חיפוש

למה לכל בעל עסק כדאי לעשות ביטוח סייבר

אם אתם בעלי עסק אתם בוודאי יודעים שכדאי לעשות ביטוחים וכיסויים שונים עבור בית העסק שלכם לכל מקרה.

למשל עלולים להיות נזקים שונים הקורים מנזקי טבע, מפריצות, משימוש רב בציוד, לעובדים ועוד.

בנוסף, בשנים האחרונות גם מתקפות סייבר הן סיבה טובה לעשות ביטוח לעסק שלכם.

על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

מהן מתקפות הסייבר?

לא כולנו מכירים את מתקפות הסייבר כיוון שהן דבר חדש יחסית בשנים האחרונות. כאשר מטרתן היא בעיקר קשורה בענייני כספים או מטרות עוינות אחרות על מנת להשיג מידע מסוים. כיום, גם בעלי עסקים נתקלים בתופעות של מתקפות סייבר כאשר מצב כזה שם אותם במקום סיכוני שעלול לגרום נזקים רבים לבית העסק שלהם. לכן, נוצרה האפשרות של ביטוח סייבר לעסקים.

 

מה כולל הביטוח?

ביטוח סייבר לעסקים הוא כיסוי חשוב ומשמעותי מאד עבור עסקים בכדי להתמודד עם הכיסונים שעלולים להיות לבית העסק במקרה של מתקפת סייבר. במסגרת ביטוח זה ילוו אתכם אנשי צוות מומחים בעולם הסייבר שיעזרו לכם להבין לעומק את עולם הסייבר ובכך לדעת להיערך לכל הסיכונים שעלולים להיות במקרה של מתקפה ואיך לדעת להתמודד איתם.

 

זה כדאי לכם

אמנם זה נראה שיש ביטוחים אחרים חשובים יותר, אך כיוון שמתקפות הסייבר עולות עם השנים ובפעולה יחסית פשוטה ומהירה הדבר יכול להרוס לכם את בית העסק, ביטוח סייבר הוא דבר משמעותי מכמה בחינות.

 

ביטוח מגניבות

ראשית, כפי שציינו אחת המטרות של מתקפות הסייבר היא גניבת כספים. חשבו על כך שלאדם שעושה זאת יש את כל המידע הנגיש על הפרטים הפיננסים של בית העסק והוא יכול להשתמש בהם בלי בעיה ולגנוב כספים מימכם ומהלקוחות שלכם.

 

מידע חשוב ווירוסים

המידע שהתוקף נחשף אליו הוא רב וכולל פרטים אישיים שלכם, של העובדים והלקוחות של בית העסק. מצב זה עלול להיות מסוכן ובעייתי. בנוסף, יש עלולות להיות לכך השלכות חמורות על בית העסק, כך לדוגמא אם אותו אדם יחשף לסודות עסקיים ויוכל לגנוב רעיונות ולהשתמש בהם בשוק.

בנוסף, ישנם עסקים הקשורים לביטחונה של המדינה. כאשר יש מתקפת סייבר עלולה להיות גישה לנתונים רגישים מבחינה ביטחונית ויש לכך השלכות שיכולות לפגוע באנשים רבים. כמו כן, גישה למערכת של העסק שלכם יכולה לגרום לנזקים ווירוסים ובכך להשמיד את המערכת כולה וליצור בעיות גדולות בארגון.

 

בסיכומו של דבר

אם אתם בעלי עסק לצד כלל הביטוחים החשובים שאתם מכירים, חשוב שתיקחו בחשבון לעשות ביטוח סייבר, בעיקר בשנים האחרונות כאשר מתקפות הסייבר עולות. בדרך זו תוכלו לכסות מקרים רבים שעלולים להרוס את העסק שלכם, כמו גניבות של כספים ומידע חשוב, העתקות, וירוסים, בעיות ביטחוניות ועוד. עם כן, אין סיבה שלא תעשו ביטוח סייבר שיעזור לכם גם מול מקרים כאלה.

מערכת מאובטחת

 

אולי תאהבו גם את

חיסכון כספי
3 טיפים לחיסכון כלכלי

אתם תמיד במינוס? מנסים לצמצם הוצאות? חולמים לחסוך ולא מצליחים? אנחנו מכירים את המצב שלכם טוב יותר ממה שאתם חושבים. היינו שם, ולמדנו בדרך ארוכה

קראו עוד »
סרטים
4 יתרונות בסרטי תדמית

חברות, עסקים, גופים ומותגים – אולי תופתעו לשמוע, אבל כל אלו משתמשים בסרטי תדמית. המטרה של סרטי תדמית היא די פשוטה – שיפור התדמית של

קראו עוד »