3 דברים חשובים בעת עיצוב לוגו לכרטיס ביקור

מרבית האנשים חושבים כי יצירת כרטיסי ביקור מיותרת כיום בעולם הדיגיטלי.

אך זוהי טעות, שכן כרטיס ביקור מהווה את הרושם הראשוני שלכם בעיני הלקוח, והוא יכול ליצור את התדמית שלכם אם רק תדעו איך לעצב אותו ואת הלוגו שיתנוסס עליו בצורה הנכונה ביותר.

 

שיווק העסק בעזרת לוגו וכרטיס ביקור

עיצוב לוגו הינו בין הפעולות השיווקיות הראשונות שעליכם לעשות בעת הקמת עסק חדש. הלוגו ממתג את העסק שלכם, מייחד אתכם על פני עסקים דומים, ונצרב בזיכרון של הלקוחות. המפגש הראשוני שלכם עם לקוחות, לרוב יסתיים במסירת כרטיס הביקור שלכם. על גבי כרטיס הביקור מופיע הלוגו שבחרתם, כך שאם יהיה לכם לוגו איכותי ונכון מבחינה שיווקית, כרטיס הביקור יצור רושם של מקצועיות ויוקרה, ויפתה לקוחות לבחור בעסק שלכם.

 

התאמת עיצוב הלוגו לכרטיס הביקור

עיצוב לוגו נעשה בדרך כלל על ידי מעצב מקצועי, שיודע איך ליצור לוגו פשוט שקל לזכור ולזהות. ישנם כללים עיצוביים בעת עיצוב הלוגו, כגון שימוש מוגבל בכמות הצבעים, גרפיקה פשוטה ולא מסובכת מידי, ושימוש בכיתוב ייחודי המתכתב עם אופי העסק והשפה העיצובית. מאחר והלוגו מודפס על גבי כרטיס הביקור, עליו להיות מוצלח גם בגודל קטן יחסית, ועדיין להצליח להעביר את המסר.

 

רלוונטיות הלוגו

על הלוגו שלכם להיות רלוונטי לעסק שלכם. הסמל שתיצרו צריך לרמז ללקוח מהו סוג השירות או המוצר אותו אתם מציעים, ולכן צריך להגיע מאותו עולם התוכן. כרטיס ביקור טוב צריך להיות עם כמה שפחות מלל, על מנת שלא יהיה עמוס מידי, ולכן ישנה חשיבות רבה לכך שהלוגו שלכם יספק תיאור ברור של השירות שאתם משווקים.

 

מי יקבל את כרטיס הביקור שלכם?

כאשר אתם חושבים על עיצוב הלוגו שלכם, חשוב קודם כל להבין מהו הקהל היעד שלכם, ומי הולך להיחשף לכרטיס הביקור שלכם. אם קהל היעד שלכם הוא קהל צעיר יותר, תוכלו ליצור לוגו צבעוני ושמח שיתפוס את העין. אולם אם אתם פונים בעיקר לקהל מבוגר יותר ורציני יותר, עליכם להתאים את עיצוב הלוגו כך שכרטיס הביקור שלכם ישדר רצינות ומקצועיות.

 

חשיבות כרטיס הביקור לעסק

כרטיס הביקור שלכם הוא הרושם הראשוני שלכם, וידוע כי רושם ראשוני משפיע מאוד. אם ברצונכם להתבלט מעל חברות אחרות, ולמשוך לקוחות אל העסק שלכם, עליכם להשקיע בתדמית שלכם. עיצוב כרטיס ביקור ויצירת לוגו הם אבני הדרך הראשונות בשיווק העסק. על הלוגו להתאים בגודלו ובעיצובו לכרטיס הביקור, לגרום ללקוח להבין עם כמה שפחות מילים מהו השירות אותו אתם מציעים, ולשדר את המסר הנכון לקהל היעד שלכם. מאחר וישנה חשיבות כה רבה לכרטיס הביקור וללוגו, מומלץ לפנות למעצב מקצועי שיצור לכם את המיתוג שישווק אתכם נכון.

 

כרטיס

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
נייק
כללי

מספר דברים שחשוב לבדוק בנעלי טרום הליכה

כשהילד עושה את צעדיו הראשונים בעולם הזה, אתם רוצים שהצעדים האלו יהיו בתוך נעליים איכותיות ועוטפות, מגנות ונוחות. וכשמדברים על נעליים לילדים ולתינוקות, חובה להזכיר נעלי טרום הליכה. מה הן

ריצה
כללי

האם צריך הסמכה לתיקון הליכון חשמלי

כולנו מכירים את היתרונות הבריאותיים של הריצה: מדובר בפעילות ספורטיבית חשובה המשפרת את סיבולת הלב ריאה, מסייעת לחיטוב ושריפת קלוריות ובאופן כללי תורמת לתחושה חיובית הן באופן פיזי והן באופן

הכשיר טלפון ומחשב
מדריכים דיגיטליים

7 דברים שחשוב שיהיו במחשב נייד לעבודה

כאשר משדרגים או רוכשים מחשב נייד לצורך עבודה חשוב לשים לב ל-7 דברים עיקריים על מנת שהמחשב ישרת אתכם לאורך זמן. המאמר יפרט למה צריך לשים לב.   1 –

שיווק דיגיטלי

שיווק באינטרנט

המהפכה האינטרנטית גרמה לכך שכיום ניתן לבעלי עסקים לבצע שיווק באמצעות הפלטפורמה האינטרנטית בדרך מדויקת, חסכונית ובעיקר – מוצלחת הרבה יותר.מאז נכנסו לחיינו ענקיות מנועי החיפוש ובראשן גוגל, השתנו לחלוטין כללי המשחק בעולם השיווק.

רוצים ליצור איתנו קשר ?

מלאו את הטופס ונציגינו יחזור אליכם בהקדם