חיפוש

אמארי קוסמוי – מלון מפנק במחיר משתלם אונליין

אחד המקומות שאסור לוותר עליהם במהלך חופשה בתאילנד האקזוטית, הוא האי היפהפה קוסמוי. מדובר באחד המקומות המיוחדים ביותר בתאילנד המציע חופים כחולים עם מים צלולים בהם שוחים דגים בשלל צבעים, חולות זהובים להתרפק עליהם אל מול שקיעות מרהיבות ביופיין ואווירה נהדרת שתותיר בכם טעם נפלא.

בין אם אתם תרמילאים המחפשים מקום מיוחד המציע מסלולים נעימים לטיולי יום, צעירים חובבי מסיבות עד אור הבוקר וחיי לילה תוססים, משפחה עם קטנטנים המחפשת יעד המציע מגוון אטרקציות להנאת המשפחה כולה או זוג צעיר הנמצא בירח הדבש שלו ומחפש מקום מבודד ושקט להתאהב בו – בקוסמוי יש הכל מהכל וההנאה מובטחת.

לצערנו אין טיסות ישירות מישראל לקוסמוי כך שתאלצו לטוס לבנגקוק ומשם להמשיך לעבר היעד הנכסף וזה הזמן להזכיר כי הזמנת הטיסה מראש תבטיח מחירים נוחים יותר, כך שמומלץ לא לדחות את הזמנת הכרטיסים לדקה ה-90.

העונה המומלצת לביקור באי, בה כמויות הגשם יחסית נמוכות ומזג האוויר נחשב לנעים, היא החל מחודש פברואר ועד חודש אפריל. גם בחודשים ינואר ומאי עד אוגוסט אפשר לבקר באי אם לוקחים בחשבון מזג אוויר מעט גשם יותר. ביתר החודשים מומלץ לבחור יעד אחר בתאילנד וממנו להמשיך לאי הקסום.

בדומה לכרטיס הטיסה, גם את מקומות הלינה מומלץ לשריין מראש על מנת להנות ממחירים משתלמים ולא להתאכזב ולגלות כי המקום בו רציתם להתארח נמצא בתפוסה מלאה. מדובר כמובן בהמלצה המתייחסת לביקור בשיא עונת התיירות, אך גם שלא בשיא העונה הערכות מוקדמת בטוח לא תזיק.

לשמחתכם, האי קוסמוי הוא אחד האיים הגדולים והמתויירים ביותר ולכן הוא מציע מגוון רב של מקומות אירוח, בכל סגנון וכמעט בכל מחיר, כך שתוכלו להתאים את הלינה לאופי הטיול שלכם, העדפתכם האישית והתקציב המוקדש לנושא זה.

 

אמארי – ריזורט מומלץ בקוסמוי

מרבית מקומות האירוח מרוכזים באזור חוף צ'אוונג הפופולארי, בו ניתן למצוא הוסטלים לתרמילאים במחירים זולים במיוחד, לצד מלונות של 3 ו-4 כוכבים ואף מלונות פאר מפנקים במיוחד של 5 כוכבים. ישנם מלונות נוספים הפזורים בכל רחבי האי, לרבות אזורים מבודדים, כמו חוף לאמאי, המציעים לינה במחיר משתלם עבור מי שמעדיף להתרחק מהרעש וההמולה של האזור המרכזי.

אחד המלונות המומלצים ביותר באי הוא הריזורט המפנק אמארי קוסמוי (Amari Koh Samui) – מדובר במלון 4 כוכבים אשר נמצא במרחק נסיעה קצרצר משדה התעופה המקומי ומרוחק מחוף צ'אוונג שוקק החיים ומקניון סנטרל פסטיבל המצוין 2 ק"מ בלבד.

הריזורט עצמו נמצא ממש על חוף הים ולרשות האורחים במלון עומדים מתקנים ברמה הגבוהה ביותר. בין היתר 2 בריכות שחיה מטופחות לצידן מיטות שיזוף, חדר כושר מאובזר במיטב המכשירים, מרכז ספא המציע עיסוי מרגיע על ידי צוות מובחר של מסז'יסטים, מסעדות מגוונות (כולל ארוחת בוקר עשירה המוגשת מדי בוקר), בר קוקטיילים ושלל פעילויות ואטרקציות כמו שנירקול וצלילה.

בין חדרי האירוח תוכלו לבחור בחדרים יוקרתיים המשקיפים לים ומהווים מפלט רומנטי במיוחד עבור מי מכם שנמצא בירח הדבש או סתם רוצה להפנק מבלי לקרוע את הכיס, ואם הגעתם למקום בהרכב משפחתי תוכלו להשתכן בחדרים המשקיפים לגן המתאימים לאירוח של זוג מבוגרים עם ילדים קטנים. כל החדרים כוללים מיזוג אוויר, טלויזיה, פינת קפה וחדר רחצה פרטי מרווח ונעים.

תאילנד

אולי תאהבו גם את

מכשירים דיגיטליים
כיצד בונים אתרים?

אתם מתים לבנות אתר, אבל אין לכם מושג קלוש מאיפה מתחילים, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! מה השלבים בפרויקט הקמת אתר ואיזה סוגי אתרים יש?

קראו עוד »
מסך
5 טיפים לבניית אתרים

המהפכה הדיגיטלית הביאה לעולמנו שינויים רבים ובשורות משמחות. אחת מהמגמות הבולטות ביותר שהחלו בעקבותיה, היא הזינוק בכמות וברמת האתרים ברשת. בהתאם, נוצר שוק רחב ומגוון

קראו עוד »