חיפוש

3 סיבות לשים כוכבית לעסקים באתר אינטרנט

אם תבחנו את החברות הגדולות או נותני שירות משמעותיים – במילים אחרות, המותגים המובילים במשק – תוכלו להבחין בקלות שלרובם אם לא לכולם יש מספר טלפון מקוצר בשילוב כוכבית. זהו מספר כוכבית לעסקים, שהופך את העסקים לנגישים יותר מפאת הקלות שבה ניתן לזכור אותו. לא חסרות סיבות טובות להשתמש במספר כוכבית לעסקים, וודאי באתר אינטרנט. אם גם אתם מתלבטים, הכתבה הבאה נועדה עבורכם.

 

למה כדאי לחבר לעסק מספר כוכבית?

 

    1.מיתוג העסק

מספר כוכבית לעסקים הוא חלק ממיתוג חברות גדולות. על ידי השימוש במספר כוכבית, מתבצע תהליך ביסוס לתדמית החברה לפיה מדובר בחברה נגישה שנוח יותר לעבוד איתה וקל לסמוך עליה. היום, הסטנדרט למספרי כוכבית עומד על ארבע ספרות, בשלוב כוכבית כמובן. כמו כן, ככל שהמספר יותר קליט וכולל ספרות חוזרות או בעלות קשר מסוים, כך מיתוג החברה חזק יותר.

 

    2. נגישות ללקוחות

איך ספק בכך שהטכנולוגיה בימינו משפיעה עלינו להיות עצלניים יותר מבעבר. למשל, אם בעבר רצינו להתקשר למישהו או מישהי, היינו נאלצים לשלוף ספר טלפונים או מעבר לכך – להשתמש בזיכרון, גם עבור מספרים "ארוכים" שכוללים שבע ספרות.

היום, לעומת זאת, לא נדרש מאיתנו מעבר לשתי לחיצות פשוטות על המסך. פירוש מספר הכוכבית הוא הנגשת העסק עבור הלקוחות שלכם. על ידי מספר מקוצר וקליט הלקוחות יכולים לחייג ללא מאמץ ובמהירות אל העסק, ולהשיג בקלות את שירות הלקוחות.

 

    3. יתרון פרסומי

היתרון הפרסומי של מספרי כוכבית לעסקים נובע מהקלות בה מתאפשר לנו לזכור את מספר הטלפון. ככל שהלקוחות יזכרו יותר טוב את המספר, זה יקל עליהם למסור את פרטי הקשר כאשר הם ממליצים עליו לאחרים.

חשוב להדגיש שכאשר פרטי העסק עוברים מפה לאוזן נחסך חיפוש העסק בגוגל, אשר באופן בלתי נמנע חושף את הלקוחות גם למתחרים. עשויות להיחסך באופן הזה גם הוצאות על פרסום ממומן. למעשה, עבור מספרי כוכבית הפרסום הכי אפקטיבי הוא פרסום שמתאפיין בחשיפה קצרה ומהירה – על שלטי חוצות, ברדיו, על כלי רכב ועוד – לא צריך יותר מזה.

 

ומה הקשר בין מספר כוכבית לבין שיווק באינטרנט?

הרבה מאד עסקים בוחרים להשתמש בכלי השיווק באינטרנט למען פרסום העסק שלהם. לצורך השיווק באינטרנט, משולבים בדרך כלל מספר ערוצים כדוגמת פרסום בפייסבוק, קידום אורגני, קידום ממומן ועוד. האינטרנט מאפשר את מדידת כל הערוצים בנפרד על ידי שימוש בכלים שונים כמו גוגל אנליטיקס, גוגל מנג'ר ועוד.

בין הדרכים היעילות ביותר עבור בידוד התנועה שמגיעה בנפרד דרך הערוצים השונים לפרסום היא באמצעות מספרי טלפון וירטואליים או מקוצרים, כאשר ניתן להכניס שיחות מהמספרים הללו למערכת ניהול לידים כמו CRM ולנהל באופן מסודר מעקב אחר השיחות הנכנסות.

 

לסיכום

קחו את האדם הממוצע ותציגו מפניו שלוש חברות זהות, כאשר רק לאחת מהן יש מספר כוכבית. רוב הסיכויים שהחברה בעלת המספר המקוצר תיבחר, בעקבות תרומתו למיתוג החברה. חשוב להדגיש – כך קורה גם כאשר מחפשים את העסק שלכם בגוגל ונחשפים למתחרים! אם כן, תוכלו לשער כיצד יוכל מספר הכוכבית לתרום עבור פרסום העסק שלכם.

כוכב עסקים

אולי תאהבו גם את