חיפוש

בעל עסק? כך תגדיל את מספר הלקוחות שפונים אליך

אם אתה בעל עסק בוודאי תרצה עסק יעיל המגדיל מכירות ולקוחות על מנת לקדם את הרווחים. איך עושים את זה – על כך במאמר הבא.

 

ביצוע אוטומציה לעסק

אחת מהדרכים לשיפור האוטומציה של העסק היא חיבור מערכות העסק לווצאטסאפ. הוואטסאפ הוא אפליקציה שכולם מכירים ומשתמשים בה. הלקוחות שלך והלקוחות הפוטנציאליים שלך מחוברים לוואטסאפ באופן קבוע הרבה יותר מאפליקציות אחרות כמו ויבר או הטלגרם.

בנוסף, זוהי מערכת קלה לשימוש שפונה בו זמנית לקבוצות ולא רק ליחידים ובאמצעותה ניתן להעניק מענה מהיר ולפתור בעיות אקוטיות במשך 24 שעות ביממה. במערכת טמונים אף קישורים ולידים שמפנים לאתר העסק, למבצעים, לשאלות כלליות ופרטניות ולמערכות אחרות כמו מסנג'ר, חשבוניות ירוקות, רשתות חברתיות וכד'. זוהי דרך מעולה להגדיל את מספר הלקוחות שלך.

ביצוע אוטומציה לעסק

שיווק אינטרנטי

כדי להגדיל את מספר הלקוחות מומלץ לשווק את העסק בפעולות אינטרנטיות. למשל, קידום העסק בגוגל. כאשר הלקוחות שואלים שאלה במנוע החיפוש של גוגל הם מקבלים תוצאות רבות ומקישים על התוצאה הראשונה שמופיעה בחיפוש. לפיכך, קידום אתרים יהיה יעיל כדי שהעסק שלך יופיע ראשון במנוע החיפוש. אפשרות נוספת היא שליחת לידים באמצעות הוואטסאפ או פוסטים וסטוריז ברשתות החברתיות.

 

הגדלת הלקוחות באמצעות רכישת לייקים ותגובות

ישנם עסקים שמעוניינים בהגדלה מהירה ומשמעותית של לקוחות. אחת האופציות לצורך זה היא רכישה של מספר רב של לייקים ותגובות לפוסטים ולסטוריז שאתם מפרסמים ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק. מדובר על רכישה חד פעמית שיכולה לקדם את העסק בין לילה ולקדם מכירות ספציפיות כדי שהפיד שלך יהיה ראשון ויצפו בו כמה שיותר אנשים. בצורה כזו ניתן אף להשיג במהירות לקוחות פוטנציאליים ולמתג את העסק.

הגדלת הלקוחות באמצעות רכישת לייקים ותגובות

שיפור התכנים של העסק

לעסקים רבים ישנם אתרים בהם הם מפרסמים את האג'נדה שלהם, את מה שהם מעוניינים למכור וכיצד לבצע הזמנות. על מנת להשיג יותר לקוחות חשוב להוסיף תכנים הקשורים למכירות של העסק. כלומר, לכתוב מאמרים שיווקיים שיעניקו מענה ללקוחות כמו טיפים, המלצות, סרטונים ותמונות להדגמת יעילותו של המוצר.

המאמרים גם מעניקים תשובות לשאלות כלליות שעולות בקרב הלקוחות. השיטה היא לשלוט באמצעות קידום אתרים על התכנים, לחדש אותם מדי פעם ולראות מהם הצרכים של הלקוחות על מנת למנף את התכנים.

 

טלמרקטינג שיגדיל את מספר הלקוחות שלך

שיטה נוספת להגדלת מספר הלקוחות היא טלמרקטינג. מדובר על שירות אנושי בו מסבירים מהו טיב העסק ומה מוכרים. בדרך זו יש אינטראקציה אישית שמתארת את טיב העסקה במלל בצורה אישית. מצד שני, לא כל הלקוחות אוהבים שמתקשרים אליהם, במיוחד בשעה שאינה נוחה להם וגם בשל החשש מנוכלים.

לסיכום, השימוש בוואטסאפ, בקידום אתרים, ברשתות החברתיות ובטלמרקטינג מאפשר לעסק להגדיל את מספר הלקוחות שלו ולהיחשף ללקוחות פוטנציאליים.

בעל עסק כך תגדיל את מספר הלקוחות שפונים אליך

אולי תאהבו גם את