חיפוש

אומנות ויצירות מעץ

רבים בוחרים להשתמש ביצירות ואומנות מעץ, לשם עיצוב פנים וחוץ הבית.

אדניות, נדנדות ומדרגות מעץ הן רק קצה המזלג ביצירות ואומנות מעץ.

בואו ללמוד הכל אודות יצירות מעץ.

 

אדניות עץ

אדניות עץ הפכו לפריט מבוקש בשנים האחרונות, והן ניתנות לסגנונות עיצוב רבות. כאשר בוחרים באדנית מעץ, כדאי לשים לב למספר פרמטרים, בהם גודלה של האדנית וכן הכמות שעל האדנית להכיל בחינה זו מחייבת, זאת על מנת לקבוע את עובי העץ ממנו בונים את האדנית, וכן את חוזקה של האדנית. בנוסף, כדאי לקחת בחשבון גם את פתחי הניקוז למים ואת המיקום בו תוצב האדנית, על מנת לחשוף אותה לקרני השמש.

 

ריהוט גן

ריהוט גן מעץ מהווה תחליף לריהוט המתועש הנמכר כיום. ריהוט גן מעץ כולל בתוכו פריטים רבים בהם כסאות וספסלים, שולחנות, נדנדות ועוד. ניתן ליצור את הפריטים בהתאם לדרישות, לצרכים ולטעמו של הלקוח. נדנדה העשויה עץ היא תוספת מהנה לחלל החיצוני של הבית. שילוב נדנדת העץ בגינה משפיע רבות על הקו העיצובי ועל החלל בו היא תוצב, זאת מפני שלרוב מדובר בפריט עיצובי גדול.

 

גדרות עץ

בניית גדר לבית היא הדרך ליצור פרטיות, וכן לתת את הקו הסופי בעיצוב הגינה. מלבד העובדה שהגדר מפרידה בין יושבי הבית לבין השכנים, גדר היא ללא ספק אלמנט עיצובי. הבחירה בגדר עשויה עץ היא פופולארית בקרב רבים. גדר העשויה עץ מעניקה מראה עשיר וחם. כיום, ניתן לבחור ממגוון רחב של עצים לשם בניית הגדר. בטרם הבחירה, חשבו לשם איזו מטרה הגדר מוקמת, האם לשם שמירה על ביטחון או לשם העיצוב? כמו כן, עליכם להחליט מה הסגנון אותו אתם רוצים להשיג, בעיקר לעניין הצבע, מידות הגדר וכמובן, התקציב.

 

מדרגות עץ

אחת מהדרכים לשילוב פריטים ואלמנטים העשויים מעץ, בעיצוב פנים הבית או הגינה, היא שילוב מדרגות עץ. מדרגות עץ מעניקות תחושת חמימות לבית וחזות טבעית. כמו כן, עץ מטבעו נוגד החלקה, ולכן לו יתרון על פני שאר החומרים. הבחירה במדרגות עץ מהווה פתרון עיצובי ופרקטי למבנים בעלי כמה מפלסים. מדרגות עץ יכולות להשתלב עם מגוון רחב של חומרי גלם ואפשרויות עיצוב שונות.

 

סיכום

בשנים האחרונות, חל ביקוש הולך וגובר לשילוב עבודות עץ לשם עיצוב פנים וחוץ הבית. קיימים בשוק מספר סוגי עבודות עץ בהם ריהוט גן, גדרות, מדרגות ועוד. הבחירה בעץ, כאלמנט עיצובי, מעניקה תחושת חמימות ומעניקה לבית חזות טבעית.

 

גדר

אולי תאהבו גם את