חיפוש

מה ההבדל בין דף נחיתה טוב למבריק

אחד האמצעים השיווקיים הנפוצים כיום הם דפי נחיתה.

דף נחיתה מעביר באופן חד וממוקד את המסר השיווקי, מבלי להעמיס מידע מיותר ומבלי להתעסק בנושאים אחרים מלבד המוצר המשווק.

בעוד אתרי אינטרנט נחשבים לבסיס הדיגיטלי של עסקים, דפי נחיתה הם מעין שלוחות שמטרתם לשווק מוצרים ספציפיים.

אז מה הופך דף נחיתה למצוין? על כך נרחיב במאמר הבא.

 

קודם כל – מה זה בכלל דף נחיתה?

דף נחיתה הוא עמוד אינטרנט יחיד שאליו מגיעים גולשים לאחר שלחצו על קישור מסוים. על פי רוב, בדף נחיתה הגולשים מבצעים פעולה כלשהי כאשר המטרה היא שהגולש ישאיר את הפרטים שלו. כולנו נתקלים בדפי נחיתה כל הזמן: כך למשל כנראה שיצא לכם לשוטט קצת בפייסבוק או באינסטגרם ותפסה את העין שלכם מודעה שבאורח פלא משווקת בדיוק את המוצר שאתם שוקלים לרכוש. לחצתם על הלינק וקפץ לכם עמוד ממוקד עם פרטים על המוצר ומקום להשארת פרטים. זה בדיוק דף נחיתה סטנדרטי.

 

מה הופך דף נחיתה למבריק?

דפי נחיתה נמצאים בכל מקום, אך לא כולם מצליחים לגרום לנו להשאיר פרטים ולרכוש את המוצר בסופו של דבר. בנייה של דף נחיתה מקצועי ואיכותי היא אומנות ומקצוע בפני עצמו ולכן אנחנו ממליצים לא לעשות זאת לבד אלא להיעזר בבעל מקצוע.

אלו הדברים שהופכים דף נחיתה לאיכותי:

אפיון קהל היעד:

לחלקכם זה אולי נראה אובייס, אבל באופן מפתיע רבים ניגשים לבנות דפי נחיתה מבלי להגדיר את קהל היעד. אם אתם רוצים לבנות דף נחיתה מקצועי עליו להיות מותאם לקהל היעד, וכדי לעשות זאת יש לברר מיהו – מהו גילו? הם רוב הקהל גברים או נשים? מה מצבו הסוציו-אקונומי?

 

לבקש רק פרטים שחייבים:

המטרה של דף נחיתה היא שגולשים ישאירו פרטים, אך אם אנחנו מבקשים יותר מדי פרטים סביר שהם פשוט לא ישאירו פרטים כלל. זכרו כי כל פרט נוסף שאתם מבקשים מוריד את הסיכוי שהם ישאירו פרטים, ולכן יש לבקש אך ורק את הפרטים שחייבים.

 

מסר חד וממוקד:

דף הנחיתה משווק מוצר או שירות ספציפי, ועליו לעשות זאת באופן קצר, חד וממוקד. אל תיגררו למידע לא רלוונטי אודות העסק או שירותים נוספים בו, ואל תשתמשו במשפטים ארוכים מדי.

 

הגדישו את מה שחשוב:

גלישה באינטרנט היא פעולה מהירה וגולשים נוטים לא להתעכב על כל משפט. לכן אם יש מסר שחשוב לנו שיעבור יש להדגיש אותו ולתת לו מקום כך שהוא יתפוס את העין.

 

בנו דפי נחיתה עם הטובים בתחום

"מירב שטרן – כלים לקידום עסקים" היא חברה המתמחה בקידום עסקים ובמתן כלים להצלחה. בין שירותיה מציעה החברה בניית דפי נחיתה מקצועיים המשפרים עד 50 אחוז את שיעור ההמרות. החברה מציעה חבילת בייסיק למתחילים, חבילת בייסיק למקצוענים וחבילת פרימיום המותאמות לצרכים שלכם ושל העסק שלכם.

 

דף מקודם

אולי תאהבו גם את

חיסכון כספי
3 טיפים לחיסכון כלכלי

אתם תמיד במינוס? מנסים לצמצם הוצאות? חולמים לחסוך ולא מצליחים? אנחנו מכירים את המצב שלכם טוב יותר ממה שאתם חושבים. היינו שם, ולמדנו בדרך ארוכה

קראו עוד »
סרטים
4 יתרונות בסרטי תדמית

חברות, עסקים, גופים ומותגים – אולי תופתעו לשמוע, אבל כל אלו משתמשים בסרטי תדמית. המטרה של סרטי תדמית היא די פשוטה – שיפור התדמית של

קראו עוד »