חיפוש

מה ההבדל בין אחסון אתרים בחו"ל לאחסון אתרים בישראל

כל מנהל של אינטרנט שחיפשו לו שטח אחסון היו צריכים לעשות מיקור חוץ לחוות שרתים בחו"ל, במידה והייתה זמינות ללקוחות ישראלים.

דבר זה הוביל את בעלי האתרים הישראלים להיעזר בשירותי אחסון מקומיים שגבו מחיר גבוה מאוד.

כעת, שהאחסון בשרתים בחו"ל הפך לזמין ויעיל, עלינו להבין מה ההבדלים בין אחסון מקומי לאחסון זר ובמה זה עוזר לנו.

 

מחיר

סוגיית המחיר היא מה שתמיד נמצא על הפרק. בכל אתר שמציע שירות מסוים בחבילה שהיא בדרך כלל שנתית, המחיר משחק גורם משפיע. אחסון אתרים שמתבצע בחו"ל נתמך בחוות שרתים שקיימות בהיצע מאוד רחב, מה שמוריד את עלות השירות. כיום, אחסון אתרים בישראל עדיין עולה יותר מאחסון אתר בחו"ל.

למרות המחיר היקר יותר, היתרון הברור לאחסון אתר דרך חברה ישראלית עם שרתים משלה מקנה ללקוח המקומי חווית שירות נוחה יותר, ברורה יותר וידועה יותר שבטווח הארוך תהיה שווה לו את המחיר. על חווית השירות – נרחיב מיד בהמשך.

 

היצע ושירותים

בהמשך לפסקת המחיר, עדיין צריך לדבר על ההיצע ביחס למחיר. אחסון בחו"ל משתווה במחיר לאחסון בשרתים ישראלים רק כאשר מוצעים יותר שירותים ואפשרויות פרמיום ביחס לחבילת השירות הממוצעת שמוצעת בשוק הישראלי.

 

שירות הלקוחות

אמנם גם חברות אחסון אתרים ישראליות נוקטות בשיטת מיקור החוץ, שבה היא פונה לחברות חיצוניות כדי לספק תמיכה טכנית; שיטה זו קיימת בכל העולם כבר עשרות שנים. תמיכה טכנית של גוגל העולמית כנראה התכווין אותנו לנותני שירות בבנגלור.

שעות העבודה הן שונות, הערב שלנו הוא הבוקר שלהם וסוגייה שכזו מקשה על הלקוח הישראלי שצריך שירות בשעה שלוש בצהריים והוא יוצר קשר עם תמיכה טכנית שאצלם כבר 10 בלילה. השירות המקומי דרך החברה המקומית נותנות ללקוח וודאות, נוחות ומעלות תא רמת הנגישות שלו לבקש תמיכה.

 

מהירות ביצועי האתר

פרמטר מכריע בהבדלים בין אחסון מקומי לאחסון בחו"ל הוא מהירות האתר על סמך האחסון בו הוא נמצא. הנטייה לחשוב שככל שקרוב יותר, טוב יותר היא שגויה. מאז היכרות העולם עם הסיב האופטי שמגשר על פער המרחק, כבר אין חשיבות למיקום חוות השרתים, אלא על מהירות הגישה והחיבור שלה לאתר שמופעל לרוב במדינה זרה ומרוחקת יותר.

שלא תטען, קיימים אתרים רבים שמשתמשים בחוות שרתים שנמצאות כאן במדינת ישראל, אך עדיין לא קטן השימוש באחסון על גבי שרתים הממוקמים בחו"ל.

 

למשווים שלום

אלה הם ההבדלים המרכזיים בין 2 מיקומי האחסון האפשריים. בסופו של דבר, עליכם להיות מונחים לפי המחיר המשתלם ביותר ובאיזה אופן תוכלו לקבל תמיכה בצורה הנוחה והנגישה ביותר. מגוון אפשרויות זה דבר אחד, אך כשמדובר בחוויית הלקוח, מדובר במשחק אחר לגמרי. בזה, השירות המקומי מנצח, ובענק.

שרתים

 

אולי תאהבו גם את

תוכן מאובטח
יתרונות לאחסון אתרים מהיר

אחד השירותים החשובים ביותר עבור אתרי אינטרנט הוא שירות אחסון אתרים. אחסון אתרים מאפשר לכם כבעלי אתר להתמקד בתוכן האתר שלכם ובתהליכים שעליו לעבור כדי

קראו עוד »