חיפוש

פרסום מעבר לבית חכם באונליין – מהן הפלטפורמות החשובות

ישנן מספר פלטפורמות שבאמצעותן ניתן לנהל את הבית החכם: גוגל הום, אלקסה, הום קיט וסמארט טינגס. לכל פלטפורמה יש את היתרונות והחסרונות שלה, אך כולן נחשבות לטובות. למעט אלקסה, מרבית הפלטפורמות האחרות משויכות לסוג המכשיר ומאפשרות לעשות שימוש רק באפליקציות של אותה הפלטפורמה.

מהם ההבדלים הקיימים בין הפלטפורמות השונות? האם יש אפשרות לעשות שימוש בכל היישומים הקיימים, אף אם הן שייכות לפלטפורמות אחרות? כל התשובות לשאלות הללו במאמר שלפניכם.

 

גוגל הום

יכולת זיהוי הקול של גוגל הום טובה יותר ומצליחה לזהות קולות של אנשים בקלות יתרה יותר. יתרון משמעותי הקיים אצל גוגל הום הוא שהם עושים שימוש בחומרים ממוחזרים. כך, שלמעשה, הם ידידותיים יותר לסביבה. אפליקציות ניווט שונות, כמו גוגל מפס או מוביט, עובדים טוב יותר בגוגל הום בהשוואה לאלו של אלקסה. עם זאת, יש לקחת בחשבון שניתן לעשות שימוש רק באפליקציות השייכות לגוגל הום.

 

אלקסה

אלקסה מקושרת לאמזון וכוללת בתוכה מעל 15 אלף אפליקציות שונות. כמו כן, ניתן להתחבר איתה לכל סוגי המכשירים הקיימים. בשונה מגוגל, אלקסה מאפשרת לעשות שימוש בכל היישומים הקיימים, ללא כל הגבלה. באמצעות אלקסה ניתן לעשות קניות באמזון וליהנות מכל השירותים של אמזון באופן ישיר. אלקסה מומלצת במיוחד עבור שאמזון פריים קיים באזור המגורים שלהם. יתרה מכך, אלקסה תומכת במגוון רחב של מכשירים לבית חכם, כגון: מצלמות, מכשירים אלקטרוניים שונים, גאדג'טים ועוד.

 

הום קיט

מדובר על ממשק בית חכם שהומצא על ידי חברת אפל. ממשק זה שליטה על מכשירי החשמל מרחוק, כל עוד הם תומכים בפלטפורמה של הום קיט. באמצעות הום קיט אפשר להכין אוטומציות, מה שמאפשר לגרום לכך שפקודות יתבצעו מראש על פי זמנים או מיקומים מסוימים. נכון להיום, הום קיט עובד אייפד, אייפון ואייפוד טאץ'. במילים אחרות, כל מכשיר התומך ב-iOS 8.1.

 

סמארט טינגס

מדובר על פלטפורמה המיועדת לבית חכם אשר מקורה בארה"ב ונרכשה ע"י סמסונג. סמארט טינגס מקושרת לסמסונג. ניתן להתחבר באמצעות סמארט טינגס למספר מכשירים במקביל. בנוסף לכך, היתרון של סמארט טינגס הוא שניתן לעשות בו שימוש בכל הפלטפורמות השונות – אמזון, גוגל וכו'. ולא רק זאת, אלא גם שהוא פועל במרבית המכשירים וניתן לעשות שימוש באפליקציות של מכשירים אחרים (גוגל, אלקסה וכיוצא בזה).

 

לסיכום

בשורה התחתונה, ישנם מספר פלטפורמות בהן עושים שימוש על מנת לנהל בית חכם: גוגל הום, אלקסה, הום קיט וסמארט טינגס. כל הפלטפורמות טובות, אך קיימים הבדלים מסוימים בין הפלטפורמות השונות. כמו כן, מרבית הפלטפורמות קשורות לסוג הטלפון או המכשיר שלכם, אם כי זה תלוי בפלטפורמה, וחלק מהפלטפורמות עשויות לאפשר לכם לעשות שימוש ביישומים השייכים למכשירים אחרים.

בית חכם באינטרנט

אולי תאהבו גם את

4 שיטות לפרסום דיגיטלי מוצלח
4 שיטות לפרסום דיגיטלי מוצלח

בעידן הדיגיטלי, הפרסום עבר מהפך משמעותי. שיטות מסורתיות כגון מודעות מודפסות ושלטי חוצות כבר אינן יעילות בהגעה לקהלי יעד. במקום זאת, עסקים פונים לפרסום דיגיטלי

קראו עוד »