חיפוש

מהן דמויות הצעצועים הנרכשות ביותר אונליין

אמנם חג החנוכה כבר מאחורינו ולא צריך כרגע לחשוב על מתנות לילדים או לנכדים אבל בכל זאת יש טרנד חדש של הזמנת משחקים וצעצועים דרך האינטרנט במיוחד בובות של דמויות מפורסמות שכל הילדים אוהבים. אז אם אתם מחפשים מתנות לימי הולדת או סתם כדי לפנק את הילדים, אנחנו כאן כדי לעדכן אתכם בכל הטרנדים החמים של בובות דמויות, גם עבור בנים וגם בנות בכל הגילאים.

דמויות צעצועים פופולריות לבנים

הדמויות הנרכשות ביותר דרך האונליין לבנים הן כמובן כל גיבורי העל למיניהם: סופרמן, ספיידרמן, באטמן, אקוומן, הענק הירוק, פלאש, קפטן אמריקה, פנתר שחור, איירון מן ועוד רבים נוספים. בנוסף לגיבורי העל יש הבובות הקלאסיות של צבי הנינג'ה ופאוור רנג'רס. עוד ניתן למצוא הן הדמויות של תוכניות הטלוויזיה הפופולריות: כוח פי ג'יי, מפרץ הרפתקאות, מטוסי העל וסמי הכבאי. הבובות האלו פופולריות יותר בקרב ילדים צעירים בגילאי גן עד כיתה א' ואילו גיבורי על לילדים יותר גדולים, בין כיתה ב' ל-ה'.

דמויות צעצועים פופולריות לבנות

הדמויות הנרכשות ביותר דרך האונליין לבנות הן: ברבי (איך לא??), בראץ', LOL SURPRISE, כל הנסיכות של דיסני  למיניהן (במיוחד פרוזן שכבר חזק בשוק כמה שנים) והבובות מתוכנית הטלוויזה ריינבו היי. לילדות יותר קטנות יש גם את הדמויות של פוני ופפה פיג. גם אצל הבנות וגם אצל הבנים יש את מיני ומיקי מאוס בהתאמה ובגלל שאנחנו במאה ה-21, כמובן שאפשר לרכוש את כל הבובות לכל המינים

רכישת הבובות של הדמויות האהובות באון ליין

אז נכון שאפשר ללכת לכל חנות צעצועים שקיימת ולמצוא מגוון רחב של בובות של דמויות גם לבנים וגם לבנות ובכל הגילאים, אבל למה לנו להטריח את עצמנו אם אפשר להזמין דרך האינטרנט?? הרבה חנויות צעצועים מאפשרות גם להזמין דרך האתר ויש חנויות אינטרנט ייעודיות לצעצועים בהן ניתן להזמין כל משחק שרק נרצה ובמיוחד בובות. יש הרבה מבצעים ומחירים טובים כולל משלוח עם אספקה מהירה. פרט לחנויות צעצועים אינטרנטיות יש גם את הרשתות הגדולות כמו אמזון או איביי אך לא בטוח שהמשלוח מהיר.

לסיכום

כמו שאתם רואים, מבחר בובות הצעצועים הוא הרבה יותר ממה שחשבתם וזה רק הולך ומתעצם עם כל סדרת ילדים שיוצאת או סרט של דיסני או גיבורי על. הבובות מגיעות במגוון גדלים וסוגים ויש גם כאלה שמדברות וכדומה. יש בובות לכל הגילאים, מקטנטנים בני 3 ועד לתלמידי יסודי גדולים. כל מה שצריך לעשות זה רק לרשום בגוגל את שם הדמות בה אתם מעוניינים ותקבלו רשימה ארוכה של חנויות און ליין דרכן תוכלו להזמין את הבובות הבוקשות במחירים טובים. אפשר גם לעשות השוואת מחירים דרך זאפ או אתרים אחרים ולבדוק בעצמכם בכמה אתרים שונים.

 

אולי תאהבו גם את