חיפוש

מתי מומלץ לשכור את שרותיו של משרד פרסום דיגיטלי?

מעבר משיווק דיגיטלי בתוך העסק לשכירת שירות של משרד פרסום דיגיטלי יכול להיות צעד ענק.

סיבות רבות מונעות עסקים קטנים ובינוניים מלשכור סוכנות דיגיטל, כמו חששות מהגדלת ההוצאות וחוסר רצון לסמוך על צד שלישי.

למרות שקיימות חששות לגבי עבודה מול משרד פרסום דיגיטלי, היתרונות עולים על הסיכונים, בתנאי שתבחרו כמו שצריך.

 

איך תדעו שאתם צריכים שירות של משרד פרסום דיגיטלי?

ריכזנו ארבעה סימנים שמעידים על כך שכדאי לכם לשכור שירות של חברת שיווק דיגיטלי, דיגיטלקס סוכנות פרסום דיגיטלי. בדקו אותם – אולי חלקם יישמעו לכם מוכרים.

 

אתם מנסים לטפל בהכל בעצמכם

אם אתם מוצאים את עצמכם משלבים בין רשתות חברתיות, עדכוני אתר האינטרנט ושיווק באימייל, בנוסף לעבודה השוטפת של ניהול העסק, ומרגישים שאתם כבר עמוסים מדי – כנראה שאתם צריכים עזרה.

אין ספק שאתם מומחים בתחום של החברה שלכם, אבל האם אתם מיומנים באותה מידה בשיווק דיגיטלי? אם התשובה היא לא, אתם לא לבד. לעקוב אחר כל העדכונים באינטרנט הופך להיות מאתגר יותר ככל שהפלטפורמות מתרחבות והאינטגרציות הופכות לחזקות יותר. אותו דבר לגבי סטארט-אפים, מוצרים חדשים ומותגים קיימים המעוניינים להגדיל מעורבות ולהגיע לקהל רחב יותר.

ניסיון לנהל יותר מדי עשוי להיות מתיש, לכן כדאי להתמקד בתחומים החזקים שלכם ולתת למשרד פרסום דיגיטלי להתעסק בתחומים החלשים יותר.

 

אתם לא מתכננים קדימה

לפעמים לחשוב חודש קדימה זה לא מתאים לעסק שלכם, אך חשיבה לטווח קצר בלבד גורמת לכישלון של קמפיינים כמו גם לחוסר בתוכן מוצלח. עליכם לגשת לנושא השיווק עם מטרות עבור קמפיין לטווח קצר ויעדים הכנסה או בניית מותג לטווח הרחוק. עבודה מול סוכנות פרסום דיגיטלי תאפשר לכם לחשוב חצי שנה או אפילו שנה מראש.

 

שמתם לב לירידה במכירות או בלידים

שמתם לב לירידה במכירות? אם כן, אולי הגיע הזמן לשכור משרד פרסום דיגיטלי שיעזור לכם לפתח אסטרטגיית שיווק שתגיע לקהל היעד שלכם, עם התוכן שהם רוצים לראות בזמן שהם רוצים לראות אותו.

אנשים רבים טוענים כי אתגר התוכן הגדול ביותר הוא הובלת תנועה ויצירת לידים. על ידי שיתוף פעולה עם סוכנות שיווק, תוכלו ליצור תוכנית המשלבת את תהליך המכירה שלכם באסטרטגיות שיווקיות שיכוונו לידים טובים אל צוות המכירות שלכם.

 

האתר שלכם לא עודכן כבר למעלה משנתיים

אם זה המקרה, אתם צריכים אתר חדש באופן מיידי אם אתם רוצים להישאר בתחרות. גוגל מעניקה כעת דירוג מועדף לאתרים מותאמים לניידים. המשמעות היא שאתר אינטרנט צריך להשתנות כך שהוא יתאים למחשבים, טאבלטים וטלפונים ניידים. אם האתר שלכם לא חדשני, אתם מפסידים – לא רק מול אלגוריתם הדירוג של גוגל, אלא גם מול הלקוחות הפוטנציאליים שלכם שיפנו למתחרים.

 

מחשבון

אולי תאהבו גם את

חיסכון כספי
3 טיפים לחיסכון כלכלי

אתם תמיד במינוס? מנסים לצמצם הוצאות? חולמים לחסוך ולא מצליחים? אנחנו מכירים את המצב שלכם טוב יותר ממה שאתם חושבים. היינו שם, ולמדנו בדרך ארוכה

קראו עוד »
סרטים
4 יתרונות בסרטי תדמית

חברות, עסקים, גופים ומותגים – אולי תופתעו לשמוע, אבל כל אלו משתמשים בסרטי תדמית. המטרה של סרטי תדמית היא די פשוטה – שיפור התדמית של

קראו עוד »