חיפוש

איך לאפיין בצורה נכונה בניית חנות וירטואלית לבונה האתרים שלכם

שלב האפיון בבנייתה של חנות וירטואלית הוא אחד השלבים החשובים והמהותיים ביותר. הנטייה הטבעית שלנו היא לא לעצור רגע ולחשוב מה אנחנו בכלל רוצים שיהיה בחנות הוירטואלית, ומה נרצה להציג בה.

החנות הוירטואלית שלנו היא חלון הראווה של העסק, ועל כן אפיון מדויק שלה הוא אחד מאבני היסוד בבנייה ועיצוב של חנות וירטואלית מוצלחת.

 

מטרות וקהל יעד

השלב הראשון בתהליך אפיון יהיה לשאול מהן המטרות של החנות שלנו. ייתכן כי המטרה תהיה לחזק את המותג שבנינו, לספק מידע חשוב על המוצרים הנמכרים בחנות, או להציג קטלוג מוצרים בצורה אסתטית. חשוב שתחלקו את המטרות שלכם למטרות ראשיות, ומטרות משנה.

לאחר שהגדרתם מטרות, חשוב שנשאל את עצמנו לאיזה קהל יעד מיועדת החנות הוירטואלית שלנו? לנשים או גברים? בני נוער או ילדים? לשאלת קהל היעד השפעה רבה על נושא העיצוב.

 

עיצוב זה חשוב

כבעלי החנות, יש לכם את היכולת לכוון את מעצב האתרים לקו העיצובי שאתם מרגישים שמשקף אתכם ואת העסק שלכם בצורה הטובה ביותר. קחו בחשבון את נושא הצבעוניות למול ערכי המותג, אם ישנם, ולזכור כי אפיון עיצוב האתר ייגזר מהטעם האישי שלכם יחד עם טרנדים עיצוביים מקובלים בתחום.

בעת ישיבת האפיון, חשוב שתעלו דוגמאות לאתרים שאהבתם, וגם לאתרים שפחות אהבתם, על מנת שמעצב האתר ידע מה הכיוון העיצובי עליו חשבתם.

 

טכנולוגיה ושיווק

הנושא הטכנולוגי הוא בעל חשיבות גם כן בתהליך האפיון, ומתייחס למערכת עליה תיבנה החנות הוירטואלית שלכם. רצוי שבפגישת האפיון תערכו שירטוט מפורט של מבנה האתר, וקחו בחשבון את מיקומם של החומרים החזותיים למול הטקסטים השיווקיים.

בכל הקשור לשיווק, חשוב שתכללו בתהליך האפיון מרכיבים תכנותיים שישפיעו על הקידום האורגני של האתר. חשוב במיוחד לדרוש מבונה האתר להכניס קודי מעקב של גוגל וכלי מנהל אתרים בסיום התהליך.

 

בניית החנות הוירטואלית שלי

חברת ריל מדיה היא חברה לבניית אתרים המתמחה בפיתוח והקמה של חנויות וירטואליות. החברה קיימת מעל לעשור, ובונה אתרים באמצעות שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

חשוב לנו שהלקוחות יהיו מעורבים בתהליך ככל הניתן, ויקבלו את כל המידע שהם זקוקים לו על מנת לנהל את החנות בצורה הטובה ביותר.

 

לסיכום

אפיון אתרים הוא בלי ספק השלב הכי משמעותי והכי חשוב בבניית החנות הוירטואלית שלכם. הוא משפיע על העיצוב שלו ועל כל נושא חווית המשתמש באתר. האפיון עשוי להשפיע גם באופן מהותי על הבלטת החנות שלכם למול המתחרים, ועל המידה בה הגולשים יזכרו אתכם ואת החנות שלכם בשעת הצורך.

אפיון אתרים מקצועי, המתבצע ע"י חברה המתמחה בבניית אתרים, הוא תהליך בעל מספר שלבים, אך ככל שיהיה יותר יסודי ומקיף, כך תדעו כי בניתם בסיס טוב לבניית החנות הוירטואלית שלכם.

קנייה דרך מחשב

 

אולי תאהבו גם את

חיסכון כספי
3 טיפים לחיסכון כלכלי

אתם תמיד במינוס? מנסים לצמצם הוצאות? חולמים לחסוך ולא מצליחים? אנחנו מכירים את המצב שלכם טוב יותר ממה שאתם חושבים. היינו שם, ולמדנו בדרך ארוכה

קראו עוד »
סרטים
4 יתרונות בסרטי תדמית

חברות, עסקים, גופים ומותגים – אולי תופתעו לשמוע, אבל כל אלו משתמשים בסרטי תדמית. המטרה של סרטי תדמית היא די פשוטה – שיפור התדמית של

קראו עוד »