חיפוש

פלאי הטכנולוגיה: 3 צעדים מומלצים לייעול העסק שלך

לפעמים נדמה כי החידושים הטכנולוגיים של עשרים השנים האחרונות הם מופרכים לחלוטין, על גבול המדע הבדיוני. זה יכול להפחיד אנשים מסוימים, אבל בעלי עסקים ויזמים חייבים לדעת איך להתקדם עם הזמנים ולהשתמש בטכנולוגיות הללו על מנת לייעל את העסק שלהם ולהביא אותו להצלחה. במאמר זה, מפורטות שלוש דוגמאות לצעדים אותם כדאי מאוד לאמץ על מנת להצעיד את העסק, הארגון או החברה שלכם קדימה. מוכנים להמריא?

 

אימוץ חדר ישיבות חכם

בימי הפוסט-קורונה, סביבת העבודה בארגונים וחברות השתנתה לחלוטין. עובדים רבים מעדיפים לעבוד מהבית, ופגישות עסקיות רבות מתקיימות במרחב הוירטואלי. "חדר ישיבות חכם", אם כן, יאפשר לכם לקיים ישיבות מבוססות וידאו בצורה המיטבית ביותר. חדר ישיבות חכם, למעשה, ממוקם בבניין שבו יושבת החברה.

הוא מכיל אמצעים אופטימליים לביצוע ישיבות בוידאו – כגון קירות מסכים, שליטה מלאה בחדרים באמצעות טלפון או טאבלט, תכנון אקוסטיקה ועוד. ישנן חברות רבות בשוק המתמחות בתכנון חדר ישיבות חכם המותאם בדיוק לצרכים ולאופי העבודה של הארגון. כמו כן, ההתקנה עצמה תתבצע ע"י מומחים המועסקים בחברות הללו.

אימוץ חדר ישיבות חכם

גיבוי ענן – זה לא בשמיים!

אנחנו חושבים כי אין מחיר למידע העסקי שלכם או של הלקוחות שלכם. זו הסיבה כי גיבוי ענן לעסקים קטנים או בינוניים הפך כבר מזמן לחובה. אם בעבר, עסקים היו צריכים לגבות את העבודה שלהם בכוננים קשיחים למיניהם (כגון USB או תקליטורים), גיבוי בענן יכול להבטיח כי הנתונים שלכם תמיד בטוחים, ולא יכולים ללכת לאיבוד או להיגנב ע"י האקרים או מתחרים.

בעזרת גיבוי ענן, העבודה שלכם בטוחה ושמורה היטב. כמו כן, גיבוי בענן מייעל את העסק. בעזרת גיבוי בענן, אתם משלמים עבור השירותים שאתם צורכים בלבד, וזוכים לעדכונים אוטומטיים – מה שחוסך משאבים.

גיבוי ענן - זה לא בשמיים!

שירותי תמיכה וניהול רשתות – כדי שיהיה לך גב, תמיד

עוד המלצה שלא תסולא בפז היא להשכיר את השירותים של חברה חיצונית המספקת שירותי תמיכה וניהול רשתות חיצוניים. חברה כזו – שלמעשה מטפלת בכל הקשור לאבטחת מידע, התקנת תוכנות, הגנה מפני מתקפות סייבר ועוד – חוסכת המון כסף, זמן וגיוסים לתפקידים יקרים כמו אנשי IT. בעזרת ייצוא של עבודת ה-IT  לחברה חיצונית ומקצועית תקבלנו מענה מיידי ומקצועי לכל בעיה שיש לכם בתחום המחשוב של העסק.

בצורה זו, אין צורך לדאוג מבעיות טכניות אשר עלולות להפריע לתפקוד השוטף של העסק. אתם יכולים להתמקד באופן מלא בתפקיד היחידי שיש לכם שחשוב ורלוונטי: לקיחת העסק שלכם לשלב הבא. לסיכום, כל עסק – קטן כגדול – יכול להפיק את המיטב מאימוץ הצעדים שמנינו. הטכנולוגיה כבר כאן, בני אדם יכולים לטוס לירח ולהדפיס אוכל, אז למה שתוותרו על חדר ישיבות טכנולוגי, גיבוי ענן או קניית שירותי תמיכה וניהול רשתות?

פלאי הטכנולוגיה 3 צעדים מומלצים לייעול העסק שלך

אולי תאהבו גם את