תחום הצימרים הוא תחום מאוד תחרותי. היום, ניתן למצוא צימרים באינספור יישובים ברחבי הארץ, בסדרי גודל שונים, מיועדים לקהלים שונים ומגוונים. התחרות מחייבת את בעלי הצימרים והאנשים שעובדים על שיווקם באינטרנט, לעבוד בצורה חכמה ומדויקת, על מנת למשוך אל הצימר שלהם יותר לקוחות. לכן צריך לדעת כיצד לשווק צימר בצורה נכונה באינטרנט, בשביל שהוא יעורר עניין ולקוחות פוטנציאליים ירצו לבקר בו.
למה חשוב לשווק צימרים באינטרנט?
לפני שנכנסים לשאלה כיצד משווקים צימר בצורה נכונה במטרה למשוך לקוחות פוטנציאליים, צריך לשאול שאלת בסיס והיא, למה צריך לשווק צימרים באינטרנט. על פניו, בעל הצימר יכול לחסוך לעצמו הרבה מאוד כסף אם הוא יחליט לא לעשות כך אלא להשתמש בכלים ישנים של המלצות מפה לאוזן או המלצות ברשתות חברתיות בצורה בסיסית.
שיווק באינטרנט הוא חשוב, מאחר וזה הכלי העיקרי בו משתמשים היום לקוחות בשביל למצוא עסקים בכלל וצימרים בפרט. כשלקוח פוטנציאלי מחפש צימר לסופשבוע, הוא לא מסתפק רק בחוות דעת והמלצות של חברים או בני משפחה, הוא גם נכנס למדריכי עסקים של צימרים, דוגמא "כוכב הנופש" ואם הוא מחפש צימרים המיועדים לקהל דתי, אז הוא נכנס לאתר "דתי נופש" בשם לקרוא המלצות, לקבל מידע, דברים שיכולים להיות חיוניים ולעזור לו לבצע את הבחירה הנכונה.
חשוב לציין נקודה נוספת והיא, אם בעל צימר בוחר לא לשווק את עצמו ברשת, הרי שהוא מפנה את הזירה לבעלי צימרים אחרים שיכולים ליהנות מכך. תהיה להם פחות תחרות ברשת וזה יכול לעזור להם ולפגוע בו.
5 טיפים לשיווק נכון
טיפ ראשון – הקפידו תמיד להציג תמונה מלאה, אמינה ומדויקת. אפשר ונכון להבליט את הדברים הטובים אך רצוי לא להסתיר דברים שהלקוח יכול לגלות כשהוא יגיע למקום. זה עלול לפגוע באמינות של הצימר.
טיפ שני – הקפידו לעדכן כל פרט. אם חל שינוי מסוים במבנה, בשירותים שהוא מספק, עלויות או כל דבר אחר, הקפידו לעדכן כמה שיותר מהר. זה חשוב שהלקוח יקבל תמונה מלאה ומפורטת.
טיפ שלישי – השיווק חייב להתבצע גם בעזרת תמונות, לא רק של הצימר אלא גם של הסביבה. זה יכול להבליט את היתרונות של המקום ולמשוך אליו יותר לקוחות.
טיפ רביעי – הקפידו לשווק את עצמכם בכל מקום רלוונטי ברשת. מדריכי עסקים, רשתות חברתיות, אתרי טיולים ועוד. כל מקום רלוונטי בו ייתכן ויהיה קהל שיחפש צימר לסופשבוע, חג או לכל מועד אחר.
טיפ חמישי – הקפידו לספק מענה מהיר לגולשים שפונים אליכם דרך האתר או דרך מקומות אחרים. לכן חשוב שהכלים בהם תשתמשו יהיו זמינים, נוחים וקלים לתקשורת ישירה איתכם. זו תהיה הדרך של הלקוחות לפנות אליכם ולשאול אתכם שאלות לגבי הצימר, עלויות ומועדים.