חיפוש

5 דרכים ידועות למציאת רעיון חדש לסטראטאפ

חברות סטרטאפ רבות קמות ונופלות חדשת לבקרים לא בגלל היותן לא איכותיות אלא שהרעיון שלהן לא הצליח להכות גלים והם נותרים מלאי אכזבות ומלאי חובות. רבים אינם יודעים כי על מנת להצליח יש צורך ברעיון חדש שלא נוסה עוד בעבר וכך להצליח להשיג כסף ומשקיעים.

במאמר זה נמנה מספר דרכים שנוסו בעבר על ידי חברות צליחות והן עזרו להן למצוא בקלות רבה את הדרך להצלחה שהאירה להם פנים. מאמר זה מציג את הדרכים האלו ואולי אחת מהן תצליח לפתוח בפניכם את דרך אל העושר והאושר ולפתוח חברה חדשנית וייחודית בתחומה.

 

הכירו את הדרכים למציאת רעיון חדש

נסו להסתכל על בעיות סביבכם

לפעמים הרעיון לא צריך להיות רעיון מיוחד. לפעמים צריך להסתכל סביב ולמצוא בעיה שרבים מתמודדים איתה ולא מצאו לה פתרון כמו למשל שקית החלב מדובר על מתקן פשוט לכאורה שיש בו סכין לחיתוך השקית. דבר זה גרם לרבים שנאבקו עם שקיות החלב לפיתוח שקיות ברוגע. כך גם אתם על ידי הסתכלות סביב תוכלו למצוא פתרון לבעיה קיימת. רעיון לסטארטאפ יכול להיות פשוט.

כמו כן היתרון טמון בכך שאתם מרגישם את בכאב בעצמכם ולכן גם הפתרון יהיה מותאם יותר.

 

 להפוך רעיון למיזם טוב פי כמה

הדרך השנייה למצוא רעיון היא פשוט לבחור רעיון שכבר קיים בשוק ולשכלל אותו  להפוך אותו ליותר זול או מהיר למשל יש בכך יתרון כי כך תוכלו לדעת על רעיון שכבר עובד ויש לו ביקוש.

 

תתחילו מרעיון קטן

לא תמיד צריך לחשוב גדול לפעמים הדרך הסלולה להצלחה היא להתחיל מקטן עם פלח שוק קטן ומשם לגדול לאחר שכבר הרעיון תפס תאוצה בפלח שוק מסוים דוגמא טובה לכך היא פייסבוק  שתחילתה  היה לקשר בין תלמידים לאוניברסיטה.

 

להפוך "לא דיגטלי" לדיגיטלי

אמנם כבר חברות רבות עשו זאת לפניכם ולכן הם נהפכו לחברות גדולות אך עדיין ניתן למצוא שווקים רבים שעדיין נמצאים הרחק מהטכנולוגיה ולהם תוכלו להציע את השירות החדש שלכם.

 

הסתכלו על העתיד הרחוק

אחד מהמאפיינים שמאפיינים יזם היא העובדה שהוא יכול לחזות את העתיד חשוב מאד לראות את התהליכים שיכולים לקרות בהמשך החיים דוגמא טובה לכך הן החברות שבחרו להשקיע בעבודה מהבית בעבודה מרחוק.

 

עזרו לאנשים להרוויח כסף

האדם הוא ייצור חברתי שמוקף באנשים ולכן אין דבר טוב מלהציע תוכנה או יזם שיוכלו לעזור לאנשים כסף. רבים אימצו רעיון זה והצליחו גם להמציא המצאה ולהרוויח כסף ובד בבד לעזור לאנשים שונים להרוויח גם. כמו רעיון לאפליקציה.

לסיכום: במאמר זה מוצגות דרכים רבות שעוזרת למצוא רעיון חדש כמו: למצוא פתרון לבעיה, להפוך רעיון טוב ליותר טוב, להמלצה להתחיל בקטן, להפוך מוצר לא דיגיטלי לדיגיטלי למצוא דרכים להרוויח יותר כסף.

 

אולי תאהבו גם את

חיסכון כספי
3 טיפים לחיסכון כלכלי

אתם תמיד במינוס? מנסים לצמצם הוצאות? חולמים לחסוך ולא מצליחים? אנחנו מכירים את המצב שלכם טוב יותר ממה שאתם חושבים. היינו שם, ולמדנו בדרך ארוכה

קראו עוד »
סרטים
4 יתרונות בסרטי תדמית

חברות, עסקים, גופים ומותגים – אולי תופתעו לשמוע, אבל כל אלו משתמשים בסרטי תדמית. המטרה של סרטי תדמית היא די פשוטה – שיפור התדמית של

קראו עוד »