איך לבנות אתר נכון לעסק?

ברגע שיש לך כיוון ברור למה אתה רוצה שהאתר שלך ישמש, אתה יכול להתחיל להתעסק בתהליך העיצוב והבנייה שלו.

להלן מספר שלבים מרכזיים שיעזרו לך להפעיל את הנוכחות המקוונת של העסק שלך.

 

שלב 1: בחר את פלטפורמת בניית האתרים המתאימה עבורך

באופן אידיאלי, עלייך לבחור בפתרון ידידותי למשתמש שיעזור לך ליצור אתר ללא כל ידע בקידוד. להלן המלצות לעסקים קטנים:

  1. וורדפרס. פלטפורמה זו מעניקה לך גישה לתכונות הטובות ביותר ולשליטה מלאה באתר.
  2. Wix. אם אתה אוהב פתרונות All-in-One, כדאי לך לשקול בונה אתרים כמו Wix. פלטפורמה זו מציעות עיצובים מלאים של אתרים ישר מהקופסה, אותם תוכל להתאים אישית בעזרת כלי גרירה ושחרור. לא תצטרך לבצע מיקור חוץ של hosting לחברה אחרת, אך תהיה לך פחות גמישות מבחינת העיצוב.

 

שלב 2: הוסף את התוכן שלך

ככל שתתאים אישית את האתר שלך, סביר להניח שתרצה להוסיף תוכן כמעט מיד. לפני שאתה עושה את זה, כדאי שיהיה לך מבנה גס של אפיון אתר בראש.

רוב האתרים העסקיים יצטרכו את הדברים הבאים:

  • דף בית. זה יהיה הדבר הראשון שמבקרים רבים יראו כשהם יגיעו לאתר שלך. אמור לתת סקירה קצרה של השירותים שלך ולכלול ניווט ברור לעמודים אחרים.
  • דף מוצרים, שירותים או תיק עבודות. זה המקום בו תציג את עבודתך ותתאר את מה שיש לך להציע ללקוחות.
  • אודות. בחלק זה תכלול את הסיפור שלך או שתשתף מידע על הצוות שלך.
  • צור קשר. באופן אידיאלי, תרצה לכלול טופס יצירת קשר ולעודד את הלקוחות ליצור קשר אם יש להם שאלות.
  • בלוג. זה חלק חובה עבור עסקים רבים בימינו וכלי מעולה לשיווק תוכן.

וורדפרס ובוני אתרים פופולריים כמו Squarespace ו- Wix, כולם מאפשרים לך ליצור דפים בקלות ולהוסיף פוסטים בבלוג.

 

שלב 3: מיטוב האתר שלך למנועי חיפוש

ברגע שיש לך תוכן זמין אונליין, אתה עדיין צריך לוודא שאנשים יוכלו למצוא אותו. אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא אסטרטגיה שיכולה לעזור בכך.

קידום אתרים הוא דרך לשכלל את התוכן שלך כך שיהיה סיכוי גבוה יותר שידורג גבוה בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERP). יש כמה שיטות עיקריות שעליך לזכור, כגון:

  1. שימוש במילות מפתח מתאימות בפוסטים ובדפים שלך
  2. אופטימיזציה של האתר שלך לפעולה למהירות
  3. בחירת עיצוב רספונסיבי כך שהתוכן שלך יעבוד בכל המכשירים
  4. הכללת קישורים פנימיים וחיצוניים ברחבי האתר שלך

 

שלב 4: פרסום האתר

פלטפורמות בניית אתרים מאפשרות לך לשמור על פרטיות האתר בזמן שאתה בונה אותו, ואז לפרסם ברגע שהוא מוכן למבקרים. בלי קשר, לפני שתתחיל לקדם את האתר שלך, יש כמה בדיקות של הרגע האחרון שתרצה לבצע:

  1. תצוגה מקדימה במכשירים ניידים
  2. קריאת התוכן
  3. וידוא כי כל התוכן גלוי ללקוחות

 

אתר בנוי

אולי תאהבו גם את

מענה קולי
10 יתרונות למערכת ZENDESK

מערכת אוטומטית היתרון הגדול של מערכת Zendesk היא העובדה כי היא אוטומטית לחלוטין. התוכנה מאפשרת לכם לבצע שירות לקוחות בצורה הטובה ביותר שיש ולעזור לאנשים

קראו עוד »