חיפוש

4 יתרונות של פרסום בווצאפ

קבוצות ווצאפ

וואטסאפ, אפליקציית המסרים שכבשה את העולם בעשור האחרון, מאפשרת ל-2 מיליארד המשתמשים שלה בכל רחבי העולם ליצור קשר באופן פרטי וקבוצתי במהירות, תוך מתן אפשרות לקיים שיחות טלפון, וידאו ושליחת קבצי קול, סרטונים ותמונות. הפיצ'ר הפופולרי ביותר שלה, שגורם לכולנו להעביר שעות רבות מול הטלפון הנייד, הוא האפשרות לפתוח קבוצת ווצאפ עם מאות משתמשים.

 

קורונה קורונה…

המגיפה העולמית שנחתה עלינו לפני כשנה, סידרה לכולנו המון זמן בבית. ברוב חלקי השנה האחרונה לא זכינו לבקר במסעדות, מסיבות, פארקים, קניונים ומשחקי כדורגל – נאלצנו לבדר את עצמנו ואת הסובבים אותנו בתוך קירות הבית. נכון, השימוש ב"נטפליקס" ובספריית ה-VOD צמח פלאים, גם העיסוק בכושר ובישול הפכו לדומיננטיים ככל שהתקדמנו לתוך המגיפה, אבל שחקן מרכזי מאוד שמיעטו לדבר עליו בתקופה האחרונה הוא ה-ווצאפ!

 

פרסום בווצאפ

 

נכון, פרסום בווצאפ יכול להיות יעיל גם בתקופה רגילה (אנחנו זוכרים אותה?) אבל בייחוד בימים כאלה אנחנו כאן כדי להצביע על 4 יתרונות מרכזיים בפרסום בוואטסאפ:

זמן שימוש

כאמור הקורונה גרמה לכולנו להעביר כמה שעות טובות ביום מול מסכי הטלפון, האפליקציה הפעילה ביותר בישראל היא אפליקציית הווצאפ – מדובר ביתרון משמעותי  עבור מי שרוצה לפרסם מכיוון שמדובר ביכולת לתפוס את האנשים ולנצל את הזמן הפנוי שהם מעבירים בשימוש ווצאפ. אם בעבר אנשים היו מעבירים זמן בקריאת עיתונים ומודעות פרסום, או בכבישים ושלטי חוצות, היום כשכולנו עברנו לתקשר ולהתעדכן דרך הטלפונים – לווצאפ יש יתרון משמעותי.

 

מגע ישיר עם הלקוח הפוטנציאלי

בעוד שפרסומת בעיתון, בטלוויזיה ואפילו באינסטגרם או בפייסבוק לא מאפשר לך לגעת ישירות בלקוח המיועד. הווצאפ מאפשר להגיע בצורה מהירה וישירה אל הלקוח ולהעביר לו את התכנים שהיית רוצה לפרסם. כמו כן, אפשר לנהל מו"מ ולהבין מה באמת מעניין כל לקוח ולהתאים את הפרסום בהתאם לקבוצת הווצאפ או איש הקשר שבו אתה מפרסם.

 

עמלות נוספות

בהמשך לנקודה הקודמת – בעוד שכדי לפרסם בטלוויזיה, בעיתון או ברשתות חברתיות אחרות יש להשקיע כסף. פרסום בקבוצות ווצאפ לא עולה כסף והוא מאפשר להפיץ את שתרצו מבלי לשלם לאיזשהו גורם מתווך. נכון, לא תוכלו להגיע לתפוצה רחבה כמו במקומות פרסום אחרים, אולם במידה ואתם רוצים להתמקד בקבוצת לקוחות מסוימת ולא גדולה במיוחד יש לכם את האפשרות לפרסם ללא עלויות מיותרות.

 

לפי נושאים

יתרון מרכזי אחרון, הוא עצם העובדה שכבר היום קיימות מאות קבוצות ווצאפ שמסודרות לפי נושאים. החל מיד שנייה, דרך רכבים ועד מוצרי חשמל ואביזרי כושר. על ידי הצטרפות לקבוצות המתאימות תוכלו להיות קרובים קרובים לקהל היעד שלכם ובכך למקד את הפרסום שלכם. זהו יתרון חשוב ומרכזי שלא תקבלו בקלות מכל גורם שיווקי זה או אחר ולכן כדאי לנצלו!

 

מכשיר טלפון

אולי תאהבו גם את

שיחות מחוץ לישראל
איך מחייגים לאוקראינה?

ככל שהשנים חולפות, העולם שלנו הולך והופך לגלובלי, ובהתאם לכך היכולת להתקשר מחוץ לגבולות הארץ הפכה חשובה. בין אם יש לכם משפחה, חברים או קשרים

קראו עוד »