חיפוש

4 מקומות שבהם ניתן להשיג לידים איכותיים

עבור מי שעולם התוכן שלו תחום השיווק בדגש על שיווק אינטרנטי ברור כי השגת לידים איכותיים זה הדבר החשוב ביותר עבורו. לידים איכותיים הם לידים שישנה סבירות גבוה שיובילו אל לקוחות אפשריים עבור העסק שלכם או המוצר שאתם מוכרים. במאמר זה נבין כיצד ניתן להשיג לידים איכותיים אשר יובילו את העסק שלכם ללקוח פוטנציאלי.

 

לפני שנצלול אל הדרכים בהן ניתן להשיג לידים חשוב להבין, מהם לידים?

ליד הוא אותו הלקוח שהגיע אל העסק שלנו דרך אותם פרסומים ופעולות שיווק שעשינו כאשר המטרה שלו היא לקבל את השירות שהעסק של שלנו מציע או המוצר שאנו מציעים. כיום רוב הלידים שאנו מקבלים הם דרך מקורות פרסום דיגיטליים באתרי אינטרנט, רשתות חברתיות, עמודי נחיתה, אינדקסים או הודעות SMS.

 

איך זה עובד?

על מנת להבין איך השיווק הדיגיטלי הזה עובד אנו נקביל את זה למציאות למצב פיזי של קנייה ורכישה כמו בחנות. כאשר אנו מפרסמים ליד ולקוח פוטנציאלי מקליק על הליד, זה כמו שלקוח נכנס לחנות ומבקש לרכוש דבר מסוים. אך ישנו הבדל בין ליד שיהיה איכותי לליד שלא יוביל ללקוח פוטנציאלי, כפי שיש הבדל בין לקוח היודע מה הוא רוצה לרכוש ובין לקוח שנכנס "רק להסתכל". רוב הסיכויים שבמקרה הראשון הוא גם יבצע רכישה ואילו במקרה השני נצטרך להשקיע יותר זמן על מנת למכור לו מוצר שלנו.

 

מהן ארבעת הדרכים להשיג ליד איכותי?

חשוב לזכור, ליד איכותי לא מגיע בקלות ועליכם לעבוד קשה בכדי להפוך אותו לכזה, אך ישנן דרכים היכולות להקל עלינו ופה אנו נפרט עליהן:

  1. דפי נחיתה- זוהי אחת הדרכים הטובות ביותר לשיווק מוצר או שירות ברשת, הדף כולל בתוכו אפשרות ליצירת קשר וכך כל גולש המשאיר פרטים מעלה את האפשרות שהוא גם מעוניין במוצר או השירות שאנחנו מספקים. לכן זה הופך את הדף הנחיתה למקום המציע ליד איכותי. במידה ואתם רוצים לפרסם במקום כמו לינקדאין בעברית זה אפשרי.
  1. פרסום ממוקד- פרסום ממוקד מביא אותנו למיקסום מלוא הפוטנציאל של הליד שלנו, כך אנו יכולים להפנות את הפרסום ישירות עבור גולשים המחפשים את סוג השירותים או המוצרים שאנו מציעים על ידי אותן מודעות פרסום ממוקדות.
  1. צ'אט אנושי- אותן מערכות צ'אט אנושי יציגו לגולשים מערך שאלות שיעזור למקד את הגולשים בתשובות מדויקות ודרך זה יהיה אפשר להוביל אותם אל השירות או המוצר שאנו מפרסמים בצורה ישירה ופרטית.
  1. טפסי יצירת קשר- כאשר אנו מציעים מוצר או שירות מסוים רצוי שיוצג טופס ליצירת קשר קפדני ומפורט מאוד היאפשר לנו להבין מאותו גולש/ת אשר מילאו פרטים מה הצורך שלהם בעצם ומה הם מחפשים וכך לא נבזבז זמן על מכירה.

לסיכום: אנשי מקצוע כדוגמת LinkIt יעזרו לכם ליצור לידים איכותיים לעסק שלכם.

מסך

 

אולי תאהבו גם את

חיסכון כספי
3 טיפים לחיסכון כלכלי

אתם תמיד במינוס? מנסים לצמצם הוצאות? חולמים לחסוך ולא מצליחים? אנחנו מכירים את המצב שלכם טוב יותר ממה שאתם חושבים. היינו שם, ולמדנו בדרך ארוכה

קראו עוד »
סרטים
4 יתרונות בסרטי תדמית

חברות, עסקים, גופים ומותגים – אולי תופתעו לשמוע, אבל כל אלו משתמשים בסרטי תדמית. המטרה של סרטי תדמית היא די פשוטה – שיפור התדמית של

קראו עוד »