חיפוש

3 סוגי אתרים שניתן לבנות עם פלטפורמת אומברקו

בניית אתרים הוא עולם ללא גבולות, כל כך הרבה פלטפורמות לבניית אתרים, ניהול אתרים, שפות תכנות בהם אפשר להשתמש, מערכות מורכבות יותר

שמתכנתים יכולים לנצל ומערכות פשוט שכל אחד יכול להשתמש.

מה מתאים לכם? לצרכים שלכם לפי רמת התכנות שלכם? במאמר הזה נתרכז באחת מערכות ניהול ובניית אתרים הפופולריים ביותר והיא אומברקו.

נדבר על 3 סוגים של אתרים שאפשר לבנות עם אומברקו – דף נחיתה, אתר חדשות ואתר שמטרתו להביא מידע לדוגמא.

 

הקדמה – אומברקו

ישנם המון פלטפורמות לבניית אתרים ביניהם הפופולריים ביותר הם וויקס ווורדפרס. וורדפרס היא תוכנה חינמית קוד פתוח בה כל אחד יכול להשתמש לעומת זאת וויקס היא חברה שמאפשרת לך לבנות אתרים בתשלום או שהיא מציעה שירותי בניית אתרים בעצמה. אובמרקו היא מערכת ניהול אתרים פופולרית גם ומאוד נוחה לתפעול על ידי מי שצריך בסופו של דבר לנהל את האתר.

את פיתוח האתר של אומברקו בדרך כלל מתבצע על ידי חברה חיצונית שעושה עבורך את העבודה הקשה של הקמת האמת ואתם תוכלו בנוחות לנהל את התכנים באתר שכן היא פלטפורמה מאוד ידידותית למשתמש.

 

דף נחיתה – אתר תדמית

בין האתרים שניתן לבנות באמצעות אומברקו הוא דף נחיתה לאתר שלכם. זה יכול להיות דף נחיתה לטסטראפ בתחילת דרכו, עסק קטן שרוצה למשוך לקוחות חדשים ולהשאיר להם פרטי קשר לצד מידע על העסק או המוצר שלהם. ניתן לבנות דף נחיתה להמון צרכים. אם אתם צריכים דף נחיתה, אומברקו היא פלטפורמה שבהחלט ניתן לנצל ולאחר מכן לנהל את התוכן באתר בקלות שכן כמו שציינו, היא נוחה לניהול.

 

חדשות/מגזין

פורמט אתר נוסף שנוח ליצור עם אומברקו הוא אתר חדשות/מגזין או בלוג חדשות. במידה ואתם רוצים ליצור אתר חדשות עם כתובות, מגזין בנושא מסוים, על בעלי חיים או לייף סטייל, בלוג חדשות בו ניתן להעלות מאמרים שונים, מאמרי דעה, אומברקו בהחלט יכולה לשמש אתכם כאן.

 

מידע

במידה ואתם רוצים לספק מידע על העסק שלכם, על העמותה שלכם. אתר של מוסד לימודי או מוסד שמטרתו גיוס תרומות. בתוך האתר תוכלו לבצע תחלופה נוחה של מידע בהתאם.

כמו שאתם מבינים ישנם המון דברים שאפשר לעשות עם אומברקו. לא רק שזה כלי שאפשר לבנות באמצעותו אתרים איכותיים מאוד שנראים ברמה של כמעט כל אתר אחר שיש, מה שחשוב להבין הוא שזה אתר שיהיה מאוד קל לכם, לא משנה מה רמת הידע שלכם בתכנות ובניית אתרים בכללי, לנהל את התוכן באתר.

אנחנו ממליצים לכם להתייעץ עם מתכנתים שמתמחים בפיתוח אתרים שיוכלו לתת לכם המלצה שמתאימה באופן אישי לצרכים שלכם. לאומברקו יש המון יכולות כך שלכל הפחות כדי לכם לשקול ניצול הפלטפורמה הזאת.

אנחנו מקווים שהצלחנו לעזור לכם קצת בשיקול הדעת שלכם ובטוחים שתמצאו את פלטפורמת לבניית אתרים שתתאים לכם במהרה.

 

מכשירים דיגיטליים

אולי תאהבו גם את

מכשירים דיגיטליים
כיצד בונים אתרים?

אתם מתים לבנות אתר, אבל אין לכם מושג קלוש מאיפה מתחילים, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! מה השלבים בפרויקט הקמת אתר ואיזה סוגי אתרים יש?

קראו עוד »
מסך
5 טיפים לבניית אתרים

המהפכה הדיגיטלית הביאה לעולמנו שינויים רבים ובשורות משמחות. אחת מהמגמות הבולטות ביותר שהחלו בעקבותיה, היא הזינוק בכמות וברמת האתרים ברשת. בהתאם, נוצר שוק רחב ומגוון

קראו עוד »