חיפוש

ניהול נכון – כך תנהלו את חשבון הטיקטוק של העסק

כל בעלי העסקים הבינו מזמן את הפוטנציאל שטמון בפרסום ברשתות החברתיות. אנשים עוברים מגלישה באתרי האינטרנט המוכרים לרשתות החברתיות, ומבלים בהן יותר זמן. לרוב האנשים יש כבר חשבונות בכמה רשתות חברתיות שונות, והם יכולים להתעדכן בהן על כל מה שקורה בעולם.

לכל רשת חברתית יש גם פלח אוכלוסייה מסוים שמשתמש בה, ותכנים שונים שמעלים אליה, ולכן זה שיש לעסק שלכם דף אינסטגרם, לא אומר שהוא לא צריך דף בטיקטוק או בפייסבוק. אם הנושא הזה חדש לכם, הכנו כאן עבורכם מדריך מפורט שבו תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים לדעת על ניהול טיקטוק עסקי.

 

מה היתרון של פרסום בטיקטוק?

קודם כל כדאי מאוד את היתרון העצום שיש לפרסום בטיקטוק על פני רשתות חברתיות אחרות. ברוב הרשתות החברתיות צריך לשלם לא מעט כסף כדי לקדם את הדף העסקי שלכם ולהגיע לכמות עוקבים גדולה. רק אחרי שיש לכם הרבה עוקבים יש סיכוי שפוסטים שתעלו לדף שלכם יהפכו לוויראליים ושאנשים רבים ייחשפו אליהם.

בטיקטוק לעומת זאת העסק שונה לחלוטין. מה שקובע אם סרטון מסוים יהפוך לוויראלי הוא רק התוכן שלו. משתמש עם 15 עוקבים יכול להעלות תוכן שיהפוך לוויראלי יותר מתוכן שהעלה משתמש עם מאות אלפי עוקבים, הכל שאלה של תוכן. בקיצור, אם תייצרו תוכן מוצלח תוכלו להפוך לוויראליים בלי לשלם המון כסף.

פִּרסוּם

לאיזה עסקים כדאי לפרסם בטיקטוק?

באופן כללי אנו ממליצים על ניהול טיקטוק לעסק לכל שירות או מוצר. אבל אין ספק שמי שממש חייב להיות בטיקטוק הוא כל עסק שפונה לצעירים או לבני נוער. זוהי האוכלוסייה העיקרית שנמצאת ברשת החברתית הזו, ואם העסק שלכם פונה לאוכלוסייה הזו ואתם לא נמצאים בטיקטוק אתם פשוט מפסידים הרבה מאוד לקוחות פוטנציאליים.

 

איך לפרסם באופן מוצלח בטיקטוק?

לפני שאנו פותחים בקמפיין פרסום בטיקטוק, אנו צריכים לחשוב רגע ולהגדיר בדיוק מהי המטרה שאנו רוצים, ממש כמו בכל קמפיין אחר. האם מה שחשוב לנו הוא להגביר את כמות הגולשים באתר האינטרנט שלנו? האם מה שחשוב לנו הוא להעלות את שם המותג שלנו לתודעה הציבורית? האם אנו רוצים למכור את המוצרים שלנו דרך הטיקטוק? לכל מטרה כזו יש דרך פעולה שונה ולכן הגדרת היעד חשובה מאוד.

 

אז איך עושים את זה בפועל?

טיקטוק היא רשת חברתית פשוטה, אבל מסובכת. כדי להבין איך היא עובדת ולהישאר רלוונטיים אתם חייבים להיות בפנים 24 שעות ביממה. כל הזמן מתפתחים טרנדים וקטעים חדשים, ולכן מי שממצמץ פשוט מאבד את הרכבת. אבל לא לדאוג, בדיוק בשביל זה יש כיום שירות מקצועי של ניהול טיקטוק לעסקים.

 

סיכום

אם העסק שלכם עדיין לא בטיקטוק, אתם חייבים להיכנס. פנו למקצועני הפרסום בטיקטוק, ותתכוננו לעוד המון לקוחות.

חשבון טיקטוק עסקי

אולי תאהבו גם את

4 שיטות לפרסום דיגיטלי מוצלח
4 שיטות לפרסום דיגיטלי מוצלח

בעידן הדיגיטלי, הפרסום עבר מהפך משמעותי. שיטות מסורתיות כגון מודעות מודפסות ושלטי חוצות כבר אינן יעילות בהגעה לקהלי יעד. במקום זאת, עסקים פונים לפרסום דיגיטלי

קראו עוד »