4 סיבות לבניית אתרים מורכבים

אתרים מורכבים הם אתרים משוכללים הכוללים פונקציות רבות ומגוונות, אשר נבנים באמצעות מומחים ומתכנתים מיומנים לבניית אתרים.

המאמר יפרט 4 סיבות לבניית אתרים מורכבים.

 

1 – אינטגרציה באמצעות AIP

אתר מורכב שצריך לשלב בין מערכות שונות חייב לעשות אינטגרציה באמצעות AIP שהוא למעשה קוד. ישנן חברות המשווקות ללקוחות שירותים המשלבים מערכות רבות ולפיכך חייבות את האינטגרציה הזו. למשל, אתר הנותן שירות של קרוזים  צריך לתת ללקוחות שלו מידע לגבי לוחות זמנים, טיסות, בתי מלון, העברות, חבילות שייט וכד'. ה-AIP משלב בין כל המערכות הללו ומעניק לחברת הקרוזים את האינטגרציה הדרושה להם.

 

2 – אתרים בהתאמה אישית

ישנם ארגונים הזקוקים לאתרים מורכבים שיותאמו להיררכיה ולאופי שלהם. למשל, כאשר זקוקים למספר הרשאות. המנהל צריך הרשאה לאלו העובדים תחתיו, עובדים אחרים בארגון זקוקים להרשאות על מנת לצפות בדוחות של הכנסות והוצאות, הרשאות לסוכנים וללקוחות שבודקים עסקאות שביצעו, סטטוסים וכד'. באתר https://wealth.org.il ניתן ללמוד כיצד לבנות אתרים בהתאמה אישית שרמת המורכבות שלהם מחייבת למידה מקצועית של בנייה וקידום אתרים עם כל התוכנות והשיטות הטכנולוגיות השונות.

 

3 – אתרים עם לוחות

אחד מהאתרים המורכבים יותר הם אתרים עם לוחות כמו לוח דרושים למשל. אלו אתרים המחייבים גישה למנועי חיפוש ומאגרי מידע על מנת שיוכלו לרכז את המידע הנדרש ללקוחות שלהם שיוכלו למצוא את הפרטים שהם מחפשים באופן נגיש, מהיר וקל. כאשר גולשים באתרים כאלו בתור לקוחות איננו מרגישים את המורכבות כי הכל הולך חלק בזכות מבנה האתר המורכב והאיכות שלו. המורכבות נעשית בהצלבה של המידע הדרוש בטכניקות מסובכות שהתוצאה שלהן מאפשרת שימוש אופטימלי וגלישה נוחה למשתמשים.

 

4 – אתרים המורכבים מקטגוריות

כאשר בונים אתרים המורכבים ממספר קטגוריות המשולבות זו בזו יש לבנות אותם בצורה מקצועית ובאופן מדויק. למשל, בניית אתר כמו יד 2 מכיל מספר קטגוריות ופרמטרים שבאמצעותם ניתן לגלוש באתר בקלות וביעילות ולמצוא את מה שצריכים. הלקוחות אינם מודעים לכך שלאתר יש בסיס חזק המשלב קוד מיוחד שמעניק את היכולת לגלוש בקלות באתר. את המורכבות נוהגים לעשות גם באתרי אינדקס שונים, פיתוח מנועי חיפוש מתוחכמים ומערכות CRM.

לסיכום, אלו סיבות מספיק טובות כדי לבנות אתרים מורכבים הנבנים באמצעות צוות של מומחים מקצועי. את הפיתוח מומלץ לעשות בארץ על ידי מתכנתים המדברים באותה שפה ומסוגלים להיות זמינים על מנת לשדרג את האתרים הללו בעתיד ולבצע אופטימיזציה מדי פעם. יתרה מכך, האתרים המורכבים צריכים להיות תחת אחריות מקצועית, תמיכה שוטפת, הדרכות ומתן פתרונות יצירתיים. ככל שמקימי האתרים יעניקו מענה ואחריות למבקשי האתרים, כך האתרים יעבדו באופן אופטימלי והלקוחות יהיו מרוצים ופעילים בהם. התמיכה האנושית השוטפת לבניית אתרים בעלת חשיבות עליונה ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר באתרים מורכבים.

 

מסך עם נתוני קידום

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מנורה
כללי

מה זה רינג לייט ואיך לבחור אחד ?

כמות הרשתות החברתיות הפופולריות רק הולכת וגדלה ומשתמשים רבים שמתחילים להשתמש ברשת חברתית מסוימת בתור חובבנים, מהר מאוד מוצאים את עצמם מתמקצעים בתחום. אחד הסממנים הבולטים באמצעותו ניתן להבחין בין

כללי

למה קידום אתרים הינו תחום ששווה את ההשקעה שלכם?

העסק שלכם נמצא בשלב כזה שאתם חייבים להשקיע בו? בניתם אתר יפה עם אנימציה ועם הרבה רעיונות מקוריים אבל זה עדיין לא עושה מספיק את העבודה? אם כך, כדאי שתדעו שיש מה לעשות בנידון. כלומר, אם המטרה היא שהאתר יעזור לכם לגייס עוד לקוחות, או שאולי אתם מנהלים חנות מקוונת שצריכה להגדיל את ההכנסות שלכם – זה אפשרי. מה שכן, חשוב להבין שעליכם להשקיע כדי שזה יקרה ולכן קידום אתרים הינו תחום שאתם צריכים להשקיע בו.

פוקצ'ות
כללי

מאכלים מגניבים להכנה בטאבון ביתי

נכון, תמיד אפשר לחמם את ארוחת הערב במיקרוגל. אבל אם רוצים לתת TWIST מעניין למנה שלכם, רוכשים טאבון (טבון) ביתי. וכשיש כבר טבון ביתי בבית או במרפסת, המתכונים רק מחכים

זכוכית מגדלת

גוגל שופינג: כלי אינטרנטי שכל עסק צריך להכיר

מהו גוגל שופינג? גוגל שופינג הוא מנוע חיפוש למוצרים ושייך לחברת גוגל העולמית. גוגל שופינג מספק אפשרות לכל אדם לערוך חיפושים, לעיין ולבצע השוואות בין מוצרים שונים השייכים למגוון חנויות.

רוצים ליצור איתנו קשר ?

מלאו את הטופס ונציגינו יחזור אליכם בהקדם