חיפוש

פיתוח אפליקציות – מה צריך לדעת על התהליך?

כל חברה יודעת כי היא צריכה ליצור קשר עם הלקוחות שלה באופן יומיומי.

בעבר זה הייתה בעיה לעסקים רבים וזאת מכיוון שלא הייתה אפשרות להרים טלפון ללקוחות כל יום ולא הייתה דרך לשמור איתם על קשר וזה כמובן פגע בביצועים של החברה.

אך כיום המצב הוא שונה לחלוטין ואפשר בעזרת אפליקציה לשמו על קשר ישיר עם הלקוחות של העסק.

חובה שלכל עסק המכבד את עצמו תהיה אפליקציה ולכן עולה השאלה איך אנו צריכים לפתח אפליקציה. אם כן אתם צריכים להבין כי אפליקציה זה לא משהו שצריך לפתח לבד אלא רק עם חברה המומחית לכך.

כאשר אתם באים לבחור חברה בשביל פיתוח אפליקציה אתם צריכים לבחון אפליקציות אחרות שהיא פיתחה וכך לדעת האם החברה הזאת יכולה לפתח לכם אפליקציה או לא.

 

מדוע כדאי לי לפתח אפליקציה עם חברה ישראלית ולא עם חברה מחו"ל?

עליכם להבין שיש משמעות אדירה לשאלה איזה חברה מפתחת לכם את האפליקציה וזאת מכיוון שככל שהחברה תהיה יותר טובה כך האפליקציה תהיה ברמה יותר גבוהה. בשנים האחרונות אפשר לראות כי יש עסקים אשר עושים את הטעות הקשה ומפתחים את האפליקציה במדינות אחרות ולא בישראל וזה חבל מאוד. אם אתם רוצים אפליקציה לשוק הישראלי אתם חייבים לבחור בחברת פיתוח אשר מכירה את השוק הזה ויודעת להתאים לו את האפליקציה. עליכם להבין כי רק חברה ישראלית תדע לתכנת בעברית את האפליקציה שלכם ומכיוון שאתם לא רוצים אפליקציה בסינית או רוסית רק חברה ישראלית תוכל לפתח לכם את האפליקציה ואת זאת אתם חייבים להבין.

 

תכנון -המפתח בפיתוח אפליקציה ברמה גבוהה

כאשר אנו מדברים על פיתוח אפליקציות אנו חייבים לציין כי תכנון הוא המפתח לפיתוח ברמה גבוהה. כאשר אתם באים לפתח את האפליקציה אתם חייבים לעשות מחקר שוק מקיף (כמובן שהחברה שאתם שוכרים תעזור לכם בכך) בנוגע ללקוחות של החברה, בנוגע למתחרים של החברה ובנוגע ליתרונות והחסרונות של המוצר שלכם וכך תוכלו לפתח את האפליקציה בצורה הטובה ביותר שיש. עליכם להבין כי תכנון של אפליקציה הוא דבר חשוב ביותר המשפיע על התוצאה הסופית אולי יותר מכך דבר אחר ולכן הוא קריטי לכם. ככל שהתכנון יהיה יותר טוב כך האפליקציה תהיה ברמה יותר גבוהה ועל כך אתם חייבים לתת את הדעת.

 

ניסיון – מדוע הוא כה חושב בפיתוח אפליקציות?

כאשר אתם באים לבחור חברת פיתוח אפליקציות אתם חייבים לבחון עד כמה היא מנוסה. ככל שהחברה יותר מנוסה כך היא תדע כיצד לפתח את האפליקציה שלכם בצורה יותר טובה. ניסיון גם מעיד על כך כי השוק מרוצה מן החברה ולכן היא שרדה כל השנים הללו ולכן חובה לבחון את הניסיון של חברת פיתוח האפליקציות לפני הבחירה בה.

 

אפליקציות מצליחות

אולי תאהבו גם את

שיחות מחוץ לישראל
איך מחייגים לאוקראינה?

ככל שהשנים חולפות, העולם שלנו הולך והופך לגלובלי, ובהתאם לכך היכולת להתקשר מחוץ לגבולות הארץ הפכה חשובה. בין אם יש לכם משפחה, חברים או קשרים

קראו עוד »
לוגו של אפליקציה
4 יתרונות של פרסום בווצאפ

קבוצות ווצאפ וואטסאפ, אפליקציית המסרים שכבשה את העולם בעשור האחרון, מאפשרת ל-2 מיליארד המשתמשים שלה בכל רחבי העולם ליצור קשר באופן פרטי וקבוצתי במהירות, תוך

קראו עוד »