חיפוש

איך למצוא באינטרנט משחקים מומלצים לגיל 3

מדובר בשאלה שעולה בקרב הורים רבים לגילאי 3.
הקטנטנים שלנו חוזרים לפעמים מהגן או ממשחק אצל חבר ומבקשים שנקנה להם משהו.
לפעמים זה חטיף חדש שטעמו, לפעמים מעדן ולפעמים זהו משחק חדש שיצא להם להכיר והם מציעים לכם לשחק אתם בזמנכם הפנוי.

 

זמן איכות עם הילדים

משחק הוא כלי חשוב מאוד להתפתחות הילד, הורים רבים מעבירים את זמנם הפנוי עם הילדים במשחק. לרוב אלו משחקי קופסא. אך מטבע הדברים, הילד גדל והמשחקים שהיו לו קודם כבר אינם תואמים לשלב ההתפתחותי הנוכחי.
במצב זה, הורים לעיתים מוצאים את עצמם קצת אבודים, תוהים היכן הם יכולים למצוא המלצה על משחק שמתאים לגיל הילד.
כל הורה מתנהל אחרת בשלב זה, יש את ההורים שמגיעים עם הילד מוקדם לגן (זה השלב שבו הגננת מופתעת שהילד הגיע סוף סוף לפני הזמן ולא באיחור). הם מקדישים לילד זמן איכות למשחק שהילד הכי אוהב, זו הדרך הכי טובה להכיר את המשחק לעומק ולראות מהם המשחקים האהובים עליו.
אך לא כאן נגמרת הסיטואציה שנשמעת כמו לקוחה מסרט דרמה. הורים רבים מוצאים עצמם מסתכלים סביב, הם בוחנים את היצע המשחקים הנרחב שמונח על שאר שולחנות הגן ובעת הצורך, שואלים את הילד, לגבי משחק אחר שנמצא על שולחן סמוך.
מדובר במצב שקורה בגני ילדים רבים ברחבי הארץ. אנחנו, ההורים , מוכנים לעשות הכל כדי שילדינו ישחקו גם בבית במשחקי קופסא איכותיים ולכן אנחנו בודקים את משחקי הקופסא של הגן, אנחנו סומכים על החלטתה של הגננת, שבטח בחרה כל משחק בקפידה תוך מחשבה על הערכים החשובים שעומדים מאחוריו.

 

אפשר לקבל המלצות על משחקי קופסא לגילאי 3 גם מבלי לערוך מעקב צמוד בגן הילדים

קראתם את הכותרת? היא תחסוך לכם הרבה זמן ומאמץ. יש אפשרות לבחון אילו משחקים מומלצים לגיל 3 מבלי להפוך לבלש ליום אחד.
יש אתר בשם Kidsbest. מדובר באתר ייחודי שכולל מאות דירוגים של מומחים והורים על משחקי קופסא שונים ומגוונים. האתר בעצם יאפשר לכם לדעת איזה משחקים וספרים מתאימים לילדים לפי שכבת גיל.

אם גם אתם נמנים מההורים שעוקבים אחרי משחקי הקופסא שקיימים בגן, עכשיו, כשיש בידיכם את המידע הזה, תוכלו לשחק עם ילדיכם בגן ולהשקיע בהם את מלוא תשומת הלב. לא תצטרכו יותר להסתכל לצדדים ולבדוק מהן האפשרויות הנוספות למשחקים שמותאמים לגיל הילד.
אם תרצו לעשות טוב גם לאחרים, אתם יכולים לדרג בעצמכם משחק שקניתם לאחרונה. בין אם קניתם אותו לאחר שבדקתם באתר, או שקניתם אותו טרם הכרתם את האתר, זה לא משנה.
העיקר שתדרגו, כדי שהורים אחרים יוכלו גם כן לשחק עם ילדיהם בנוחות בגן, מבלי להסתכל לצדדים בכל רגע.

 

ילד

אולי תאהבו גם את