חיפוש

יתרונות לאחסון אתרים מהיר

אחד השירותים החשובים ביותר עבור אתרי אינטרנט הוא שירות אחסון אתרים.

אחסון אתרים מאפשר לכם כבעלי אתר להתמקד בתוכן האתר שלכם ובתהליכים שעליו לעבור כדי להיות ויראלי ורווחי ככל האפשר, בזמן ששירותי האחסון דואגים לתשתית החומרה והתוכנה.

חשוב לדעת כי ישנה חשיבות רבה בבחירת חברת האחסון ובשירותים שהיא מציעה.

מה חשוב לדעת על אחסון אתרים, ומהם היתרונות לאחסון אתרים מהיר? כל זאת ועוד במאמר הבא.

 

מהי החשיבות באחסון אתרים איכותי?

לאחסון אתרים והחברה שאתם בוחרים לשם כך ישנה חשיבות גדולה עבור אתר האינטרנט, שכן ישנו קשר ישיר בין רמת השרתים, החומרה והטכנולוגיה שהחברה מחזיקה לבין מהירות האתר שלכם. תשתית איכותית הכוללת שרתים חזקים מאפשרים לאתר המאוחסן לפעול מהר.

כידוע, למהירות האתר ישנה חשיבות רבה בקידום אורגני וביצירת חווית משתמש איכותית. גולשים באינטרנט אינם בעלי סבלנות רבה, וכאשר אתר נטען לאט רבים ימהרו לנטוש אותו. גוגל מזהה את משך השהייה של משתמשים באתר, וכאשר הם שוהים באתר למשך זמן רב הוא מדרג את האתר כרלוונטי ושם אותו במיקום גבוה בתוצאות החיפוש.

 

מה זה אחסון שיתופי?

אחסון שיתופי הוא מודל מיוחד בו מספר אתר מתחלק באותו שרת עם הרבה אתרים אחרים. שרת הוא דבר עתיר משאבים ויקר, ולכן התחלקות של מספר גדול של אתרי אינטרנט בשרת אחד יכולה להוזיל מאוד עלויות. החיסרון הוא כמובן בעומס שנוצר על השרת, כאשר באופן טבעי כשאתרים רבים פועלים על אותו שרת הוא יפעל לאט יותר. למעשה, גם אם העומס בשרת לא קשור לאתר שלכם, האתר יושפע מהעומס ויפעל לאט.

 

שרת VPS

בנוסף לשיטת האחסון השיתופי קיימת שיטת VPS שפותחה כדי לתת מענה לחסרונות של האחסון השיתופי. אחסון בשרת VPS הוא אחסון בשרת פרטי בו העומסים על השרת מתחלקים בין האתר לבין מערכת ההפעלה בלבד. לאחסון כזה ישנם שני יתרונות עיקריים:

 

מהירות:

באופן טבעי, בשיטת אחסון כזו ישנו פחות עומס על השרת ומסיבה זו האתר יפעל ויטען מהר יותר.

 

התאמה לצרכים הספציפיים של האתר:

אמנם בשרתים שיתופיים קיימות רוב הטכנולוגיות, אך יתכן ותזדקקו לטכנולוגיות מסוימות שלא יהיו קיימות בשרת שיתופי ולא יהיה אפשרות להגדיר אותן מכיוון שהדבר ישפיע על האתרים האחרים בשרת. לעומת זאת, בשרת VPS ניתן להתאים את הטכנולוגיות השונות לאתר שלנו באופן ספציפי.

 

כיצד נבחר חברת אחסון אתרים?

על מנת שנוכל לבחור חברה שתספק לנו אחסון אתרים מהיר מומלץ לחפש ביקורות והמלצות על חברות שונות שיסייעו לנו להגיע להחלטה. מומלץ לפנות לחברה המתמחה באחסון ענן המספקת את השירותים הנדרשים כגון עדכונים תדירים וגיבויים שוטפים. בנוסף, חשוב לבחור בחברה שתהיה זמינה בכל זמן ותיתן מענה לכל בעיה ותקלה שתהיה לכם.

אחת החברות המומלצות לאחסון אתרים היא HOTCENTER, המתמחה באחסון אתרי וורדפרס. החברה מספקת מעטפת שלמה במחירים אטרקטיביים תוך מתן שירות וזמינות מלאה לכל בעיה ותקלה.

 

מחשב וכוננים

אולי תאהבו גם את