חיפוש

מה ההבדל בין לוגו חינמי ללוגו שעוצב ע"י איש מקצוע?

כולנו מסכימים היום שלוגו הוא הדבר המרכזי בפרסום שלכם.

כדאי להשקיע בגיוס לקוחות, פרסומות וכל כלי שיווקי אחר אך לוגו יעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר.

לוגו מתחבר לחוש הכי בסיסי שלנו – הראייה.

כשאנשים רואים משהו הם מייד מבינים עליו הכל – "תמונה שווה אלף מילים" כפי שאומרים.

באמצעות הראייה המוח מפענח בצורה מהירה את הפרטים שקשורים למושא הראייה, מעצב את דעתו עליו ויוצר תדמית שלמה.

כשלקוח רואה את הלוגו שלכם הוא מעצב את התדמית שלכם בעיניו וזה מה שיגרום לו להיות מונע לפעולה ולקנות ממכם או להיפך.

הלוגו יכול לשחק לטובתכם או לרעתכם – אתם צריכים לעצב אותו בצורה נכונה כדי לעצב את העתיד של החברה שלכם.

 

למה לא לעשות את זה בעצמכם?

כיום ניתן לעשות הכל לבד באינטרנט ויש מצבים בהם זה אכן צעד חכם. בדרך כלל השכרת שירותיהם שלמעצבים גרפיים תגבה ממכם סכום לא קטן ואנו מבינים את השיקול. אם יש לכם חוש עיצובי וידע בשיווק ייתכן כי תוכלו לעצב לבד לוגו, נסו זאת ותראו אם הוא מצליח. אך אם זה לא המצב ואין לכם ידע בשיווק וטעם טוב – הגיע הזמן לפנות לשירותה של חברת עיצוב שתרים לכם את העסק עם לוגו חדש ומקצועי. עיצוב בעצמכם לא יניב את התוצאות הטובות ובמקרה הגרוע הוא רק ירחיק את הלקוחות. לחברה מקצועית היכנסו לקישור – https://www.interload.co.il.

 

מה המעצב יודע שאתם לא יודעים?

  1. מעצב לוגואים לא יודע רק להתאים צבעים ולסדר את הלוגו בצורה יפה, הוא יודע ליצור מוצר שיווקי. הלוגו הוא לא רק עיצוב גרידא, הוא מלא בסודות שיווקיים. המעצב צריך לדעת להתאים את הלוגו לקהל היעד, לשחק על הרגש של הלקוחות כדי שיקנו, ליצור קשר למוצרים של העסק, ליצור מוצר ייחודי ושונה משאר הרשתות, לזהות מה היום עובד בשוק ולהיות בקיא בעוד מגוון תחומים שיווקיים. בחברה מקצועית העובדים בדרך כלל למדו שיווק והם יכולים לתת לכם לוגו שימשוך אליו לקוחות רבים.
  2. כשתעצבו לבד לוגו אתם תשתמשו בתוכנות באינטרנט שאין בהן את מגוון האופציות שיש למעצב מקצועי. המעצב ישתמש בצורה נכונה בתוכנות עם אפשרויות רבות לעיצוב. ככל שהתוכנה טובה יותר התוצאה תהיה טובה יותר.
  3. מעצב בדרך כלל ניחן בחוש אסתטי גבוה – הוא יודע להתאים צבעים, ליצור מוצר בפרופורציות נכונות ולייצר תחושה נעימה לעין כשמביטים בלוגו.

 

סיכום

לוגו הוא נכס שמלווה אתכם ומעלה את העסק שלכם  רמה. הוא מדבר אל הלקוחות במקומכם, מפרסם אתכם ומגדיל את הרווחים – זה מוכח. ניתן לכם דוגמה – ההבדל בין קולה לפפסי הוא לא גדול אך אנשים ממשיכים לקנות קולה רק בגלל הלוגו. בקיצור, שווה להשקיע בלוגו שעוצב בחברה מקצועית.

 

סמל של חברה

אולי תאהבו גם את

חיסכון כספי
3 טיפים לחיסכון כלכלי

אתם תמיד במינוס? מנסים לצמצם הוצאות? חולמים לחסוך ולא מצליחים? אנחנו מכירים את המצב שלכם טוב יותר ממה שאתם חושבים. היינו שם, ולמדנו בדרך ארוכה

קראו עוד »
סרטים
4 יתרונות בסרטי תדמית

חברות, עסקים, גופים ומותגים – אולי תופתעו לשמוע, אבל כל אלו משתמשים בסרטי תדמית. המטרה של סרטי תדמית היא די פשוטה – שיפור התדמית של

קראו עוד »