חיפוש

אברה קדברה: איך השגתי 10 אלף עוקבים בטיקטוק תוך יומיים?

הטיקטוק הפך לאחת המדיות החברתיות המובילות ביותר בקרב בני נוער, המעלים בפלטפורמה הזו סרטונים עם אתגרים שונים ומשונים, כשהמטרה היא אחת – לצבור כמה שיותר עוקבים ולייקים במהירות. ובכל זאת זהו תהליך מורכב – אז איך עושים זאת?

 

מדיית הטיקטוק

הטיקטוק היא מדיה חברתית תוצרת סין, יחסית חדשה וכבר בעלת מיליוני משתמשים מכל העולם. היא התחילה כרשת חברתית תמימה של ריקודים בשילוב ליפסטינג, עברה להיות בית לבני נוער המעלים אתגרים שונים על מנת לקבל כמה שיותר צפיות והפכה לביקורתית בקרב הורים ואנשי חינוך בשל הנזקים שנגרמו בעקבות הסרטונים המאתגרים לבני הנוער ואף זכתה לצנזורה במדינות מסוימות. עם זאת, היא מדורגת כמדיה חברתית גבוהה וטמון בה פוטנציאל גדול עבור שיווק וקידום אתרים. ההבדל בינה לבין רשתות חברתיות אחרות הוא שניתן לפרסם בה רק סרטונים ללא תמונות סטילס וטקסט ולפיכך צריך להשקיע בה מידה רבה של יצירתיות. את סרטוני הווידאו ניתן להפיק בטכניקות רבות הכוללות מוסיקה ואפקטים ויזואליים שונים במשך 3-60 שניות שחוזרים על עצמם בלופ. בגלל הייחודיות שלה היא הפכה למאוד פופולרית בעיקר בסין, בארצות הברית ובארץ. מחוץ לבני נוער עושים בה שימוש גם מבוגרים וגם משווקים שונים.

 

הטיקטוק ככלי שיווקי

באמצעות הטיקטוק אנשים יכולים להעביר מידע אחד לשני וללמד אחרים כישורים שונים ומשונים. מבחינה שיווקית היא מסייעת לשיווק מהיר, בניית תדמית, מיתוג וזהות ויזואלית באמצעות סרטונים שבהם ניתן להעביר ווייב מסוים על הרגלי צריכה שונים. הסרטונים מעניקים חוויה עמוקה ומסר ברור שמביא את הקהל לרצות ולרכוש מוצר כזה או אחר ולהפוך לכוכב או לכוכבת של הסרטון. על מנת שהטיקטוק ישמש ככלי שיווקי או חברתי מהיר ועל מנת להשיג אלפי צפיות חייבים להיות יצירתיים ולעבוד קשה ובהתמדה. אך אפשר גם אחרת.

 

איך משיגים 10 אלף עוקבים תוך יומיים?

הדרך המהירה ביותר להשיג אלפי צפיות ולייקים לפרסום בטיקטוק היא באמצעות קניית עוקבים לטיקטוק שיעלו את אחוזי הפופולריות שלכם ממש מהר. כאשר אתם רוכשים עוקבים אתם למעשה גורמים לנוכחות גדולה בעמוד שלכם וגורמים לאלגוריתם שלו לעלות גם בפני עוקבים אחרים וכך הם מתווספים לעוקבים שרכשתם. העוקבים הנרכשים הם אנשים עם חשבונות טיקטוק ממדינות שונות שנבחרים בקפדנות. האיכות הזאת גם מסייעת לכך שהעוקבים המצטרפים לא ידעו שרכשתם אותם. בצורה כזו גם עסק המעוניין לחשוף את עצמו יוכל לעשות זאת בזריזות ובמקצועיות. בעלי עסקים משקיעים בסרטונים מבחינת האשטאג, צילום איכותי, אפקטים ועבודה בכלים הייחודים של המדיה. כאשר עסק מתחיל רוצה להפוך במהירות לעסק משגשג זו הדרך הכי טובה עבורו על מנת לקדם את התכנים והמוצרים שלו. לסיכום, קידום אתרים היום נעשה רק במדיות החברתיות המוצלחות וטיקטוק מדורגת במקום השלישי מביניהן.

 

לחצן עוקב

אולי תאהבו גם את

שיחות מחוץ לישראל
איך מחייגים לאוקראינה?

ככל שהשנים חולפות, העולם שלנו הולך והופך לגלובלי, ובהתאם לכך היכולת להתקשר מחוץ לגבולות הארץ הפכה חשובה. בין אם יש לכם משפחה, חברים או קשרים

קראו עוד »
לוגו של אפליקציה
4 יתרונות של פרסום בווצאפ

קבוצות ווצאפ וואטסאפ, אפליקציית המסרים שכבשה את העולם בעשור האחרון, מאפשרת ל-2 מיליארד המשתמשים שלה בכל רחבי העולם ליצור קשר באופן פרטי וקבוצתי במהירות, תוך

קראו עוד »