חיפוש

אילו עסקים צריכים שיווק דיגיטלי?

שיווק דיגיטלי נכנס לתחום השיווק בשנים האחרונות והפך לשחקן מרכזי בתוכניות שיווק של עסקים ולא סתם, מדובר על כלים זולים יחסים, ממוקדים ומאפשרים מדידה לאורך כל התהליך ושינויים או תיקונים במידת הצורך, עד שתגיעו לתוצאות העסקיות. אז מה כולל שיווק דיגיטלי ואילו עסקים צריכים את זה? כל מה שצריך לדעת במאמר שלפניכם.

 

מה זה שיווק דיגיטלי?

כאשר מדברים על שיווק דיגיטלי לעסקים אנחנו מדברים בעצם על כל שיווק אשר מתבצע בפלטפורמות דיגיטליות שונות המיועדות לקידום העסק, כמו לדוגמא, אינסטגרם, פייסבוק, לינקדאין וכד'.

יש נטייה לחשוב שכאשר מדברים על שיווק דיגיטלי, מתייחסים רק לפלטפורמות פרסום, אבל זה לא ממש נכון. שיווק דיגיטלי מתייחס גם למערך שליחת ניוזלטרים ללקוחות קבועים, הקמת אתר או במילים אחרות, כל פעולה שנעשית בדיגיטל במטרה להגיע למטרות עסקיות.

שיווק דיגיטלי לעסקים

אילו עסקים צריכים שיווק דיגיטלי?

אז בעיקרון, כל עסק אשר מעוניין להגדיל את קהל הלקוחות שלו, צריך שיווק דיגיטלי. בעבר, בעיקר תאגידים גדולים או חברות ענ יכלו להרשות לעצמן לעשות פרסום, בעיקר מכיוון שהפרסום שנשען על פרסום מסורתי היה מאוד יקר וגם פנה לקהל הרחב, מה שלא התאים לכל סוג עסק.

היום, כבעלי עסק ולא משנה איזה עסק, אתם יכולים לבחור את קהל היעד אליו אתם רוצים למקד את הפרסום, להחליט על תקציב ייעודי עבור הקמפיין ולעקוב לאורך כל הזמן שהקמפיין באוויר מה התוצאות  שלו. במידה ואתם לא מרוצים מהתוצאות, אפשר גם לעצור את הקמפיין, לשנות את הקריאייטיב ולעלות מחדש.

בגלל הסיבות האלו, שיווק דיגיטלי יוכל להתאים למקצועות חופשיים כמו עורך דין, רופאים וכד ומצד שני יוכל להתאים גם לאינסטלטורים, מניקיוריסטיות, או חנויות אשר מוכרות סחורה.

 

מה היתרונות של שיווק דיגיטלי?

אז מי שעובד עם שיווק דיגיטלי יודע שיש הרבה יתרונות שונים:

 

1 | מתאים לכל תקציב

טוב זה לא ממש נכון להגיד שעם 100 ₪ תוכלו להגיע ליעדים החודשיים, אבל אין ספק שכמעט בכל תקציב ועם בנייה אסטרטגית נכונה תוכלו ליהנות מתנועת לקוחות.

שיווק דיגיטלי לעסקים

2 | מדידה

ניתן למדוד את כל הפעולות השגולשים עושים ואת התוצאות של הקמפיין. זה מאפשר לכם להיות כל הזמן בבקרה על הקמפינים ובעצם לא לזרוק כסף לפח.

 

3 | ממוקד

אחד היתרונות הגדולים ביותר בשיווק דיגיטלי, הוא שאפשר לפנות בדיוק ללקוחות שאתם רוצים ולא סתם להשקיע על לקוחות שלא בהכרח יקנו מכם.

 

סיכום

אז מה היה לנו כאן? דיברנו במאמר על שיווק דיגיטלי שהוא שיווק הממוקד בעולמות הדיגיטל ובעצם כל פעולה שיווקית שאנחנו עושים בדיגיטל נחשב לשיווק דיגיטלי, בין אם מדובר על העלאת פוסט ובין אם אתם שולחים מייל למאגר הלקוחות שלכם. כמו כן, הסברנו שכל עסק יוכל ליהנות משיווק דיגיטלי, לא משנה מה תחום העיסוק.

שיווק דיגיטלי לעסקים

אולי תאהבו גם את

4 שיטות לפרסום דיגיטלי מוצלח
4 שיטות לפרסום דיגיטלי מוצלח

בעידן הדיגיטלי, הפרסום עבר מהפך משמעותי. שיטות מסורתיות כגון מודעות מודפסות ושלטי חוצות כבר אינן יעילות בהגעה לקהלי יעד. במקום זאת, עסקים פונים לפרסום דיגיטלי

קראו עוד »