חיפוש

אבטחת מידע וסייבר לארגונים ועסקים

אבטחת מידע מוכוונת למנוע גישה שאינה מורשית לגורמים כמו מחשבים זרים, היא מאפשרת הגנה על מידע רגיש, מונעת הפרעות למיניהן ודואגת לכך שלא

יחול הרס או שינוי של המידע של העסק.

אבטחת המידע מאבטחת את הנתונים במערכת שלה ומגנה מפני מתקפות סייבר או תוכנות זדוניות.

המידע של העסק יכול להופיע בשלל צורות שונות ולכלול מידע סודי\רגיש\עסקי בטלפון הנייד ובמחשבים, וכן, יש להגן עליו בכל המקומות הללו.

 

האם המידע העסקי שלי מספיק מאובטח?

חשוב לדעת האם המידע העסקי שלכם מאובטח, במיוחד בעידן שלנו, שבו רב המידע העסקי שמור בענן או על גבי המחשב. לכן, לכל ארגון יש לשאול את עצמו – האם המידע העסקי שלי מספיק מאובטח? כאשר נקבעים שירותים אבטחה ארגוניים, מתבצעים גיבויים למידע העסקי על שרת רחוק או מקומי, כאשר יש מערך מחשוב יציב והדרכות לצוות החברה אשר יעלו את מודעות השימוש הנכון והבטוח, ועוד פתרונות רבים הקשורים לשירותי אבטחת המידע, רק אז ניתן להבטיח כי המידע העסקי אכן מאובטח ברמה מספקת.

 

חשיבות אבטחת המידע

כל האקר מומחה יכול לחדור אל מאגרי מידע עסקיים ולעשות בהם שימוש. פגיעה בנתונים של תוכנת העסק משפיעה באופן כמעט בלתי הפיך עם השלכות שיכולות להיות ארוכות טווח ויכולות ליצור פגיעה במוניטין או חשיפת מידע סודי וגם יכולה להשפיע על עתיד החברה בכך שנחשפו תכניותיה העסקיות. אם עניין אבטחת המידע לא יישקל בכובד ראש, החברה\הארגון עלולים להיות במצב של סכנה כשכל המידע העסקי של לקוחותיהם עלול להיחשף.

 

מה כוללים שירותי אבטחת מידע?

בשירותי אבטחה מידע בעצם נוצרת מפה בה ניתן לראות את מה שקיים בחברה אל מול מה החברה צריכה, המפה מסייעת ליישם את צרכי החברה ולנהל אותן באופן תקין. את שירותי אבטחת המידע מבצעים בעיקר מומחי IT שתפקידם הוא ציור המפה הרלוונטית הפרטית של העסק וסיוע במציאת סיכונים והצעת פתרונות. בנוסף לכך, חלק משירותי אבטחת המידע כוללים גם:

  • יצירה של תהליכים שיתבצעו באופן קבוע למען אבטחת המידע של העסק.
  • הכוונה של עסקים בעזרת טקטיקות אשר יכולות למנוע התקפות סייבר וליצור אמצעי הגנה שונים להפחתת הסיכון לפגיעה בעתיד.
  • התאמה של הצעות שונות של אבטחת המידע, ביצוע בדיקה והערכה שלהן.
  • הגנה רחבה על הנתונים ככלל והגנה על תכניות האבטחה בפרט.
  • הדרכות צוות ומנהלים להעלאות מודעות החשיבות של המידע העסקי והאבטחה שלו וחשיבות תפקידם של העובדים בנושא.

 

לסיכום,

לשירותי אבטחת המידע לעסקים וארגונים יש חשיבות רבה שבלעדיה עלולים להיווצר נזקים לטווח ארוך. לכן, יש להתייחס לנושא הזה ולשקול ברצינות שירותים של חברת אבטחת מידע לבעלי חברות עסקים קטנים וגדולים.

 

מחשב נייד

אולי תאהבו גם את

חיסכון כספי
3 טיפים לחיסכון כלכלי

אתם תמיד במינוס? מנסים לצמצם הוצאות? חולמים לחסוך ולא מצליחים? אנחנו מכירים את המצב שלכם טוב יותר ממה שאתם חושבים. היינו שם, ולמדנו בדרך ארוכה

קראו עוד »
סרטים
4 יתרונות בסרטי תדמית

חברות, עסקים, גופים ומותגים – אולי תופתעו לשמוע, אבל כל אלו משתמשים בסרטי תדמית. המטרה של סרטי תדמית היא די פשוטה – שיפור התדמית של

קראו עוד »