חיפוש

5 דרכים לייצור לידים איכותיים

בשביל לייצר לידים איכותיים צריך להשקיע בעיצוב ובתוכן, לשלב בין פלטפורמות, להגדיר מטרות ברורות ובעיקר לעבוד עם אנשי מקצוע מנוסים.

איך עושים את זה ומה היתרונות? הנה כל מה שכדאי לדעת.

ליד איכותי מאפשר לבעלי עסקים להשיג לקוחות חדשים. באמצעות לידים, בעלי עסקים והנציגים שלהם יודעים עם מי לדבר ואל מי לפנות. עם זאת, יש דרכים שונות לייצר לידים ולא כולם באותה איכות. לכן, מה שעושים זה להבין את המורכבות של הנושא ואת מה שקורה מאחורי הקלעים.

אז איך מייצרים לידים איכותיים? הנה 5 דרכים שיכולות להתאים לכל סוגי העסקים בארץ ובעולם:

 

  1. אין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני

לכל אתר אינטרנט, עסק או דף נחיתה יש כמה שניות ספורות להותיר רושם חיובי על הגולש. אם רוצים שהרושם הזה יתורגם לאחר מכן למסירת פרטים, צריך להשקיע באריזה ובהגשה. בין היתר, עושים את זה באמצעות עיצוב גרפי, מיקום נכון של הכפתורים וכן הלאה.

 

  1. תוכן ממוקד ומסר ברור

גולשים צריכים להבין מה רוצים מהם כדי להסכים למסור פרטים אישיים. בשביל להבהיר את המסר הזה לגולשים, על התוכן להיות ממוקד. עם זאת, מאחורי התוכן עומד מסר – שעליו סוכנות דיגיטלית מחליטה ביחד עם בית העסק. לכן תהליך התכנון והייצור של הלידים מורכב מכפי שנהוג לחשוב ומושקעת בו המון מחשבה.

 

  1. שילוב בין פלטפורמות ושיטות שיווק דיגיטלי

הדרך להשיג לידים לעסקים היא לא לשים את כל הביצים בסל אחד. בעידן הדיגיטלי, זה אומר שצריך לשלב בין פלטפורמות ובין שיטות שיווק. על קצה המזלג, אפשר להזכיר למשל איסוף לידים באמצעות קמפיין ברשתות חברתיות לעומת קידום ממומן או אורגני במנועי חיפוש. במקביל, צריך לנסות לאסוף לידים גם בעזרת קמפיין ממוקד, פרסום באנרים ועוד – עד שמוצאים את המקור הכי אמין ואפקטיבי.

 

  1. הגדרה ברורה של מטרות

חשוב מאוד להגדיר את המטרה שבגללה בכלל מנסים לאסוף את הלידים. כמובן שהמטרה של כל עסק היא לייצר יותר רווחים כדי להמשיך להתפתח ולגדול, אבל יש הבדל בין לידים לגיוס לקוחות חדשים לבין לידים לשימור לקוחות קיימים. חוץ מזה, יכול להיות שעסק יחפש לידים במסגרת שיתופי פעולה עם חברות אחרות ולכן גם האופי של הפרטים יהיה שונה.

 

  1. עבודה עם אנשי מקצוע

בעל העסק מכיר טוב יותר מכל אחד אחר את המוצר או השירות שלו, אבל זה לא אומר שהוא יודע איך לייצר לידים. חוץ מזה, משתלם יותר לבעל העסק להמשיך לפתח את המוצר או השירות מאשר לחפש לידים באינטרנט. לכן, מה שכדאי לבעלי עסקים לעשות זה לעבוד עם בעלי מקצוע ועם סוכנויות דיגיטליות מנוסות. זה אמנם עולה כסף, אבל כך מחזירים את ההשקעה מהר מאוד.

 

מחשב נייד

אולי תאהבו גם את

פתרונות מחשוב
מה הם פתרונות מחשוב?

המחשוב והרשתות הפכו לחלק בלתי נפרד מעסקים וארגונים רבים, גם כאלו שהעיסוק שלהם בתחום הטכנולוגי אינו הליבה של העסק. הדבר הזה מוביל לא פעם למצב

קראו עוד »