חיפוש

האם פרסום בטלוויזיה וברדיו משפיע על התקדמות דיגיטלית

הפרסום במדיות שאינן כוללות שימוש ברשת האינטרנט מעלה לא פעם את הסוגיה: האם הוא משפיע מבחינת ההתקדמות הדיגיטלית?.

סוגיה זו מעסיקה אותנו ועד רבים אחרים לאחרונה.

לכן, החלטנו שהגיע הזמן לעצור לרגע את שגרת היום יום ולבדוק אחת ולתמיד מה המענה לשאלה הזו.

קראו את השורות הבאות ותגלו את כל המידע שאתם צמאים לדעת בנושא.

 

הקדמה – אופן איסוף הנתונים

רגע לפני שנציג בפניכם את הנתונים שמצאנו במהלך הבירור המעמיק שערכנו, כדאי שנציין בפניכם את אופן איסוף הנתונים. מדובר בנושא מורכב שדורש סיוע מטעם גורמים מקצועיים. לכן, החלטנו לפנות אל הגורמים הבאים:

  • פרסומאים
  • שדרנים בתחנות הרדיו
  • צופים קבועים בתכניות טלוויזיה
  • מאזינים קבועים לתחנות רדיו שונות

כפי שאתם יכולים לראות, פנינו אל גורמים שונים לחלוטין אחד מהשני, כדי שנוכל לקבל פרספקטיבה נרחבת בסופו של דבר. שאלנו את כל אחד מהגורמים הללו שאלות שנוגעות לפרסום בטלוויזיה וברדיו ובאמצעות התשובות שלהם, הצלחנו להבין אחת ולתמיד האם הפרסומים ההלו משפיעים על התקדמות דיגיטלית?

 

האם פרסום בטלוויזיה וברדיו משפיע על התקדמות דיגיטלית?

ובכן, לא נלאה אתכם ונציין שאת הבירור בנושא זה ערכנו לאחר שבחנו לעומק את אפשרויות הפרסום השונות. הראשונה ביניהם הייתה פרסום בקשת והשנייה הייתה פרסום ברדיו בהתאם לבירור שהחלטנו לערוך (אודות הטלוויזיה והרדיו). בסופו של דבר, לאחר איסוף הנתונים שרוכזו לאחר הבירור המעמיק שערכנו עם הגורמים השונים, התברר לנו שהפרסום אכן משפיע על התקדמות דיגיטלית.

 

איך הדבר בא לידי ביטוי?

נציין בפניכם כעת את האופן שבו הפרסום משפיע על התקדמות דיגיטלית. את הממצאים החשובים ביותר מצאנו בתשובות של המאזינים והצופים הקבועים שמאזינים וצופים בתחנות הרדיו והטלוויזיה מידי יום. לדבריהם, הם רואים לא פעם פרסום  בטלוויזיה שנוגע אליהם. כמו למשל, פרסומת עם מבצעים של מוצרי חשמל שהם בדיוק זקוקים להם. במקום לגשת ישירות אל החנות הפיזית, הם פונים קודם אל האינטרנט ועורכים חיפוש אחר הפריטים שהם זקוקים להם. כך בעצם באה לידי ביטוי ההתקדמות הדיגיטלית. לאחר צפייה או האזנה לפרסומת, הצופים עוברים ממדיה אחת אל השנייה, הדיגיטלית כמובן.

 

איך זה קורה?

בעבר היינו פונים אל החנויות מיד לאחר ששמענו את הפרסומת, אבל היום הכול עובד אחרת. הפרסומות מפנות אותנו לא פעם אל האתר של המפרסם כדי שנרכוש את המוצרים או את השירות המבוקש דרך הרשת. יכול להיות שהקורונה השפיעה על כך וגרמה ליותר ויותר פניות אל הדיגיטל (זאת אנחנו לא יכולים לדעת, אלא רק לשער) ובכל זאת, אנחנו יכולים לומר בוודאות שהדבר קורה מידי יום.

 

לסיום

כעת ידוע לכם כי הפרסום בטלוויזיה וברדיו משפיע על התקדמות הדיגיטל, כך שנותר לכם רק לבדוק פרטים אודות פרסום זה ולקבל את פניהם של לקוחות חדשים.

מכשיר שמע

 

אולי תאהבו גם את

חיסכון כספי
3 טיפים לחיסכון כלכלי

אתם תמיד במינוס? מנסים לצמצם הוצאות? חולמים לחסוך ולא מצליחים? אנחנו מכירים את המצב שלכם טוב יותר ממה שאתם חושבים. היינו שם, ולמדנו בדרך ארוכה

קראו עוד »
סרטים
4 יתרונות בסרטי תדמית

חברות, עסקים, גופים ומותגים – אולי תופתעו לשמוע, אבל כל אלו משתמשים בסרטי תדמית. המטרה של סרטי תדמית היא די פשוטה – שיפור התדמית של

קראו עוד »