חיפוש

יום בחיי – הכירו את עולמו של המשווק הדיגיטלי

חייו של המשווק הדיגיטלי דינאמיים ומאתגרים. החל מהצבת מטרות, לתכנון משפכים שיווקיים עבור לקוחותיהם, דרך טרגוט קהלי יעד ועד לכתיבת קופירייטינג – בואו לגלות כיצד נראה יום בחיי עולמו של המשווק הדיגיטלי.

 

הקדמה

בעולם המודרני קיימים מקצועות רבים אשר לא היינו פוגשים במאה הקודמת. שיווק דיגיטלי הוא אחד מהמקצועות הללו. חייו של המשווק הדיגיטלי משתנים ומרתקים – תחומי ההתעסקות השונים אותו יצטרך להכיר וליישם במהלך עבודתו יבטיחו זאת. במאמר זה נציג ארבע פעולות אותן ייבצע משווק דיגיטלי בכל יום עבודה שיעבור בחייו.

מבוא

מהו שיווק דיגיטלי

לפני שנציג את היום יום של המשווק הדיגיטלי, ראוי להסביר תחילה מהו המקצוע עצמו. שיווק דיגיטלי הוא תחום אשר צף בשנים האחרונות בעקבות התפתחות עולם האינטרנט והרשתות החברתיות. משווק דיגיטלי יידרש להבין בתחומי פרסום ושיווק של המדיה החדשה (שהיא כבר לא כל כך חדשה) השונים, עליהם נפרט בהמשך.

 

4 פעולות שיעשה המשווק הדיגיטלי במהלך יום בחייו

במהלך יום בחייו של משווק דיגיטלי יקרו דברים רבים – הוא יתקשר עם לקוחותיו, יעשה אנליטיקה לתכנים אשר פרסם, יטרגט קהלי יעד חדשים ועוד. להלן ארבע פעולות שיעשה משווק דיגיטלי במהלך יום בחייו:

 

    1. אנליטיקה לשיווקים

משווק דיגיטלי ירבה לפרסם ולשווק תכנים שונים במגוון הפלטפורמות שמשמשות את עולם השיווק הדיגיטלי: רשתות חברתיות, אתרי אינטרנט, פורטלי קמפיינים וכד'. כמעט בכל יום בחייו יידרש לחקור את החשיפה שפרסומים אלו הניבו. בנוסף יסקור את כמות הלידים שנכנסו. את הניתוח הזה יעשה במטרה להתאים בהמשך את הפוסטים, השיווקים והקמפיינים השונים שיפרסם בהמשך.

 

    2. שיחות וסקירות עם לקוחות

הלקוחות של המשווק הדיגיטלי הם הפקטור הכי גדול בעבודתו. בכדי לצלוח במטרות שהציב ביחד איתם, הוא ישאף לנהל איתם אינטרקציה סדירה הכוללת: סקירות מידע, ציור תמונת מצב, תכנון קמפיינים עתידיים וכו'. זוהי פעולה פרומינטטית וקבועה בחיי היום יום של המשווק הדיגיטלי.

לקוחות

    3. תכנון קמפיינים

במסגרת יומו של המשווק הדיגיטלי יבצע תכנון של קמפיינים רבים. ההגדרה של קמפיין נרחבת, ויכולה לכלול: קמפיינים ברשתות החברתיות, קמפיינים במנועי החיפוש, קמפיינים לכתבות ועוד. זוהי פעולה שכל משווק דיגיטלי יעשה בכל יום עבודה שיעבור עליו.

 

    4. אינטרקציה עם ספקים

לא, לא מדובר בספקים שאתם חושבים עליהם. המשווק הדיגיטלי לא תמיד יוכל להקצות זמן ליצירת תוכן משלו. משווקים דיגיטליים רבים נוטים לשמור על קשרים הדוקים עם ספקי תוכן שונים: קופירייטרים, מעצבים גרפיים, צלמים, עורכי וידאו וכד'.

 

לסיכום

מקצועו של המשווק הדיגיטלי מרתק ומשתנה מרגע לרגע. עיסוקו מבוסס בעולם תוכן מקצועי, דינאמי ונרחב עד אין סוף. את מקצוע זה ניתן ללמוד בקורס מקיף שיתן את כלל הכלים הבסיסיים והמתקדמים בכדי לצלוח בכל הקשור בשיווק דיגיטלי. להרשמה לקורס שיווק דיגיטלי במוסד מוכר לחצו כאן.

משווק דיגיטלי

אולי תאהבו גם את

4 שיטות לפרסום דיגיטלי מוצלח
4 שיטות לפרסום דיגיטלי מוצלח

בעידן הדיגיטלי, הפרסום עבר מהפך משמעותי. שיטות מסורתיות כגון מודעות מודפסות ושלטי חוצות כבר אינן יעילות בהגעה לקהלי יעד. במקום זאת, עסקים פונים לפרסום דיגיטלי

קראו עוד »