חיפוש

איזו מדפסת מתאימה להדפסה על מדבקות?

לא כל מדפסת מתאימה להדפסת מדבקות. אם אתם כבר רוכשים מדפסת לבית או למשרד, וודאו כי היא מתאימה גם להדפסת מדבקות. בפרט אם אתם אנשים מסודרים האוהבים לתייג כל דבר למקומו עם מדבקת הסבר… 

 

איך בוחרים מדפסת מדבקות?

לפני הכל חשוב שתכירו בצרכים שלכם. האם אתם מעוניינים להדפיס מדבקות ורק אותם? או שהעסק שלכם הוא גדול ומלבד המכונה שתרכשו יש עוד מדפסת ממנה מתבצעות יתר ההדפסות? כדי לדעת מה מתאים לכם, תצטרכו למפות את צרכי העסק ולבדוק על מה חשוב לכם לשים דגש ועל מה אתם פחות מקפידים.

מדפסת מדבקות

הנקודות החשובות במיפוי הצרכים:

  • מה אופי השימוש במדפסת – האם אתם מעוניינים שהמדפסת תשמש אך ורק להדפסת מדבקות או שהיא אמורה לשרת אתכם לביצוע צילומים, סריקות והדפסות נוספות.
  • האם המדפסת צריכה להיות צבעונית או שחור לבן יספיק?
  • האם המדפסת צריכה להתאים לרשת מסוימת והאם היא אמורה להסתנכרן עם עוד מכשירים? כיום מרבית המדפסות מתחברות לוויפי אך יש כאלו שמצריכות חיבור ידני וחשוב לבדוק את התאמתן.
  • מה נפח המדפסת המתאפשר והנוח עבורכם? יש לרכוש מדפסות קומפקטיות שלא מצריכות מקום אחסון רב. הן יכולות להיות בגודל קופסת נעליים ואפילו פחות.
  • מה כמות ההדפסות הנדרשת? אם אתם צריכים כמות מדבקות מידי יום, תצטרכו לבחור במכונת מדבקות מקצועית יותר מאשר אם תצטרכו להדפיס מדבקות פעם בחודש…

 

מחיר ההדפסות  – חשוב לזכור

לא מעט בעלי עסקים מעדיפים לקבל שירות הדפסות של הדפסת מדבקות על פני תפעול של מדפסת להדפסת מדבקות. הסיבה לכך ברורה. אמנם, כאשר רוכשים מדפסת, מדובר בהוצאה חד פעמית. אך גם בהמשך התפעול עלות ההדפסה גבוהות.

יש צורך לרכוש את המדבקות, להמשיך לספק דיו וטורים כפי הצורך והעניין לא הופך לזול יותר. חשוב לערוך סקר שוק ולבדוק מה משתלם יותר. אל תופתעו לגלות אם מחיר הדפסה חיצונית יהיה נמוך יותר.

הדפסים

מהירות ההדפסה

חשוב לבדוק גם את מהירות ההדפסה. בסופו של דבר, כל עבודה שאתם צריכים באופן דחוף אך היא נעשית בצורה איטית, עלולה לעכב אתכם. לפעמים מבינים את הצורך בעבודה מהירה רק אחרי שנתקעים עם מכונת איטית…

 

לסיכומו של עניין

לפני כל רכישה חשוב למפות את הצרכים הקיימים ולבדוק מה חשוב ומה פחות. חישוב עלות מול תועלת גם הוא קריטי. כבר היום עסקים רבים גילו שזול להם יותר להיעזר בשירותי בתי הדפוס השונים על פני הדפסת חוברות ומסמכים בצורה עצמאית כפי שסיכמנו כאן.

בסופו של דבר, בחירת מדפסת להדפסת מדבקות תשתנה בין אחד לשני בהתאם לצרכיו. ההמלצה היא לברר אצל בעלי ניסיון או להגיע אל החנות ולבדוק מספר מדפסות מומלצות. אתם צריכים לבחור מדפסת המתאימה לצרכי העסק שלכם ולברר את יעילותה. בהצלחה!

הדפסה על מדבקות

אולי תאהבו גם את