חיפוש

הכי בבית בעולם: 3 פריטים שייחדו את עיצוב הבית

בין אם עברתם לבית חדש לאחרונה, ובין אם אתם מתכננים לערוך שיפוץ בקרוב או סתם לערוך מייק אובר של ממש לבית שלכם, הגעתם לכתבה הנכונה. בעת עריכת שינוי בבית, רבים מהאנשים מרבים להתמקד בפעולות כמו סיוד קירות, קנייה והובלה של רהיטים חדשים, או אפילו בניית פרגולה או דק בחצר הבית. אך האמת היא, שישנו שינוי קטן, מרענן, ואפילו זול, שבכוחו לשדרג לכם את הבית בצורה משמעותית, ולהפוך אותו מעוד סתם בית, לבית שלכם. הסוד הוא פריטים, – כן כן, קראתם נכון, אקססוריז. אז איך משלבים בצורה נכונה אקססוריז בבית שלכם? כל הפרטים בכתבה הבאה.

 

למה בכלל לשלב פריטים בבית?

מחקרים הראו כי רוב האנשים בעולם, בניגוד למאות השנים האחרונות, נוטים לעבור המון דירות או בתים במהלך חייהם, ולא להישאר באותו בית קבע עד היום שאחרי, שיגיע ב- 120 בשיבה טובה. כאשר משקיעים בבית שאינו נצחי ברהיטים יקרים או בשיפוץ גדול – הדבר עלול להוות בסופו של דבר הוצאה כלכלית גדולה, ולעיתים אף מיותרת. על כן, אחת הדרכים המרכזיות להעניק תחושת חמימות ואווירה נעימה לבית שלכם, היא בעזרת שילוב של מגוון אקססוריז לבית. נוסף על כך, אקססוריז כאלו הם בעלות נמוכה הרבה יותר מאשר שינויים גדולים אחרי, והיתרון שלהם הוא שהם ניידים, כך שתוכלו להביא אותם עמכם לבית החדש שלכם, בבוא העת.

 

אז אילו פריטים כדאי לשלב בבית על מנת לסגל ייחודיות?

  • לוח תמונות

גשו לחנות הצילום הקרובה ופתחו תמונות שלכם עם בן או עם בת הזוג, עם הילדים או עם סבא וסבתא, לצד תמונות עם חברים, או אפילו תמונות מנופים מיוחדים שביקרתם בהם. תוכלו לרכוש לוח שעם ולתלות בו את התמונות עם אטבים או באמצעות נעצים, ואפילו לתלות את התמונות על הקיר באמצעות חבל ייחודי ואותנטי. אם אתם חובבי מסגרות, תוכלו לרכוש כאלו במגוון צבעים, עיצובים ומחירים בחנויות עיצוב הבית השונות. תמונות אלו יעניקו לבית שלכם טביעת אצבע ייחודית, כך שכל מי שמגיע לביקור אצלכם יזכה להכיר גם את הקרובים אליכם או לראות מקומות שזכיתם לבקר בהם.

 

  • עציצים הם האוויר לנשימה

עציצים הינם פריט שקל לקנות לבית, נמכרים בקשת רחבה של מחירים, ויש בהם מגוון רחב. תוכלו לקנות לביתכם עציצי תבלין כך שבנוסף לנוי תזכו גם בעציץ שישבח את התבשילים שלכם, לקנות פרחים מיובשים המשתלבים נפלא בסלון או בחדר השינה, או אפילו לרכוש קקטוסים שתמיד עושים את העבודה ומשדרים אווירה ביתית. כדאי להתאים את העציץ לסוג האור בביתכם, וגם כמובן להקפיד להשקות אותם בהתאם להוראות.

 

  • שלט לבית

הכי פשוט, הכי טוב. נכון, שלט לבית נשמע כמו אביזר סטנדרטי שיש בכל בית, אבל אם תעצבו או תרכשו אחד ייחודי – תוכלו להעניק תחושת ייחודיות ושייכות לבית, אשר האורחים שלכם יבחינו בה עוד טרם הכניסה לבית. ניתן אף לרכוש או להשיג חתיכת עץ ולרשום עליה בטוש כהה את שמות הדרים בבית עם משפט נחמד, ולתלות אותו על הבית.

 

לסיכום

לסיכומו של עניין, לפריטים המשמשים לעיצוב הבית יש משמעות גדולה, שכן בכוחם להעניק למקום בו אתם גרים, תחושה ביתית של ממש. על כן, נמליץ לכם לעצב את הבית עם אקססוריז כמה שיותר מהר, בהצלחה!

חלל מעוצב

 

אולי תאהבו גם את

לימודי קידום אתרים

שמעתם מלא מעט אנשים שיש להם אתרים שהם חושבים איך לקדם אותם? צמד המילים "קידום אתרים" כבר לא כל כך זר לכם כי אתם שומעים אותו בכל מקום? אם כך, בהחלט יכול להיות שכדאי לכם לעצור ולהתעמק לרגע בעניין, במיוחד אם אתם מחפשים מקצוע לחיים.

קראו עוד »