חיפוש

מה השוני משיווק דירה בדיגיטל יחסית לעולם שמחוץ למסך

שיווק דירה למכירה עשוי להיות ארוך ומתיש. כל מי שאי פעם פרסם דירה למכירה יכול להעיד. לכן, בעלי דירות רבים מחפשים את ערוץ השיווק שיניב להם כמה שיותר מתעניינים ולבסוף, יאפשר להם למכור את הנכס במהירות ובמחיר משתלם. אבל מהו באמת ערוץ השיווק המשתלם ביותר? מה חשוב לדעת לפני שנכנסים לתהליך ומתי זה הזמן הנכון להכניס לתמונה עו"ד מקרקעין?

 

שיווק דיגיטלי או מסורתי – זאת השאלה

בעלי נכסים רבים בוחרים בערוצים דיגיטליים שונים לשיוווק דירה למכירה. זה מהיר, זה זול, או חינמי, זה מאפשר חשיפה גדולה בזמן קצר ולא דורש מאמץ מיוחד.

מנגד, שיווק דירה באמצעים יותר מסורתיים, כמו תליית שלט, פרסום בעיתון ואף פניה לסוכן נדל"ן עדיין לא פסו מן העולם ויש לכך סיבות טובות.

אז איך מחליטים מה לבחור ומתי מכניסים לתמונה עורך דין קניית דירה?

 

למה צריך עו"ד כבר בשלב שיווק הדירה?

נתחיל דווקא מהסוף – עורך דין מקרקעי, מוכר גם בכינוי "עורך דין קניית דירה", או "עורך דין מכירת דירה" צריך להיות מעורב בתהליך מתחילתו. זאת מפני שגם אם הדירה בבעלותכם, יכולים לחול עליה תנאים שונים, שאינכם מודעים אליהם ועלולים להפוך את המכירה שלה בלתי אפשרית בעליל, או פשוט להקשות עליכם מאוד בתהליך המכירה.

לכן, רגע לפני שאתם מתחבטים בין שיווק דיגיטלי לשיווק מסורתי למכירת דירה – יש להיוועץ בעו"ד מקרקעין מוסמך.

לאחר שעו"ד ביצע את כל הבדיקות, תוכלו להיות בטוחים ורגועים, כי אפשר לפרסם ולמכור את הדירה ללא חשש.

 

למה שיווק מסורתי עדיין עובד?

שיווק מסורתי מתייחס לכל צורות השיווק שאינן דיגיטליות, כמו למשל פניה לסוכן נדל"ן, פרסום מודעות בעיתונים, חלוקת פליירים, תליית שלטים ועוד. זוהי שיטת פרסום שבדרך כלל אינה ממוקדת לקהל יעד ספציפי, בניגוד לשיווק דיגיטלי, שפרסום ממוקד הוא יתרונו הגדול ביותר. הכוונה היא ששיווק דיגיטלי פועל באופן המאפשר לכם לכוון את המכירה לקהל יעד ספציפי, כמו אנשים שגרים באזור מסוים בארץ, אנשים בעלי הכנסה בגובה מסוים ועוד.

יחד עם זאת, שיווק מסורתי מאפשר גישה לקהלי יעד מגוונים, כמו האוכלוסיה הדתית, אוכלוסיה מבוגרת, שאינה בקיאה בשימוש באינטרנט ועוד. בנוסף, שיווק מסורתי מאפשר להעניק גישה אישית יותר לנושא, לבדוק מקרוב אם קיים קושי ספציפי המעכב את מכירת הנכס ולתת ללקוחות פוטנציאלים הזדמנות למפגש פנים אל פנים, שהוא חיוני בעיקר כאשר מדובר על השקעה גדולה כמו נכס נדל"ן.

 

לסיכום

למרות יתרונות עצומים של שיווק דיגיטלי, כמו שיווק ממוקד, פרסום חינמי ועוד, דווקא בתחום הנדל"ן אסור לוותר על שיווק מסורתי, אבל כדי להרוויח את כל הקופה,, ההמלצה הגורפת היא להשתמש בכל האמצעים האפשריים, כי מציאת קונה לדירה עשוי להימשך תקופה ארוכה מאוד ולכן, חשוב לבצע את כל הפעולות שיכולות לקדם את התהליך.

דירה

אולי תאהבו גם את

4 שיטות לפרסום דיגיטלי מוצלח
4 שיטות לפרסום דיגיטלי מוצלח

בעידן הדיגיטלי, הפרסום עבר מהפך משמעותי. שיטות מסורתיות כגון מודעות מודפסות ושלטי חוצות כבר אינן יעילות בהגעה לקהלי יעד. במקום זאת, עסקים פונים לפרסום דיגיטלי

קראו עוד »