חיפוש

מדריך דיגיטלי לשיפור החשק בזוגיות

 לא משנה עד כמה תשוקה יש לכם במערכת היחסים, תמיד קיימת האופציה בו התשוקה תדעך והחשק המיני ירד. לעתים השיגרה יכולה לשחוק, הילדים, הוויכוחים, העבודה, כל אלו יכולים להשפיע על התשוקה והחשק המיני שלכם. לכל זוג ישנה תדירות שונה של סקס שיכולה להתאים לו והם ירגישו איתה בנוח, כמובן שבאופן טבעי התדירות יכולה לרדת בשל התחייבויות אחרות שיש. במאמר זה נלמד כיצד להימנע מתסכול ופגיעה במערכת היחסים בשל ירידה בחשק המיני ומה ניתן לעשות כדי לשפר זאת?

 

אהבה זה כל הסיפור

כל אחד רוצה להרגיש נאהב וחשוב מאוד להזכיר את זה האחד לשנייה, מחקר מצא שלכ-75% מהאנשים שהרגישו סיפוק מחיי מהין שלהם נאמר המשפט " אני אוהב/ת אותך".

 

כי ספורט הוא לא רק לבריאות

יש שיאמרו שסקס הוא סוג של ספורט וזה יהיה דבר נכון לומר, אך מעבר לכך מחקרים רבים מראים כי ישנו קשר ישיר בין ספורט לסקס. כאשר עושים ספורט ומשפרים את הכושר הגופני אנו מפתחים סיבולת גבוה יותר ומפתחים גם את הגמישות שיכולה לבוא לידי ביטוי בסקס. ספורט יכול לעורר את החשק המיני ואף יכול להשפיע על איכות הזקפה.

 

לחשוב מחוץ לקופסא

כשנופלים לשגרה יכולים להשתעמם מהסקס ויש לזה קשר ישיר לתסכול מיני אצל בני זוג. כשמרעננים את הסקס ומנסים דברים חדשים יש יותר רצון ולהט לעשות אותו מעבר לכך שהעלאת הרעיונות החדשים יכולים לתרום לחשק ולהדליק אתכם בעניין.

 

לילה טוב

שינה חשובה מאוד לא רק לאיכות הסקס אלא לאיכות חיינו, בלי שינה טובה לא נוכל לתפקד בצורה תקינה והיא משפיעה על מדדים רבים בבריאות שלנו. כשיש חוסר בשינה ישנה השפעה ישירה על מצב הרוח שלנו שהופך ירוד, עייפות וחוסר אנרגיה כך שמי שאינו ישן לא ימצא חשק או אנרגיה לקיים יחסי מין.

 

רילקס בייבי

כשנמצאים בלחץ ובסטרס אין חשק ורצון לקיים יחסי מין או להרגיש איזושהי אמפתיה כלפי סביבתכם. כאשר אנשים רגועים הם הרבה יותר שלווים ומתחשבים מה שבא לידי ביטוי בחדר השינה באופן בו הם נעימים יותר לפרטנרים שלהם ועם חשק גדול לתגמל אותם במיטה.

 

סקס רק עם חשק

כשאין חשק ואתם מרגישים שאתם עושים סקס רק כי אתם חייבים איכות יחסי המין יורדת והפעולה נתפסת כמשימה טכנית שחייבים לבצע. לכן, במידה ואתם מרגישים שזה יהרוס מאשר יועיל וותרו על סקס הפעם.

 

לגמור פעמיים

הגעתם לטיפ האחרון ויש שיאמרו הכי חשוב, עזרו לפרטנרית שלכם לגמור ראשונה. האופן בו אתם מתנהגים אחרי הגמירה מושפע באופן ישיר מהשוני הפיזי בין גבר ואישה. לאחר שהגבר גומר הוא מותש והחשק המיני שלו יורד בצורה דראסטית לעומת האורגזמה הנשית שהיא הופכת את האישה ליותר ערנית ומגורה. לפרטים נוספים כנסו לאתר: xtra-size.co.il.

מדריך דיגיטלי לשיפור החשק בזוגיות

אולי תאהבו גם את

קלפים
משחק האונליין שחובה להכיר

כמו שכולכם יודעים וגם מרגישים בעצמכם בוודאי, חלק ניכר מהחיים שלנו מתנהל היום דרך רשת האינטרנט. אנחנו עורכים את הקניות השגרתיות שלנו באינטרנט ולא טורחים

קראו עוד »