאמור, משום שלא משולם מס רכישה על נכסים שנרכשים בה – אפילו אם מדובר בתושבי חוץ. מתוך הכנסות השכירות השנתיות של הנכס נדרש לשלם מס עירוני בגובה 5%, אולם באופן יחסי מדובר במס נמוך. ללא ספק, עסקאות נדל"ן באמירויות בכלל ובדובאי בפרט הן מאד משתלמות.

 

לסיכום

דובאי היא אחת מערי התיירות המובילות בעולם, עם למעלה מעשרה מיליון תיירים מידי שנה. אל התיירים מרחבי העולם מצטרפים בשנה האחרונה גם למעלה ממאה אלף מיליון תיירים ישראלים – רק מאז תחילת הטיסות לאמירויות!

אולם חשוב לציין שהנוסעים לדובאי לא בהכרח מגיעים רק לשם אטרקציות תיירותיות אלא גם למען נסיעות עסקיות למיניהן, מכיוון שמדובר במרכז כלכלי חשוב בעל משקיעים אשר מחפשים יעד בעל פוטנציאל כלכלי גבוה בשילוב ביטחון ויציבות, בהחלט מוצאים את הנ"ל בדובאי.

הון עסקי עולמי

 

אולי תאהבו גם את

4 שיטות לפרסום דיגיטלי מוצלח
4 שיטות לפרסום דיגיטלי מוצלח

בעידן הדיגיטלי, הפרסום עבר מהפך משמעותי. שיטות מסורתיות כגון מודעות מודפסות ושלטי חוצות כבר אינן יעילות בהגעה לקהלי יעד. במקום זאת, עסקים פונים לפרסום דיגיטלי

קראו עוד »